16 November 2015

China Glaze Riveting


Lak koji predstavljam danas je jedan od onih oko kojih sam se dugo premišljala jer mi se boja mnogo svidela, ali sam bila sigurna da će mi stajati loše. To moje vaganje je trajalo skoro tri godine, s tim što sam se zadržala na "ne" kada su cene China Glaze lakova povećane, no kada su određene boje stavljene na sniženje znala sam da ga ipak moram uzeti. China Glaze lakovi imaju 14 ml, ne sadrže "veliku trojku" loših sastojaka i koštaju 489 dinara. Ovaj, uz još dosta drugih boja, do kraja godine možete nabaviti po ceni od 349 dinara u Alexandar Cosmetics prodavnicama i na sajtu, ali nažalost ne i kod distributera po drugim gradovima.


The polish I am showing you today is one of those I that was long thinking of buying because I loved the colour, but I was also certain that it wouldn't suit me. And while I was weighing all the pros and cons, the prices increased and I decided not to buy it, but now that it was on sale I knew I had to get it. China Glaze polishes are big three-free and come in 14 ml bottles.


China Glaze Riveting (80622) je bio jedan od dvanaest lakova iz Capitol Colors kolekcije za proleće 2012. godine. Kolekcija je bila inspirisana Igrama gladi (koje nisam ni čitala ni gledala, ali doći će i to na red), a ovaj lak predstavlja Distrikt 3 – tehnologiju. Bojom podseća na varnice koje vidimo prilikom zavarivanja metala ili na vatre visokih peći. Ovo je upečatljiv narandžasti lak jelly baze ispunjene zlatastim šimerom. Pošto je nijansa prilično jaka, bundevasta, ne slaže se dobro sa mojim bledim tenom, ali je toliko vesela da ću je sa uživanjem nositi, posebno uz neko pečatiranje. Iako jelly, punu pokrivenost daje iz dva sloja. Lak je prilično tečan, fino se razmazuje i brzo se suši. Osim zakivanja, ime ovog laka predstavlja i nešto što je toliko zanimljivo da ga se ne možemo ili ne želimo osloboditi, što za mene Riveting jeste. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


China Glaze Riveting (80622) was one of twelve polishes from Capitol Colors Collection for spring 2012. This collection was inspired by Hunger Games (which I haven't read nor watched, but I am going to) and this polish represents District 3 – Technology. Its colour resembles sparks that we see during welding or fires in furnaces. This is a striking orange polish that has jelly base and golden shimmers. Since it is such a strong, pumpkiny shade of orange, it really doesn't go well with my pale skin, but it is so cheerful that I will happily wear it, especially with some stamped designs. Even though it is jelly, it gives full coverage in two coats. Formula is thin, goes on nicely and dries fast. The name doesn't only bring to mind rivets, it also makes me think of engrossing things and in my case, Riveting is riveting. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat.

Jessica Lucy - China Glaze Riveting

18 comments:

  1. Riveting is my favorite orange EVER - I'm so glad you got it!!
    And I disagree, it looks really fabulous on you!

    ReplyDelete
  2. Very unique looking shade and as Maria I think it looks great with your skin tone!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. The pictures don't show my true skin tone so maybe that is why it may look better than in real life. However, the polish IS lovely and I am glad that you like it. :)

      Delete
  3. Odmah me je asocirao na vatru. Deluje mi prikladno za motiv vatrometa. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vatromet bih jedino mogla da pečatiram, a nisam sigurna da bi ovaj lak poslužio dobro kao pečatni lak.

      Delete
  4. What a pretty orange red here! I think that is suits a lot! Kisses! =)

    ReplyDelete
  5. China Glaze zna kako da napravi odlican jelly lak a sitnim flejkijima. ;) Deluje mi kao narandzasta verzija Ahoy! Jeste dosta drecav al uvek moze dobro da se iskoristi za neki nail art.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Već ga vidim u nekim gradijentima i, što da ne, možda u nekom mramoriranju. :D

      Delete
  6. Imam ga i predobar je :) obozavam ga :)

    ReplyDelete
  7. neverovatno (ili ipak ne ;D) ali iste dileme imam s tim lakom, i idalje ga nemam. a stoji ti dobro! capitol colours je bila baš dobra kolekcija.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlična kolekcija. Dovoljno je samo što je Stone Cold bi njen deo. :D
      Za ovaj će biti prilike da vidiš sviđa li ti se ili ne kada budeš ponovo došla u posetu.

      Delete
  8. evo zašto volim china glaze, oni u svojim kolekcijama imaju zbilja fantastičnih primjeraka :D
    lak je prekrasan, ali mislim da se ni s mojim tenom ne bi složio :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da on uopšte nije za nas bledolike, ali sigurno na preplanulm ili tamnijem tenu izgleda savršeno.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...