09 July 2016

Matching Manicures - Inspired by Fashion


Kako sam osoba koja ne prati modu, trendove i sl. ova tema mi je posebno teško pala. No, s druge strane, tema je takva da nismo ograničeni samo na savremene modne tendencije već se možemo inspirisati i modom prohujalih doba ili drugih naroda, civilizacija. Stoga sam se odlučila da inspiraciju potražim u dalekom Japanu, a tome je sasvim sigurno doprinela činjenica da je prošle nedelje održan Japanizam i da se preko puta mog štanda nalazio štand Tsubaki kimono.

Being someone who is not into fashion, trends and such, I found this theme to be a chore, which is why I am only publishing this article at the last moment. However, on the other hand, the theme is such that we are not limited to current fashion trends, but we can take our inspiration from fashion of times gone by, of different peoples or civilisations. That is why I looked for my inspiration far away, in Japan, and the fact that Japanizam had just ended and that Tsubaki kimono booth was right across mine had figured greatly in this decision.

http://3.bp.blogspot.com/-GpanFgobtW4/T_uyGlWqVtI/AAAAAAAABVI/99M6QWXroLA/s1600/1kin-prefurisode03-1.jpg
http://jadexcore.blogspot.rs/2012/07/tall-furisode.html

Furisode je najformaliniji kimono za neudate žene - prepoznatljiv po dugačkim rukavima i običn veomao bogatim aplikacijama. Ovaj sa slike mi je poslužio kao direktna inspiracija za ovaj manikir, mada nisam sasvim zadovoljna kako sam ga izvela. Kao bazu sam koristila Flormar 416, Trind Mellow Yellow, Maybelline Urban Orange i Flormar 398. Pečatirala sam kombinovane motive sa pločica BP-L005, MoYou Nails 130, MoYou Nails 132 i MoYou Nails 412, koristeći Essence Stampy White, Ya Qin An Red i MoYou Nails Yellow pečatne lakove. Bacite pogled i na druge odgovore na ovonedeljnu temu.


Furisode is the most formal kimono for unmarried girls. It is recognisable by its very long sleeves and rich appliqué. The one in the photo above was the direct inspiration for this mani, although I am not very pleased with how it turned out. I used Flormar 416, Trind Mellow Yellow, Maybelline Urban Orange and Flormar 398 as base. I combined images from BP-L005, MoYou Nails 130, MoYou Nails 132 and MoYou Nails 412 stamping plates, using Essence Stampy White, Ya Qin An Red and MoYou Nails Yellow stamping polishes. Do have a look at other designs for this week's theme.






14 comments:

  1. Oh that inspiration is gorgeous - and I think you made such a good mani for it - well done!

    ReplyDelete
  2. Joooj V nemaš razloga za nezadovoljstvo, meni je ovo prekrasno!!! <3
    OK vjerujem da je u tvojoj glavi to drukčije izgledalo (mislim ono u mojoj glavi su i moje ideje za manikuru savršene, dok realizacija bude sasvim druga stvar), ali nitko to ne zna pa je nama ostalima ovo predobro!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma ovaj cvetni deo mi je skarabudžen, ali nisam imala vremena da nađem neke bolje dezene i da ih promišljenije uradim.

      Delete
  3. fenomenalno, od ideje do izvedbe

    ReplyDelete
  4. Meni se baš sviđa kako si ovo uradila, zanimljivo izgleda. :)

    ReplyDelete
  5. Kako je divna ova narandzasto-belo-crvana kombinacija. Sara stvorena za ove boje. Bas me asocira na prolece i tresnje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je donekle bila ideja, ali nije ispalo baš kako sam želela. Hvala ti u svakom slučaju na lepim rečima. :*

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...