12 January 2017

Literary Lacquers Camazotz


Letos sam se opskrbila Literary Lacquers lakovima jer mi je bilo nemoguće da odolim sjajnoj ponudi i činjenici da je svaki lak inspirisan književnim delom. Literary Lacquers lakovi su ručno pravljeni, a mogu se nabaviti u autorkinoj Etsy radnji, koja se ponovo otvara u februaru. Pakovanje je od 15 ml, a cene variraju od laka do laka.


This summer I got myself several Literary Lacquers because it was an irresistible offer and polishes are inspired by literature. Literary Lacquers are made by hand and can be purchased from creator's Etsy store, which is on hiatus until February. Polishes come in 15 ml bottles adn prices vary from polish to polish.


Camazotz je bio deo Wrinkle In Time kolekcije iz 2014. godine. Ovo je siv linearni holo lak plavo-ljubičastog podtona sa ciklama mikrošljokicama, iako je zvanično opisan kao crn linearni holo sa crveno-plavim prelivom. Prilično je prozračan pa su mi za puno pokrivanje bila potrebna tri sloja. Duga se nazire na difuznom svetlu (ja u poslednje vreme nisam videla sunce, samo oblake), sa malo usmerenog svetla počinje da blješti, a na jakom svetlu su potrebne naočare za sunce da bi se gledalo u ovaj lak. Plavi ton dominira dugom, što se uklapa sa podtonom bazne boje. Formula je okej, ne sjajna. Imam utisak da je zbog mikrošljokica malo zapinjao tokom mazanja. Auši se prosečnom brzinom. Prve dve i poslednje dve slike su snimljene uz blic, a srednje dve slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam tri sloja laka i sloj nadlaka. Nisam primetila da nadlak umanjuje holo efekat.


Camazotz was part of Wrinkle In Time collection from 2014. This is a blue/purple-toned grey linear holo polish with magenta microglitter, even though it is officially described as "black linear holo with a blue/red shift". It is rather sheer so it took me three coats for full coverage. You can glimpse the rainbow in diffused light, it starts to glisten in just a little bit directed light and in strong light you almost need sunglasses to look at this polish. The dominant tone in rainbow is blue, which matches base colour. Formula is okay, not great. I feel that it snagged during application due to that microglitter. Drying time is average. First and last two photos were taken with flash. Middle two were taken in daylight. I have three coats of polish and a layer of top coat. I did not notice that top coat diminished the holo effect.

Catherine Arley 667 - Literary Lacquers Camazotz - Dance Legend Different View

Spomenula sam da se zvanični opis laka i sadržaj moje bočice razlikuju. Ne znam da li je vremenom pigment izbledeo ili je ovo bila falična bočica, tek ovo nije ono što sam očekivala da dobijem. Ovakav Camazotz mi liči na Catherine Arley 667. Podjednako su prozračni, ali Camazotz ima znatno jači linearan efekat. Zbog plavo-ljubičastog tona me je podsetio na Dance Legend Different View, ali u direktnom poređenju se vidi da osim snažne duge nemaju mnogo veze jedan sa drugim.


I have mentioned that official description differs from the contents of my bottle. I don't know if the pigment faded or it was a dud bottle, the point is that this is not what I expected to get. Camazotz that I have resembles Catherine Arley 667. They are equally sheer, but Camazotz has much stronger linear holo effect. Its blue-purple tone reminded me of Dance Legend Different View, but direct comparison showed that they don't have much in common past the strong rainbow.

6 comments:

  1. Replies
    1. Jeste, ali bih ja ipak više volela da je onakav kako izgleda na svim drugim slikama.

      Delete
  2. i ja ne mogu da odolim laku ponekad zbog imena, a ovaj je svakako vredan kupovine

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima još nekoliko LL koje bih silno želela da posedujem, ali nisu bili u ponudi.

      Delete
  3. Bez obzira što se stvarna boja ne poklapa sa opisom, lak je i ovako lep. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, da, svakako je lep, ali nije ono što sam planirala.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...