30 October 2016

Matching Manicures - Halloween


Ne znam za vas, ali ja sam uveliko u veštičjenoćnom raspoloženju - dakle nosim šišmašnu, klasične avatare sam promenila u rogate i opskrbila sam se mračnom literaturom. :D Red je da i manikir bude u skladu sa ostatkom.

I don't know about you, but I've been in Halloween-ish mood for some time - I've been wearing my bat-bow, I've changed my regular avatars to the one with horns and I have enough dark literature at hand. :D It is only natural that my nails should match the rest.


Ovaj manikir je rađen pomalo navrat-nanos jer sam bila ubeđena da nam je tema za ovu nedelju nešto drugo pa sam na brzinu morala da menjam plan. Uradila sam gradijent koristeći Cuccio 2 AM In Hollywood, Deborah Grape Masquerade, Essence Break through i Essence Flashy Pumpkin. Potom sam preko gradijenta pečatirala motive sa pločica BP-L031, MoYou Nails 407 i MoYou Nails 304. Za pečatiranje sam prvo koristila Essence Inkheart, ali pošto se nije jasno video na tamnoj pozadini, ponovila sam pečatiranje ljubičastim Born Pretty lakom za pečatiranje, što je ponegde dalo dodatnu dimenziju slikama. Prozore na kućama sam obojila žuto i sve matirala starim Aura matirajućim nadlakom. Nisam sasvim zadovoljna, ali mislim da i nije ispalo tako loše. Na linkovima ispod možete videti šta su druge devojke spremile.

This mani was done a bit haphazadrdly because I was convinced we had a different theme for today, so I had to think of something fitting on the spot. First I did a gradient using Cuccio 2 AM In Hollywood, Deborah Grape Masquerade, Essence Break through and Essence Flashy Pumpkin. Then I stamped designs from BP-L031, MoYou Nails 407 and MoYou Nails 304 image plates over it. I first used Essence Inkheart for stamping, but it was barely visible over dark background so I stamped over it using purple Born Pretty stamping polish, which gave a nice dimension to some images. I filled in windows on houses with yellow polish and finished everything off with a coat of old Aura matte top coat. I am not entirely pleased with this look, but it did not turn out bad all things considered. You can see other manis at the links below.







10 comments:

  1. ovo je potpuno genijalno i neobično!

    ReplyDelete
  2. Meni je ovo ispalo bas slatko. Nisam sigurna samo da li ti je to bio cilj :D Nekako je ova ljubicasta dala 'nezniju' notu svemu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo mislim da nisam prozore dobro obojila. Može da bude slatkasto, ali ovo je neprecizno.

      Delete
  3. Sviđa mi se. Dvostruko pečatiranje ti je odlično. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Bilo je prinudno, ali je ispalo bolje zbog toga. :)

      Delete
  4. Super ti je ispalo!!! Sviđaju mi se ovi žuti prozori, baš mi podignu cijelu manikuru!
    Viš od prošlogodišnjeg Halloweena naručujem prigodnu pločicu i opet sam ove godine totalno nespremna i nepripremljena...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako sam ja dve godine pa sam ipak blagovremeno naručila ovu. :D

      Delete
  5. Uhh that is spooky - cool Halloween mani!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...