21 October 2015

Sally Hansen Gray by Gray


Možda se sećate da sam letos uzela par Sally Hansen lakova. Bili su mi zanimljivi jer ih Danijela hvali, ali moj prvi susret sa ovim proizvođačem nije bio baš pozitivan. Sada sam isprobala i drugi lak i mogu da vidim zašto su hvaljeni. Sally Hansen ima više linija lakova, a kod nas su dostupni samo oni iz Complete Salon Manicure linije. Bočice su krupne, sadrže oko 15 ml proizvoda i po ceni su u rangu sa OPIjem. Kod nas se mogu nabaviti samo u Sefori. Lakovi su 4-free.


Perhaps you remember that this summer I bought my first Sally Hansen polishes. They were interesting to me because Danijela had praised them, but sadly my first encounter with this brand was not a positive one. Now I've tried the other one and I start to see why they are praised. Sally Hansen has several lines of polishes, but in Serbia only Complete Salon Manicure line is available. They come in chunky 15 ml bottles and retail at about the same price as OPI. They are 4-free.


Sally Hansen Gray by Gray je plavetno-sivi krem lak. Za razliku od Sun Day, ovaj zapravo ima odličnu formulu i pigmentaciju i pravi je jednoslojac. Četkica mi se i dalje ne sviđa - suviše je kruta i gruba, ova je i poprilično iskrivljena, ali ovde je makar formula laka zahvalna za rad pa nisam imala probleme prilikom mazanja. Rekla bih da ne vredi kupvati ga po punoj ceni, ali ako naletite na ponudu na Krpicama ili na dobro sniženje u Sefori, vredi baciti pogled na ovu nijansu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.


Sally Hansen Gray by Gray is a blue-toned grey creme polish. Unlike Sun Day, this one actually has excellent formula and is so well pigmented that it is a true one-coater. I still don't like Sally Hansen brush - it is too stiff and rough, this one was also rather crooked, but at least the formula was easy to work with so I had no trouble with application. I'd say it isn't worth buying at full retail price, but if you can find it at a significant discount, go for this colour. Photos were taken in natural light. I have one coat of polish and no top coat.

24 comments:

  1. This is a real Vedrana color LOL
    I dislike the super wide brush in this kin of SH - some of the formulas/polishes are nice to work with, but IMO not all...

    ReplyDelete
  2. Wow, one coater!! Looks great! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, I was very pleased that it was so well pigmented.

      Delete
  3. Nijansa je odlicna! :) Iskrena da budem meni su mnogo ruzne ove SH bocice. Nekako mi deluju jeftino.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni ne deluju jeftino, ali baš su glomazne i teško mi je da ih spakujem.

      Delete
  4. moram priznati da mi se više sviđa sivlja nijansa kakva se čini u bočici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I uživo je na mahove sivkastiji, ali stalno menja boju u zavisnosti od osvetljenja. Nažalost nije kao u bočici, ipak je plavlji od toga.

      Delete
  5. Nemam baš ništa slično ovoj boji, Žao mi je što se nisam dokopala OPIjevog Roterdama ili haringe iz korpice... kapiram da to nisu iste nijanse, ali mislim na hladnu plavo-sivu boju. A baš je interesantna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baci pogled na Zoya Skylar. Još je sada na popustu.

      Delete
  6. Love this shade! I need it in my collection. It goes to my wishlist!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope you'll find it. I don't know if it is still available.

      Delete
  7. prelepa nijansa, volim ove oblačne :)

    ReplyDelete
  8. <3
    Drago mi je da si pronašla ovaj primerak i da ti se barem malo popravilo mišljenje o njima, mada se slažem da su bezobrazno skupi u Srbiji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda uzmem još koji ako nađem boju koja mi se sviđa po prihvatljivoj ceni. Inače ih ne bih kupovala.

      Delete
  9. It is not my color, but the finish is wonderful!

    ReplyDelete
  10. Ova boja mi se sviđa sve više i više :D
    Možda bi i ja mogla isporobati ovaj brand.. ali me brine kist :S

    ReplyDelete
    Replies
    1. Četkica je tvrda na oba koja ja imam. Ovaj ima odličnu formulu pa to ne smeta, ali ne znam koliko je vredno rizika.

      Delete
  11. I love this colour and its formula but same as you I dislike the brush from this line.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So it is not just my pair of SHs. They are all that stiff?

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...