09 September 2017

Zoya Olivera


Kada su zimus posle dugog, predugog čekanja konačno stigle nove kolekcije Zoya lakova u Ultra Sun, imala sam spisak lakova koje sam uzela u razmatranje za kupovinu. Olivera nije bila među njima, ali je jedan pogled uživo na nju bio dovoljan da budem sasvim očarana te sam je bez razmišljanja ponela kući. Oliveru i druge Zoya lakove možete kupiti u Ultra Sun-u i kod njihovih distributera po ceni od 949 dinara.


When, after too long a wait, new Zoya collections finally arrived in Ultra Sun, I went there with a list of polishes I considered buying. Olivera was not on that list, but a single glance at it in person was quite enough to charm me, so I had to take her home with me.


Zoya Olivera (ZP872) bila je deo poslednje praznične kolekcije Enchanted. Na zvaničnom sajtu je opisana kao opčinjavajući metalik lak indigo baze koji se preliva iz ljubičaste u zelenu. Takođe piše da pripada ljubičastim lakovima i da ima holo finiš, što veoma upadljivo nije slučaj. Ovo je lak mastiljave osnove sa šimerom koji se preliva iz zelene do mastilo plave do purpurne u ekstremnim uglovima. Za mene je ovo ono što je Carpe Diem trebalo da bude. Kao većina Zoya, lak je prilično tečan, ali dovoljno pigmentisan da daje puno pokrivanje iz dva sloja. Ukoliko želite intenzivniju boju, možda ga vredi namazati preko crnog ili teget laka. Meni se sviđa kada se vidi plava baza. Suši se brzo i ne farba nokte. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Olivera (ZP872) was part of the last holiday collection, called Enchanted. It is described on official website as a "spellbinding color-flip metallic with an indigo base and a green and purple shift". It is also listed as belonging to purple colour family and having holographic finish, which demonstrably is not the case. In fact, it is an inky-based polish with shimmer that shifts from green to inky-blue to purple at extreme angles. For me, it is what Carpe Diem was supposed to be. Like most other Zoyas, it has rather runny formula, but it is pigmented enough to give full coverage in two coats. If you want stronger colour you can apply it over black or navy blue polish. I like whn this inky base shows. It dries fast and does not stain nails. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

8 comments:

  1. "Za mene je ovo ono što je Carpe Diem trebalo da bude"
    Dovoljan razlog da ga kupim. :)

    ReplyDelete
  2. I like the green shift on this polish and I find it kind of special. Looks great on you!

    ReplyDelete
  3. Bozanstven lak, divna boja, izgleda mi bas jako i "bogato" :-)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...