23 October 2016

Matching Manicures - Teal


Nova nedelja, nova tema. Ovog puta nosimo petrolej lakove. Ugrabila sam koji minut da iskombinujem dva i uradim ovaj jednostavan i brz, a nadam se zanimljiv manikir.

New Sunday, new theme. This time we are wearing teal polishes. I took this opportunity to combine two of them in this fast and easy, and hopefully interesting mani.


Kao što rekoh, ovo je prilično jednostavan manikir. Prvo sam na sve nokte namazala Nella Turquoise, sačekala da se lak dobro osuši i na svaki nokat sam zalepila tračice stvarajući ovaj geometrijski dezen koji me, kada ga gledam na slikama, blago podseća na češalj. Potom sam, radeći nokat po nokat, preko celog nokta mazala Morgan Taylor Totally A-Tealing i dok je lak još bio svež skidala tračice, otkrivajući šaru ispod. Sve sam zaštitila i ujednačila (a ponegde i razmazala) slojem nadlaka. Nadam se da vam se sviđa. Ne zaboravite da na linkovima ispod pogledate i druge ovonedeljne manikire.

As I mentioned, this is a really simple mani. First I painted my nails Nella Turquoise, waited for it to dry and added striping tape to each nail in this geometric pattern, which, now when I look at it, reminds me of some sort of comb-shape. Then, doing one nail at a time, I painted Morgan Taylor Totally A-Tealing over the entire nail and removed the tape while the polish was still fresh, revealing the design beneath. I have protected and evened it out (and smudged at places) with a layer of top coat. I hope you like it. Don't forget to have a look at the designs other gals came up with at the links below.







10 comments:

  1. petrolej!!! odlična kombinacija, definitivno bih je kopirala da nisam lenja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada nam se vratiš ima da ti uradimo nešto sa tračicama. Nešto nekomplikovano jer znam da ćeš skinuti narednog dana. :D

      Delete
  2. Savršeno ti je ispalo, sviđa mi se. Nijanse - predivne. :)

    ReplyDelete
  3. odlično, super kombinacije boja

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...