08 November 2015

Matching Manicures - Geometric


Prošli put kada smo radili geometrijski usklađeni manikir okrenula sam se Mondrijanu, a i ovog puta se držim osnovnih boja i geometrijske apstrakcije.

Last time we did geometric matching manicure I went with Mondriaan theme and this time I also kept to geometric abstraction and primary colours.


Manikir mi je po običaju veoma jednostavan. Prvo sam na silikonski podmetač za pečenje nanela lakove u osnovnim bojama i pustila da se osuše. Koristila sam Flormar Supershine 41, Sephora My Favorite Jeans i Aura Never Been So Red. Kada su se osušili, isekla sam dobijene komade laka na kvadratiće, trouglove i trapeze i rasporedila ih po svežem sloju belog laka (Flormar 400). Nažalost, nadlak mi je razmrljao boje te ovde pokazujem kako je sve izgledalo pre nadlaka. Ne zaboravite da posetite i druge blogove koji ove nedelje usklađuju manikire.

My mani is simple, as usual. I have first applied my polishes in primary colours on a silicone baking mat and let them dry. I have used Flormar Supershine 41, Sephora My Favorite Jeans and Aura Never Been So Red. When they dried I cut the polish pieces into tiny triangles, rectangles and trapeziums and arranged them over fresh coat of white polish (Flormar 400). Sadly, top coat had smudged the colours severely so I am showing you what the mani looked like before top coat. Don't forget to visit other blogs that are participating in this week's theme.







18 comments:

  1. Odlična manikura! Dali si koristila uberchic mat ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uf, volela bih da imam UberMat. Ne, koristila sam običan silikonski podmetač za pečenje.

      Delete
  2. Hi dear Vedrana, this manicure is very very pretty and minimal. I like it!
    Kisses =)

    ReplyDelete
  3. ovo s lakovima je super, ja se opet tako nečeg ne bi sjetila. pravi školski geometrijski oblici :)

    ReplyDelete
  4. I thin it is really beautiful - I like both the patterns and the colors!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. I am very pleased with how it turned out.

      Delete
  5. Moram potražiti taj podmetač, ne bih se toga nikad setila, a plastika i ne funkcioniše uvek najbolje. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podmetač je odličan. Ja kupih jedan kod Kineza, jedan na pijaci da imam u rezervi. Inače ga koristim kao podlogu za pečatiranje.

      Delete
  6. Bas je kul! :) Steta sto se razmrljao. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš mi je bilo žao kada se razmazao jer sam planirala da ga šetam makar tog dana. :(

      Delete
  7. Odlicno izgleda, a i lepo je videti ove vesele boje na tvojim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Volim ja vesele boje, ali ovako kao detalje radije nego kao celu površinu. :D

      Delete
  8. žao mi je što te nadlak nije slušao pa se uzorak razmrljao, inače je manikura super :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je to krivo jer sam zapravo veoma zadovoljna ovim manikirom. No sačuvala sam preostale trougliće i kvadratiće i sigurno ću ih upotrebiti nekom narednom prilikom.

      Delete
  9. Meni ovo super izgleda :)
    Imala sam na umu neke druge boje, ali o tom po tom...
    BTW ne bi ti bilo lakše da si lakirala lak na selotep???
    (Ja sam tak mislila to napravti)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na selotejp? Nisam uopšte razmišljala o tome, a ni sada mi ne deluje kao da bi mi tako bilo lakše.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...