20 January 2016

China Glaze Sun's Up Top Down


Od proletos sam se radovala Road Trip kolekciji China Glaze lakova i željno sam iščekivala da vidim žućka (letnja kolekcija nam je stigla pre ove). Nažalost, kada je kolekcija stigla u Srbiju, nije stigla i u Kiwi Sun. Kiwi Sun je inače moj omiljeni distributer proizvoda koje uvozi Alexandar Cosmetics, posebno njihova radnja u Despota Stefana. Tu me devojke uglavnom znaju, a čak i onima koje me ne poznaju nije teško da mi naruče proizvode koje u tom momentu nemaju na stanju i da me obaveste kada roba stigne. Izbegavam njihovu ispostavu u Ušću, gde je em osvetljenje loše, em su radnice krajnje nezainteresovane, em su cene više. Elem, Kiwi Sun je prošle godine smanjio broj polica za China Glaze pa mnoge lakove nemaju u radnji, a meni se ovaj žućko nije naručivao na neviđeno i zato sam čekala sajam da ga uzmem. Kao i svi drugi China Glaze lakovi, i ovaj ima 14 ml i košta 498 dinara.


Since last spring I've been looking forward to China Glaze Road Trip collection (the summer one was imported before this one) and I was so looking forward to seeing the yellow polish. Sadly, when it was imported, this polish wasn't available in my favourite store and I was unwilling to order it without having seen it in person first so I had to wait for autumn cosmetics expo to see and buy it. It comes in 14 ml bottle and retails for about € 5.


China Glaze Sun's Up Top Down (82390) je mango-žuti lak sa narandžasto-ružičastim šimerom. Prilično je redak, prozračan, pa su mi bila potrebna tri sloja za relativno punu boju. Ovo me je iznenadilo jer na mnogim slikama ovaj lak deluje mnogo bolje pigmentovano, a čitala sam i komentare da je veoma gust, što ovaj moj nikako nije. Kao da nije reč o istom laku. U svakom slučaju, meni su tri sloja bila dovoljna za punu boju i zadovoljavajuću, ne savršenu, pokrivenost. Malo je neujednačen, ali se to uživo vidi daleko manje nego na slikama. Suši se dugo za ovako tečan lak i uz njega obavezno savetujem da koristite brzosušeći nadlak. U suprotnom rizikujete da lako pokvarite svež manikir. I pored svega, ovo nije loš žut lak, a s obzirom na topao šimer prilično je jedinstven u mojoj kolekciji. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


China Glaze Sun's Up Top Down (82390) is a mango-yellow polish with orange-pink shimmer. It is quite thin, translucent, so it took me three coats to achieve relative opacity. This was a surprise for me as in many photos it looks far more pigmented and I've also read that it is on a thicker side, which this one I have certainly isn't. It is as if it isn't the same polish. In anu case, it needed three coats to get full colour and satisfactory, not perfect, coverage. It is somewhat uneven, but it is far less visible in person than in photos. Drying time is too long for such a thin polish and I advise you to use quick dry top coat with it. Otherwise you risk ruining a fresh manicure. All things considered, this isn't a bad polish and, considering its warm shimmer, it is quite unique in my collection. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. Svideo mi se šimer, ali prozračnost mi se ne sviđa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uživo je manje prozračan nego na slikama, ali svakako su mu potrebna tri sloja.

      Delete
  2. It is a bright and happy yellow - but too "much" for my nails LOL :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, it is a bit too bright for your taste. I do love it, though. :D

      Delete
  3. Meni se ovaj zucko mnogo vise svideo na rozetni nego u bocici. :)
    Jos nisam naletela na zuti lak koji ima savrsenu pokrivenost. Definitivno je zadovoljavajuca pokrivenost odlican opis. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onaj Trindov žuća mislim da je bio savršen. Mora da je neki izrod. :D

      Delete
  4. nije mi loše ni što je ređi, leži mu nekako taj jelly look, fino izgleda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako ništa drugo, šimer bolje dolazi do izražaja. :)

      Delete
  5. Bojaaaa mi je tako savrsena za jesen..Obozavam da kombinujem ovakve boje sa neki braon i narandzastim tonovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sa ljubičastim i narandžastim - taman za neki tropski sumrak. :)

      Delete
  6. It is not quite my favorite shade, I don't know if I would wear it, but for nail art I would definitely use it!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have worn it on its own for several days and then I added sunflowers and I loved it both ways.

      Delete
  7. shimmer mu definitivno dodaje na jedinstvenosti, sviđa mi se :D

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...