16 January 2016

Favoriti i promašaji 2015. godine


I ove godine su srpske blogerke glasale za svoje omiljene kozmetičke proizvode (možete ih videti ovde), ali kako su nokti tu svedeni na svega jednu kategoriju (omiljeni brend laka za nokte), ja ću ponovo napraviti svoju listu noktoproizvoda koji su mi se 2105. godine pokazali kao dobri, a koji kao nešto što treba preskočiti.

This was the second year that Serbian bloggers have voted for their favourite cosmetic products (you can see them here), but since nails are reduced to a single category (favourite nail polish brand), I shall make a list of my nail favourites and fails from 2015.

Omiljeni lak


Prošle godine sam ispobala više brendova lakova koji nam nisu direktno dostupni, ali se mogu naručiti sa interneta. Naravno, s obzirom na cenu takvih lakova, poštarinu i sve moguće troškove oko njihovog uvoza, uzimala sam samo one koji su baš posebni i kakve ne mogu naći u prodavnicama. Zato nije čudo što su mi upravo oni bili među omiljenim lakovima. Dok sam se lomila da li mi se više sviđa Smitten Polish Cherries and Chocolate ili Dance Legend Comet Tail, nabavila sam Darling Diva Polish The Grand Rite i on je odneo tesnu pobedu nad ostalima.

I have tried several nail polish brands that aren't available in Serbia, but can be ordered online. Considering the price, shipping costs and other possible expenses, I only settled for really special ones and the likes of which I can't get in stores. It is no wonder then that they have been my favourites. And while I was torn between Smitten Polish Cherries and Chocolate and Dance Legend Comet Tail, I got Darling Diva Polish The Grand Rite and it won.

Omiljena baza i nadlak


Sredinom godine je Aura sve baze i nadlakove zamenila novima i Aura Instant Base je svakako baza koja od mene dobija svaku pohvalu. Veoma me podseća na Zoya Anchor i Morgan Taylor Stick With It, ali je od njih znatno jeftinija i dostupnija. Nadlak koji sam najviše koristila 2015. godine je Essence Better Than Gel Nails Top Sealer, quick dry i high gloss verzije, deo zaliha koje sam napravila pre par godina kada sam bila u Nizozemskoj.

Aura did an overhaul of their base and top coats and Aura Instant Base is a base that deserves every praise. It reminds me a lot of Zoya Anchor and Morgan Taylor Stick With It, but it is much less expensive and more available. Top coat I've been using the most last year is Essence Better Than Gel Nails Top Sealer, quick dry and high gloss versions, part of my haul from the Netherlands.

Omiljeni tretman za nokte


Uvek spremna da isprobam nove proizvode za negu noktiju, prošle godine sam bila oduševljena CND RescueRXx tretmanom za nokte. Nijedno sredstvo mi do sada nije ovako hidriralo nokte. Zdušno ga preporučujem jer ojačava nokte, ali daje im i elastičnost. Ovo malo pakovanje mi je trajalo više od mesec dana. Nema ga uvek u Beogradu, ali ljubazne radnice u Unitechu će vam ga naručiti iz Novog Sada ako to želite.

Always ready to try a new nail care product, last year I was delighted with CND RescueRXx. So far no other product has hydrated my nails as much as this treatment. I wholeheartedly recommend it because it does strengthen nails, but it also gives flexibility. This little bottle has lasted me for over a month.

Omiljeno sredstvo za zanoktice


Ovde je bila mrtva trka između OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment i CND Cuticle Eraser. Kao tip proizvoda, ovi odstranjivači zanoktica su me potpuno oduševili. Toliko zapravo da sam skoro sasvim batalila one na bazi kalijum hidroksida. Zbog odnosa cene i količine proizvoda pobedu odnosi CND, ali po kvalitetu su prilično blizu jedan drugom.

This was a close race between OPI Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment and CND Cuticle Eraser. As product category, these cuticle removers have really won me over. So much so that I have nearly stopped using potassium hydroxide-based ones. CND wins due to the price/amount ratio, but in terms of quality they are quite close.

Omiljeni skidač laka


Iako sam verna Daplex acetonskom skidaču za redovno menjanje laka, Aura Color Off acetonski skidač me je oborio s nogu. Ne koristim ga za skidanje laka već za čišćenje laka oko noktiju, posebno posle pečatiranja i nail arta. Veoma je delotvoran, a ne isušuje mi zanoktice.

Even though I am fateful to my Daplex nail polish remover for my regular nail polish removal, Aura Color Off has swept me off my feet. I don't use it to remove polish, but for cleanup, especially after stamping and nail art. It is very efficient and it isn't drying.

Omiljena krema za ruke


Mada mi je miris Alessandro Hands!Up Flower Bar Hemp Seed kreme prejak, nega koju ova krema pruža je odlična i daleko najbolja od svih krema koje sam prošle godine probala. Uveče bih je namazala, a ujutru bih se probudila sa nežnim, čak ne ni mnogo masnim rukama.

Although I find the scent of Alessandro Hands!Up Flower Bar Hemp Seed quite overpowering, the cream gives really great hand care and it is by far the best hand cream that I have tried last year. I'd apply it before going to bed and I'd wake up with soft, not even that greasy hands.

Promašeni lak


Ako bih gledala pojedinačne lakove, rekla bih da je mrtva trka između Sally Hansen Sun Day i Cuccio So So Sofia, ali sredinom godine se Mentality izdvojio kao brend koji je apsolutni gubitnik 2015. godine. Ne samo što su proizvodili lakove koji su korisnicima nanosili ozbiljnu štetu i izazivali probleme, već su, kada je cela situacija izbila na videlo, pokazali krajnje nepoštovanje prema svojim mušterijama. Pošto je i ovaj moj jedan Mentality lak iz rizične grupe, uprkos njegovoj lepoti moram ga proglasiti za promašeni lak ove godine.

If i should judge individual polishes, I'd say that it was a tie between Sally Hansen Sun Day and Cuccio So So Sofia, but around the middle of last year Mentality has emerged as the absolute loser of 2015. Not only did they produce harmful polishes, they have shown no respect to their consumers once the whole thing came to light. Since the one Mentality polish I have is from the problematic group, I have to name it the failed polish of the year, despite its beauty.

Promašena baza i nadlak


Kako je Aura prošle godine napravila pravog pobednika među bazama, tako je nažalost proizvela i nesumnjivi promašaj među nadlakovima. Reč je naravno o Aura Up To 10 Days nadlaku, čije ime pre ukazuje na vreme sušenja nego na vreme trajanja manikira. Iako sam čula da zaista produžava trajnost, život je prekratak da bih satima i danima čekala da mi se nadlak osuši. Nijedna baza koju sam ove godine koristila nije bila loša, tako da među bazama nemam promašaja.

Aura managed to make an absolute winner IMO when it comes to base coats, but it has also produced the undisputed failure where top coats are concerned. I am talking about Aura Up To 10 Days top coat, whose name suggest drying time rather than staying power. Even though I have heard that it really does make polish last longer, life is too short for me to wait for it to dry. I don't have a failure among base coats since all base coats I tried last years were at least decent.

Promašeni tretman za nokte


Uglavnom sam se prošle godine držala poznatih i proverenih stvari za negu, ali sam između ostalog probala i set Oriflame sredstava za negu, a svojom neupotrebljivišću je Oriflame Overnight Nail Mask zaslužio titulu najvećeg promašaja među tretmanima za nokte. "Čemu ovo služi, a uz to i ne radi?" bi bio dobar opis ovog "tretmana".

Last year I mostly kept to tried and tested nail care products, but I have tried among other things Oriflame set of nail care items. Oriflame Overnight Nail Mask distinguished itself as the biggest fail among nail treatments by its complete ineffectiveness.

Promašeno sredstvo za zanoktice


Skoro sva sredstva za zanoktice koja sam ove godine probala bila su makar okej, ali Moyra ulje za zanoktice moram da proglasim za promašaj jer mi je isušivalo zanoktice umesto da ih neguje. Iako sadrži i neka dobra ulja, sastavom dominira tečni parafin, koji sprečava da išta od onih dobrih sastojaka zapravo dopre do kože i noktiju. Potrošila sam ga tako što sam ga koristila na zanokticama pred fotografisanje manikira. Tako sam makar malo smanjila mogućnost isušivanja zanoktica tokom maratonskih mazanja/slikanja/skidanja lakova.

Nearly all cuticle products I have tried have at least been all right, but I have to name Moyra cuticle oil a failure because it dried out my cuticles instead of nourishing them. Even though it contains some good oils, liquid paraffin is its main component and it prevented good ingredients from penetrating skin or nail. I have used it up during swatchatons - at least it prevented acetone from drying out my skin.

Promašeni skidač laka


Mada sam u ovu kategoriju među pogotke stavila Aurin acetonski skidač, ne mogu da njegov bezacetonski parnjak ne stavim među promašaje jer mi se vremenom pokazao veoma agresivnim prema koži oko noktiju. Tako je Aura ponovo uspela da bude najbolja i najgora u istoj kategoriji proizvoda. Ne nasedajte na marketing - bezacetonski skidači laka su često daleko agresivniji od acetonskih.

Even though I have named an Aura Color Off remover my favourite among nail polish removers, I have to name its acetone-free counterpart a failed product in this category because it turned out to be very harsh on my skin. And that is how Aura managed to produce both the best and the worst product in the same category again. Don't fall for sales pitch - acetone-free removers are often more aggressive than acetone-based ones.

Promašena krema za ruke


Silno hvaljene L'Occitane kreme za ruke su za mene samo izvikane preskupe mamipare. Ničim mi nisu opravdale ni popularnost ni cenu i srećna sam što sam prvo mogla da isprobam uzorke umesto da bacim nemalo novca na neku od njih. Čuvena krema sa ši buterom meni je samo mastila ruke i sedela na koži, ne pružajući nikakvu negu. Cherry Blossom krema je prijatno mirisala i to je jedina pozitivna stvar koju o njoj mogu reći. Niti se upijala niti mi je pružala ikakvu negu. Ova sa bademovim mlekom je još i htela da se upije, ali sam imala utisak pre da mi isušuje kožu umesto da je hrani. Neka hvala, takve mi kreme ne trebaju, a ako poželim lošu kremu, mogu je naći za daleko manje para.

Much praised L'Occitane hand creams for me were no more than overhyped overpriced wallet-busters. I am happy that I could try samples before wasting significant amount of money on one of them. The famous shea butter hand cream was just a bit of fat sitting on my skin, doing nothing. Cherry Blossom has pleasant scent and that is about the only nice thing I can write about it. It didn't sink in, nor did it provide any nourishment. My hands did absorb the one with almond milk, but I have a feeling that there was no nourishment. Quite contrary, I felt as it had drained moisture from my skin. Thanks, but no thank. I do not need such hand creams, and if I did, I could get them for far less money.

potrošeno u 2015.

Za kraj sam htela da vam pokažem šta sam sve od relevantnih proizvoda potrošila prošle godine. Nisam čuvala ambalaže od krema za ruke i nemam predstavu koliko ih je bilo (o onima koje vrede spominjanja sam ionako već pisala), ali zato možete videti da sam najviše trošila razne mazalice za zanoktice, a uspela sam da utrošim čak i četiri laka. Nije loše za jednu lakoholičarku, koja retko maže isti lak više puta u godini. A sada vi - napišite mi u komentarima koji su vam to noktoproizvodi bili omiljeni i omraženi prošle godine.

And in the end I wanted to show you the relevant items I have used up last year. I didn't save hand cream tubes and I have no idea how many there were. Besides, I have already written about the ones that were worth a mention. You can see that I have been mostly using cuticle care products and I also managed to spend four polishes. Not so bad for a polishaholic that seldom paints her nails same colour twice in a year. And now you - what were your favourite and failed nail products last year.

36 comments:

  1. Najveće otkriće za mene su Ziaja kreme za ruke, neke lepše mirišu, neke bolje neguju ali sam u globalu oduševljena. Vrlo su im blizu Isana kreme, samo ne znam da li ih ima kod nas.
    Nešto najgore što sam probala jeste Lilly-jev bezacetonski skidač. Slažem se potpuno da su bezatonski u većini slučajeva prava napast za nokte. I Aura me je razočarala svojim Shine nadlakom, toliko da ga ne koristim uopšte. Na sreću, tu je EzFlow Never yellow sealer koji mi je favorit od prvog mazanja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čitala sam pohvale o ZIaja kremama. Mogla bih neku da probam kada potrošime ove zalihe Alessandro kremica.

      Delete
  2. Baza još uvik Eveline 8u1, iako sam uzela essenceovu bazu 'Ultra Strong Nail Hardener' na koju prelazim uskoro, jeli ludo od mene što se bojim? :D Jednostavno Eveline, teško nadmašiv za mene ali, idemo probati nešto prirodnije. Još sam vidila u novitetima od essenca prirodnu bazu za nokte, ja ti nemogu opisati kolike nade polažem u nju, mislim da je želi više od ičega, tj da bude barem oke. Što se nadlaka tiče, BTGN kao glossy, wnw matte nadlak. Probala sam jedan turski bezacetonski odstranjivač koji me podsjeća tvojim iskustvom na Aurin, tu mi pobjeđuje Aveo i Solvente. Od lakova me pomalo razočara Catrice sa svoja 2 laka. Mermaid My Day sa prevodenastom formulom, a 'Luxury Nudes' Fresh Love Affair je sve osim luksuza, iako ću im dati drugu šansu. Essence mi je još uvik favorit, iako ILNPovu Megu čuvam ko oči u glavi, zbog cijene :D Baleina Urea krema mi je super dnevna krema, iako nema ništa bez ricinusovog ulja. Odličan post :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. essence takodje sadrzi formalin kao i evelin pa i nema neke razlike izmedju ta dva

      Delete
    2. Znaš da taj Essence učvršćivač nije ništa "prirodniji" od Eveline - formalinski tretman i jedan i drugi.

      Delete
    3. Usput, nikako ne savetujem da se takvi proizvodi koriste kao baza. To možemo ti i ja da radimo jer znamo kako da ih bezbedno koristimo, ali većina korisnica zapravo ne zna koliko štete sebi mogu naneti produženom upotrebom formalinskih tretmana.

      Delete
  3. It's nice to see such lists - I never get around making them myself tho :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I guess that you go through so many polishes that it would be impossible to pick favourites. :)

      Delete
  4. Aurinu bazu moram da probam, to sam ja mislim napisala još u postu u kom si ih recenzirala, a nadlak sam zapamtila da zaobiđem. Za omiljeni aceton se potpuno slažem, ja sam jako zadovoljna. Lakove koje si spominjala uglavnom nisam probala. A konačno - drago mi je da ima još neko ko deli moje mišljenje da su ove L'Occitane kreme očajne. Nisam je kupila srećom, već sam probala neki primerak dobijen uz novine, baš ta sa ši buterom, i evo mesecima pokušavam da istrošim tu malu tubicu i ne ide mi jer nikada ne posegnem za njom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nismo usamljene u neoduševljenju L'Occitane kremama. Ima nas još. :)

      Delete
    2. Evo i ja se prijavljujem. :D Meni je ta krema sa si puterom jedna od najgorih koje sam probala. Ima grozan miris a neguje isto koliko i voda sa cesme. :D Slazem se za Aurin acetonski skidac. Meni je zuti Popart postao omiljeni iako ima malo jaci miris pomorandze. Ja cuveno Nuxe ulje koristim isto kao ti to Moyra jer jedino za to moze da posluzi i ne bi se ni luda namazala njime koliko smrdi. :O Od lakova su mi najveci promasaj bili Essence lakovi - Hidden stories Mauvellous fairy i gel lak Electriiiiic. Ne zna se koji je gori. Najgori nadlak mi je definitivno Golden Rose Quick dry a mogla bih da ubacim i po neku ploicicu za pecatiranje sa BPS-a.

      Delete
    3. Zatvoriše Stil radnju u 29. novembra pa nisam još uvek probala te njihove skidače. A za ostalo... Nemam dovoljno vremena za Nuxe pa ga nisam probala. :D Te lakiće nisam probala, ali znam koliko loši mogu biti Essence lakovi pa mogu da pretpostavim frustraciju oko njih. GR QD mislim da je dobar samo devojkama koje nisu probale TS ili nešto u tom rangu.

      Delete
  5. ahhahah sve ali komentar za up to 10 days :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa tačan je. To je nadlak koji je uspeo da mi zezne manikir sa šljokicama, a njih je zaista teško zeznuti.

      Delete
  6. Znas da mi je skoro i drago procitati da netko dijeli moje misljenje prema L'occitane kremama, a pogotovo prema toj sa shea maslacem. Kada sam ju probala ostala sam toliko razocarana i u polunevjerici nastavila citati odusevljene recenzije. Meni je takodjer i mirisom strasno smetala, a njege nigdje. Grozno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još gore ako je i miris neprijatan. Ja ga nisam osetila, ali to je zato što ne osećam sve mirise.

      Delete
  7. Aura rozi aceton je i meni omiljeni, nokti i zanoktice mi nisu više beli i isušeni, a i dobro skida lakove. Što se tiče baze, godinama koristim Rimmel 5 u 1 bazu i odlična mi je, probala sam i stare Aurine ali mi nisu odgovarale(nikad mi se nisu listali nokti, a od njih su počeli). Mami me da probam ovu novu koju hvališ pošto vidim da nije tretmanska pa mislim da bi mi odgovarala, pošto inače imam jake nokte pa im ne trebaju učvršćivači. Kada su povukli Jelly počela sam da koristim Poshe top coat, i odličan mi je, tek sad vidim koliko brzo mogu nokti da se osuše u odnosu na Auru (a i ne volim nešto geliran izgled na noktima). Što se tiče povlačenja laka, ključ je u oblaganju ivica, premazivanju cele površine laka top coatom, no to je devojka sa bloga Marry's raveland lepo objasnila način korišćenja :-) Od mazalica Hemel krema je fantastična i za nokte i za zanoktice, a na tvoju preporuku sam uzela OPI Avoplex Cuticle Oil To Go i fantastično mi se pokazalo (hvala još jednom na preporuci).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se ulje pokazalo dobrim. Ja potroših drugu tubicu i moram nabaviti novu što pre. :D
      Tu Rimmel bazu nisam probala, ali sam koristila neki njihov nadlak, koji se nažalost više ne proizvodi, a koji mi je bio odličan - redak, tanak, a brzosušeći.

      Delete
  8. Od skidača najbolji mi je Stillov Popart klasičan skidač laka za nokte u žutoj bočici,250 ml mi traje tri-četiri meseca (više se i ne sećam kad sam ga kupila) a od lakova su mi najprijatnije iznenađenje Oriflame One lakovi brzo se suše i traju 3-4 dana bez bele linije a razočarali su me Essence Merry berry lakovi, imam dva i obadva imaju "očerupanu" četkicu

    ReplyDelete
  9. Uvek volim da citam ovakve clanke :)
    Ja moram da pohvalim afrodita calendula aceton, svidja mi se i aura rozi, ali posle par potrosenih bocica miris je poceo da mi smeta jer je jako intenzivan.
    Aura baza se i meni dopala, uzela sam je na tvoju preporuku i nisam pogresila.
    Moram da pohvalim i staklenu turpiju koju sam dobila iz praga, kostala je cela 2€ i fenomenalna mi je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blagodeti hiposmije - miris Aurinog skidača mi ne smeta. :D
      Za taj Afroditin skidač sam ist čula samo pohvale, nego se ja plašim da bi meni bio mnogo masan. Onaj sa pantenolom mi je bio baš loš.
      Drago mi je što si zadovoljna Aurinom bazom. Volim kada mogu da pohvalim i preporučim nešto domaće, a još mi je draže kada i oni koji na moju preporuku uzmu te proizvode dele moje mišljenje.
      (y) za staklenu turpiju. Ja papirne više i ne koristim osim fine 400/4000.

      Delete
    2. Nije uopste masan, je ne volim masne skidace, stvarno ne vidim razliku u odnosu na obican aceton :)

      Delete
    3. Možeš li ga uporediti sa Lilijevim zelenim?

      Delete
    4. Lilijev zeleni mi se ne svidja uopste, mada nisam ga skoro koristila, ali recimo sa afroditom kada nakon mazanja skinem visak laka sa zanoktica, ne ostaje masni trag i nemam potrebu za pranjem ruku. Ne bih nikad rekla da je uljani, da na njemu ne pise.

      Delete
    5. Onda bi i meni odgovarala Afrodita. Meni je Lilijev zeleni bio super kao skidač, ali me toliko zamasti da moram više puta da perem ruke da se oslobodim tog osećaja masnoće.

      Delete
  10. Moram da napisem da sam procitala sa uzivanjem :-)
    Komentari za Aurin up to 10 days i za Oriflame nail mask su pobedili :-D
    Da znas da nikad necu zaboraviti onaj tvoj izraz "kantokopacica", to mi se urezalo u mozgu forever :-DDD
    Moj favorit i otkrice su GR wow lakici, konkretno nijansa 12, vratila sam se i ja ovoj bazi no more ridges and yellow - najbolja ikada, Lilijev zeleni skidac mi je zaista super :-)
    Otkrovenje su mi AD kapi, mnogo mi pomazu oko zaceljivanja nokatne ploce i rasta generalno, a zanoktice jos uvek nisam resila, jer ih i dalje grickam :-(
    Sta da ti kazem probala sam i onaj decji Grozozo, al dzabe, mogu samo da se ospem od toga jer sadrzi propolis na koji sam alergicna -.-
    Mnogo mi je drago da si napisala ovo za l'occitane kreme, nikada me nisu privlacile, a tek su mi se smucile od onog mini uzorka sto proletos bese u nekom od modernih casopisa i koji je bio na svakom instagramu.
    Zelim ti jos lepsu i uspesniju godinu i da ti se sve zelje ostvare, a prvo da budes zdrava, voljena, nasmejana i okruzena ljudima koji ti ulepsavaju bivstvovanje :-)
    Odlican mix za opustanje pred spavanje:
    https://www.youtube.com/watch?v=AUiOukf_VKs

    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, Alekta, moj romanopisac. Volim kada si inspirisana pa se raspišeš jer onda i ja uživam u čitanju. :*
      Hvala ti na lepim željama. I tebi neka je sve lepo i veselo i šareno i da si mi dobra, zdrava i okružena divnim ljudima.
      Protiv grickanja zanoktica ne znam šta bih ti rekla sem da je potrebna snaga volje. Ništa drugo. Ja sam tako prestala i da grickam nokte i da pušim, a vala sada sam i ishranu odlučila da dovedem u red. Može se i ne mora da bude teško, a svakako je manje opasno nego da koristiš neko sredstvo koje će ti ugroziti zdravlje.

      Delete
  11. Zdravo
    Iscitah skoro ceo blog i ne mogu da se odlucim koji proizvod najbolje hidrira zanoktice. Odnosno nemam bas problem sa klasicnim zanokticama vec sa kozom koja se nalazi sa strane (levo i desno). Tu mi je koza tvrda i suva.
    Koji proizvod preporucujete kako bih se resila velikog problema.
    Hvala na odgovoru
    Pozdrav Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poštovana Ivana,
      Ma koliko se razni trudili da nas ubede u postojanje univerzalno najboljih proizvoda za ovo ili ono, takva stvar ne postoji. Ono što jednoj osobi odgvara ne mora prijati i drugoj i zato ne mogu dati preporuku za proizvod koji najbolje hidrira zanoktice. No, kako imam isti problem kao Vi, mogu da preporučim Trind Cuticle Balsam. Meni on dosta pomaže, ali nije trajno rešenje i mislim da trajnog rešenja nema sve dok se ne otkloni uzrok nastajanja tih bočnih zanoktica.

      Delete
  12. joj, sad si me opet prisjetila sage s mentality lakovima, koja je to strava bila :(
    umrla sam od smijeha na višegodišnju zalihu essence btgn nadlaka, ali definitivno pametan potez, ni ovdje ga nije uvijek lako nabaviti :D
    ne mogu se sjetiti najgoreg laka (u principu meni rijetko koji da ne valja) ali ziaja mi je ove godine izbacila daleko najgoru kremu za ruke, s kozjim mlijekom, krema koja isušuje kožu :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo zaliha BTGN nije bila višegodišnja, uzela sam samo dva komada, ali sam imala i gomilu drugih nadlakova (kao što ih i sada imam) pa mi nisu stigli na red. Prošle godine sam dosta trošila Wicked Fast, ove IBD Air Dry... Ne volim da načinjem nov proizvod dok ne potrošim stari.

      Delete
  13. Od troje spomenutih i ja svoj glas dajem Darling Diva Polish The Grand Rite <3
    Potpisujem za nadlak, kod nas ga nema baš svaki put, ali kad naiđem na njega uvijek uzmem 2-3 bočice pa ga čuvam u frižacu :)
    Veselim se Auri zbog ruževa, a sad si mi bacila bubu u uho za bazu i Aura Color Off !
    Voljela bih isprobati CND RescueRXx tretmanom za nokte...
    Hmmm L'Occitane krema sa shea butterom mi je na WL, sad ipak mislim da ću probati prije kupnje full size proizvoda nabaviti tester!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za kreme obavezno potraži tester (kod nas su za tu sa ši buterom ubacivali tester uz ženske časopise) - nije to malo novca za nešto što može da ti uopšte ne odgovara.
      CND RescueRXx ti lako mogu dostaviti pa javi kako ti se bude pokazao. ;)

      Delete
    2. Ma, kad ne čitam i ne pratim sve te ženskaste časopise :P
      Nego, zar kod tebe nema Mullera i zelenog Aveo odstranjivača laka???
      I tenkju za CND, rado bih ga isprobala :)
      S obzirom da za bazu koristim Eveline lakove svaka hidratacija je dobro došla!

      Delete
    3. Nemamo mi Müller. Da ga imamo ne bi bilo problema nabaviti sve Essence proizvode. Ovako smo osuđeni na običan jednostruki štand i nagađanje šta nam sve neće stići.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...