13 September 2015

Damastni manikir


Danas blogodrugarice za nedeljnu temu rade baršunasti manikir, a kako ja ne podnosim pliš za nokte odlučila sam da predstavim drugu tkaninu na noktima i to u gotik maniru.

Fellow bloggers are doing velvet manicures for this week's theme, but since I hate flocking powder I decided to show you a different fabric on my nails and do it in goth fashion.


Više puta sam radila pečatiranja sa motivima koji se poslednjih godina često viđaju na damastu, ali uvek se boja šare razlikovala od osnove. Do sada sam samo jednom radila pečatiranje nadlakom (u predstavljanju pločice MoYou Nails 122), a sada to ponavljam sa, nadam se, dramatičnijim efektom. Ovo je prvi put da pečatiram matirajućim nadlakom, a to mi nikada ne bi palo na pamet da nisam na More Nail Polish blogu videla da se i njime može pečatirati (svaka sličnost sa njenim manikirom je namerna). Lakovi koje sam koristila su Aura Broken Paradise, IBD Air Dry nadlak i novi Aura Matte nadlak. Motiv je sa pločice BP-L007.


I've done damask-like stamping several times so far, but I've always stamped over a different-coloured base. So far I've stamped with top coat only once (in MoYou Nails 122 image plate review), and now I am repeating it with, I hope, more dramatic effect. This is the first time I've stamped with matte top coat, which I wouldn't even consider had I not seen More Nail Polish blogpost about damask stamping (every similarity with her mani is intentional). Polishes I've used are Aura Broken Paradise, IBD Air Dry nadlak and new Aura Matte top coat. Design is from BP-L007 image plate.

24 comments:

  1. I also hate flocking powder on my nails LOL - this is on the other hand super gorgeous and elegant!!

    ReplyDelete
  2. prekrasna manikura <3
    na prvu mi se činilo da si pečatirala nekim sivcem ;)

    ReplyDelete
  3. Uuu ovo mi se baš sviđa. Odlična je ideja. Volim crnu u bilo kom obliku. :D

    ReplyDelete
  4. Kako je ovo lepoooooooo <333
    Ah, vodi me u neka davna secanja :-)))
    Dosta sam slusala gotik-metal i ovo mi se skroz uklapa u ambijent, nokti su ti prelepi!
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sam uvek bila pre za darkwave i goth rock prve generacije, ali stilski ovo svakako više pripada goth i symphonic metalu.

      Delete
  5. Fantasticno. Moram i ja da probam pecatiranje mat nadlakom. Ovo mi nije palo napamet, a tako je ludo i efektno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni meni nije palo na pamet, ali imala sam sreću da naletim na onaj članak. :D

      Delete
  6. bas je odlicna kombinacija. jos sa crnom bojom pun pogodak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Crna je siguran izbor. Sledeće moram probati teget i ljubičastu kombinaciju.

      Delete
  7. Hvala za ideju, nije mi palo na pamet :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Volela bih da sam se sama dosetila ovoga, ali zasluga nije moja. Drago mi je ipak što sam mogla da proširim ideju. :D

      Delete
    2. Nema veze, do ove devojke sigurno ne bih stigla, pošto ne pratim, tako da je za mene ideja tvoja :D

      Delete
    3. Hehe, sada znaš za nju. Ima neke mnogo dobre ideje, tako sam je i otkrila. :D

      Delete
  8. Ovo je najlepši manikir koji sam videla u poslednje vreme. Sjajna ideja za pečatiranje mat nadlakom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sada moram da smislim nešto čime ću nadmašiti ovaj manikir. :D
      Hvala ti. :*

      Delete
  9. Replies
    1. Thank you, Simona. I am very glad you like it.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...