11 September 2015

MoYou Nails 232


Posle kratke pauze i razmišljanja kako da radim francuski manikir na ovako kratkim noktima, nastavljam predstavljanje MoYou Nails pločica upravo jednom koja ima motive za frenč.

Image plate 232
http://moyounails.com/shop/image-plate-232/

After a short break and contemplating how to do French mani on my nubbins, I continue reviewing MoYou Nails image plates with one that has only French tips.

Depend Gold Rush preko Flormar 455

Poput većine MoYou Nails pločica sa motivima za francuski manikir, pločica 232 ima šest dezena dimenzija 5 x 16 mm. Sve slike su prilično apstraktne i time zahvalne za kombinovanje, čak i na kratkim noktima. Centralni motiv se u verziji za pun nokat nalazi na MoYou Nails 221.

Flormar 398 preko Depend 318

Like most of MoYou Nails French tips image plates, MoYou Nails 232 has six 16 mm wide and 5 mm long designs. All images are rather abstract, which makes them very wearable, even on very short nails. Central motif has a full-nail version on MoYou Nails 221.

MoYou Nails Gold preko Flormar True Color 013

Po pitanju kvaliteta izrade ovo je standardna MoYou Nails pločica - svi su motivi duboko i precizno urezani i svi se prenose dobro. Nema potrebe za traženjem posebnih uglova i smerova za grebanje i prenošenje motiva. Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Manhattan Liquid Metals 101z preko Zoya Dovima

In terms of quality this is your run of the mill MoYou Nails stamping plate - all designs are deep and well etched and they all transfer as they should. There is no need to look for scraping or transferring angles and directions. You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

10 comments:

  1. In general I'm not so fascinated by the French tip stamping, but these actually are combined in a nice way!

    ReplyDelete
  2. Nešto ne volim frenč motive, mada ovaj drugi mi deluje fino. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja nisam ljubitelj frenča pa mi ovo i gradijent dođu kao jedini izleti u te vode.

      Delete
  3. Meni se bas dopadaju, pogotovo ovaj plavicast!
    Htela sam da te pitam, postoje li jos Aura Perfect Matte lakovi?
    Ne mogu da verujem da su ukinuli neke dobre, a u toj kolekciji je bila moja omiljena nijansa :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesi li sigurna da je to ime kolekcije? Nikada nisam čula za Aura Perfect Matte lakove, vidim da su to puderi.

      Delete
    2. Pa nisam, ali to su ovi lakovi http://www.aura.co.rs/skin/frontend/base/default/images/trendovi.jpg, ali danas bila u DMu i nema ih :-(, a ne znam ni koji mi je broj bio tog, da mi predlozis slican :)
      Poz :)

      Delete
    3. To je Nail Beauty linija i sigurno među novima ima nijansa slična tvojoj omiljenoj.

      Delete
  4. premda si ovo dobro odradila, ipak i dalje ne volim french ni u kojem obliku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prilično sam sigurna da je to sasvim dozvoljena situacija. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...