18 April 2016

Layla Hologram Effects Coffee Love


Prošlo je dosta vremena otkad sam nosila neki Layla lak, a više od godinu dana otkad sam kupila poslednji. Znatno pre toga sam preko Krpica uzela (još) jedan Layla holos i njega danas pokazujem kao svojevrsni "da li je promašaj ili nije" osvrt na ovaj tip holosa. Layla Hologram Effect lakovi sadrže 10 ml i koštaju 11,9 €. Dostupni su samo u Italiji, ali se mogu naručiti sa Layla Cosmetics sajta, a i neke druge online prodavnice drže Layla proizvode.


It has been awhile since I have last worn a Layla polish and over a year since I've bought the last one. This Layla Holo polish is the one I have bought prior to that and now I am showing it as a sort of "fail or not" glance over this sort of holo polishes. Layla Hologram Effect polishes come in 10 ml bottles and retail for 11.9 €. They are only available in Italy as far as I know, but can be ordered from Layla Cosmetics website and some e-tailers carry them as well.


Layla Hologram Effects 16 Coffee Love je sivkasto-braon linearni holo lak, od onih koji su prilično zahtevni. Konkretno Layla holosi su poznati po retkoj konzistenciji i pigmentu koji se brzo slegne, mada se kasnije lako i umeša nazad. Za mazanje zahtevaju vodenu bazu ili da se baza uopšte ne koristi. Pošto mi u datom trenutku vodena baza nije bila pri ruci, mazala sam ga bez ikakve baze, što se pokazalo kao loš izbor jer nikako nisam mogla da postignem ujednačenu boju. Slaba pigmentacija je takođe doprinela ovoj neravnomernosti. Duga je i pri slabom osvetljenju vidljiva, što se vidi i na slikama, ali je slabija nego kod preostala dva laka iz ove linije koja imam (Misty Blush i Flash Black). Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


Layla Hologram Effects 16 Coffee Love is a greyish-brown linear holo polish, one of those demanding ones. Layla holos in particular are known for thin formula and settling pigment, although it is easy to mix back in. They require aqua base or no base at all. Since my aqua base coats were out of my reach at the time, I applied this polish over bare nails, which turned out to be a bad choice because I couldn't get full nor even coverage. Its low pigmentation did nothing to improve this unevenness. You can see from the photos that rainbow is visible even in low light, but it is far weaker than in the other two polishes from the same line that I have (Misty Blush and Flash Black). Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

16 comments:

  1. Meni je prelep i pored "zezalica"! Odlično ti stoji ta nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Zato sam ga i uzela - mislila sam da će mi dobro stajati jer sam topla. :)

      Delete
  2. Lep je. Steta sto ga nisi uslikala na suncu.

    ReplyDelete
  3. Normally I'm not into brown, but this actually is really beautiful!

    ReplyDelete
  4. Today this is the second holo nail polish I see from Layla and I both loved them. I hope that I am going to have the opportunity to try it myself!

    ReplyDelete
    Replies
    1. From what I understand, they ship worldwide.

      Delete
  5. šteta za formulu bez baze, verujem da će biti bolje s njom

    ReplyDelete
  6. uh kako je divan i topao, odlicno ti stoji..steta za formulu

    ReplyDelete
  7. Dugo sam se dvoumila da li da uzmem Lejlu kad sam najzad bila u prilici i izgleda da sam sa Ocean Rush prosla prilicno dobro citajuci tvoje iskustvo. Ipak mana je sto istice neravnine na noktima(imam bas vidljive uzduzne linije).Sa vodenom bazom je verovatno bolje, ali to nemam :( Opet boja Coffee Love mi se najvise dopada jer te holo uvek i svi rade u plavo/sivo/zelenim tonovima i ovo je meni mnogo interesantnije

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam stekal taj utisak (da imaš neravnine) kada sam gledala sličice. Probaj sa nekom bazom koja popunjava brazde. Možda bi preko dva sloja one GR roze baze bio okej.

      Delete
    2. Zato sto je Poshe ubio neravnine, ali je ubio malo i holo efekat nekako je razliveniji :(
      Slicno sam pomislila, al bas skoro sam GR potrosila (prva ikad potrosena :D) i mislim da bi bila bolja od flormar kalcijum koju trenutno isprobavam

      Delete
    3. Nisam probala tu Flormar bazu, ali moje iskustvo sa kalcijumskim bazama je da su one prilično retke, tako da i nemaju neko popunjavajuće dejstvo. Isto možeš da probaš preko Maybelline CC baze. Zapravo možda je najbolje da ja isprobam preko nekoliko trenutno dostupnih baza pa da vidim šta najbolje vrši posao. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...