01 September 2015

Aura Amazingly Resistant - neutralni lakovi


Kao što sam u mesečnom pregledu obećala, danas počinjem predstavljanje nove linije Aura lakova. Zove se Amazingly Resistant i sastoji se od dvadest četiri laka u boji, a tu su i nova baza i tri nadlaka. Lakovi imaju 11 ml i koštaju 309 dinara. Paleta boja je prilično klasična. Na prvi pogled je prilično bezbedna, skoro dosadna, ali treba imati u vidu da ona stupa na mesto tri stare linije lakova te, iako mi je žao što nema nekih interesantnijih nijansi, mislim da je prirodno što je proizvođač prvo išao na to da zameni upravo klasične boje. Iskreno se nadam da će vremenom ovu kolekciju obogatiti i malo neobičnijim bojama i drugim finišima. Zbog obima cele kolekcije, predstavljanje ću razbiti na četiri članka - jedan sa neutralnim bojama, jedan sa ružičastim bojama i jedan posvećen crvenim lakovima, kao i jedan o bazi i nadlakovima. Počinjem od neutralnih tonova.

As I've mentioned in my monthly overview, today I shall start to show you the new Aura nail polish line. It is called Amazingly Resistant and it consists of twenty four coloured polish and there are also tree new top coats and a base coat. Polishes come in 11 ml bottles. The initial colour palette is quite classic. At a glance, it is rather safe, almost boring, but it is replacing three older lines of polish so, while I am disappointed that there are no more interesting colours here, I understand why the manufacturer decided to go this way and I can only hope that at some later point they will add more unusual colours and different finishes. Because of the size of this collection I shall divide it into four blogposts - one about neutrals, one about pinks, one about reds and one about base and top coats. I am starting with neutrals.

Aura Amazingly Resistant 411 Story To Tell

411 Story To Tell je karamelast nude lak krem završnice. Prilično je gust, ali samoravnajuć. Sjaj mu je visok, a brzina sušenja prosečna. Dva sloja su potrebna za ravnomernu boju i punu pokrivenost.

411 Story To Tell is a caramel nude creme polish. It is quite thick, but self-leveling. It has high gloss. Drying time is average. It takes two coats to get even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 412 Up n' Down

412 Up n' Down je bež nude lak. Trunku je tamniji od Don Juan OC230. I on je gust i samoravnajuć, ali je skoro jednoslojac. Zapravo nanesen u debljem sloju bi i mogao da da punu pokrivenost iz jednog sloja, ali ja sam ipak nanela dva tanja. Visokog je sjaja i prosečne brzine sušenja.

412 Up n' Down is abeige nude creme. It is a tad darker than Don Juan OC230. It is thick and self-leveling and nearly a one-coater. Actually, applied thickly it could give full coverage in a single coat, but I applied two thin ones. It is glossy and has average drying time.

Aura Amazingly Resistant 413 Milkshake

413 Milkshake je nude lak koji dosta vuče na roze. Po tonu me podseća na Rimmel Space Dust Aurora, mada im se završnice očigledno drastično razlikuju. Visokog je sjaja. Konzistencija mu je slična prethodnima - gusta i samoravnajuća. Dva sloja su potrebna za ravnomernu boju i punu pokrivenost.

413 Milkshake is a pink-leaning nude. It is similar in tone to Rimmel Space Dust Aurora, although their finishes differ drastically. It is very glossy. Formula is similar to the previous ones - thick and self-leveling. It takes two coats for even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 430 Got A Feeling

430 Got A Feeling je starinski-roze prigušena krema, naginje na mauve. Visokog je sjaja. Formula mu je odlična, samoravnajuća, ali ređa od prethodno spomenutih. Dva sloja su potrebna za punu boju i pokrivenost.

430 Got A Feeling is a vintage rose, mauve-leaning muted creme. It is very glossy. It has excellent formula, self-leveling, but thinner than the previously mentioned polishes. It takes two coats for even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 431 Tell Me A Secret

431 Tell Me A Secret je takođe starinski-roze, mada nešto manje ružičast lak od Got A Feeling. Ima veoma fin i diskretan šimer. Sjaj mu je visok. Formula je prilično dobra, a brzina sušenja prosečna. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

431 Tell Me A Secret is another vintage rose, but less pink-leaning than Got A Feeling. It has very fine and discrete shimmer. It is very glossy. Furmula is rather good and drying time average. It takes two coats for even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 432 Adorable Illusion

432 Adorable Illusion je lak prilično tople boje mesa. Ima veoma fin šimer, ali ga ima manje nego Tell Me A Secret, tako da izgleda kao krema, a ne kao lak sa šimerom. Poput prethodna dva laka, ima odličnu konzistenciju, visok sjaj i prosečnu brzinu sušenja. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

432 Adorable Illusion is rather warm flesh-coloured polish. It has very fine shimmer, but there is less of it than in Tell Me A Secret, so it looks like a creme. Lake previous two polishes, it has great formula, high gloss and average drying time. It takes two coats for even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 433 Who's That Boy?

433 Who's That Boy? me podseća na toplu čokoladu. Ovo je krema visokog sjaja. Formula mu je odlična, kao i pigmentisanost - skoro je jednoslojac. Brzina sušenja mu je prosečna. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

433 Who's That Boy? reminds me of hot chocolate. This is a very glossy creme. It has great formula and is highly pigmented - this one could be a one-coater. Drying time is average. It takes two coats for even colour and full coverage.

Aura Amazingly Resistant 434 Lose Direction

434 Lose Direction je moj favorit iz ove grupe. Ovo je tamna, skoro purpurna mauve krema. Barem tri nijanse je tamniji od Essie Angora Cardi i verujem da je pandan novom Aura Absolute Matte karminu Break The Rules. Dva sloja su potrebna za punu boju i ravnomernu pokrivenost.

434 Lose Direction is my favourite of this lot. This is a dark, nearly purple mauve creme. It is at least three shades darker than Essie Angora Cardi and I believe it is a match for new Aura Absolute Matte lipstick in Break The Rules. It takes two coats for even colour and full coverage.

Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

30 comments:

  1. I'm not a big nude fan, so my favorites are Milkshake and the two last ones Adorable Illusion and Lose Direction!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm also not very keen on nudes, but mauves I do like, and the two you like are my favourites as well. :D

      Delete
  2. Mislim da cu nabaviti Loose Direction jer se palim na Break The Rules i u posljednje vrijeme volim da uparim boju laka i karmina, super mi izgleda. Ostali me nisu dojmili, volim nude nijanse ali ni jedna me nije privukla da je pozelim kupiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lose Direction je meni fantastičan. Nije on jedini koji ima pandan među Aurinim karminima, ali je jedan od svega par kojima sam zapamtila imena. :D

      Delete
  3. Slažem se po pitanju favorita, mada bi kod mene mogao da prođe i Who's That Boy?. Lose Direction me podseća na OPI Scores a Goal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se. I Who's That Boy? je veoma lep i čak mi se svideo kako mi stoji, ali je za moj ukus suviše braon pa bi mi bilo teško da ga uklopim sa odećom, nakitom...

      Delete
  4. Jedva sam čekala da ih predstaviš :) Imam Got a Feeling samo nekako na meni ispadne manje roze i baš mi se sviđa, a od ovih poželeh Milkshake.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma na meni sve što ima roze ton uvek ispadne ružičastije. Valjda mi se sveti što ne volim roze. :D

      Delete
  5. Lose direction i Milkshake se i meni najviše dopadaju. Čekam nastavak serijala, a kaži nešto i četkici Cajo :)

    ReplyDelete
  6. Jaoooooo kako mi se SVE svidja!!! O___O
    Znaci svi do jednog ti stoje sjajno, bas su ti bre lepi i kratki nokti! :-D
    Moracu da ih probam i pravo da ti kazem meni se bas dopada sto su odlucili da startuju sa klasicnim bojama zato sto od svih nijansi koje imam, uvek se hvatam za takve :-/
    Danas je izuzetak jer imam drecavi Flert neon namdzorasti :-DDD
    Mnogo dobra recenzija i hvala ti sto si je sada uradila, a ova poslednja boja, tvoj favorit ti stoji savrseno <3
    Alekta***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo na komplimentima. :*
      Naravno, verujem da većina kupuje klasične boje pa je to još jedan razlog da upravo njih i ponude prvo.

      Delete
  7. Očekivano, favorit mi je najtamniji Lose Direction :)
    Milkshake je lepa nijansa i mogao bi da prođe Who's That Boy?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naravno, zna se koje su naše boje. Svideće ti se barem još dva, veruj mi. :D

      Delete
  8. pocetna reakcija na kolekciju je bila slicna - dosadne boje :D mada moram da priznam da bih poslednja dva kupila. dopada mi se kako ti stoji ova duzna noktiju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Jeste kolekcija već viđena, ali ima nekoliko lakova koji su baš po mom ukusu. :)

      Delete
  9. Zanimljiv mi je milkshake, moracu da ga pogledam. Mnogo ti lepo stoje ta duzina i oblik noktiju :)
    Nisam znala da od tri nadlaka nijedan nije brzosuseci, ali jedva cekam recenziju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izgleda da se Molkshake polako izdvaja kao favorit. :D

      Delete
  10. Who's that Boy? i Lose Dirction cu definitivno cekirati u radnji. :D

    ReplyDelete
  11. Po karakteristikama mislim da ce mi se svideti. Jedino ne znam da li se i koliko brzo/sporo ljuste sa noktiju? Cudno je videti ove boje na tvojim noktima :P Licno, osim 411 svi mogu da prodju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trajnost dosta zavisi od samih noktiju i od pripreme, ali ovi su prilično fleksibilni tako da verujem da su i prilično postojani.

      Delete
  12. Hmmm...
    Recimo - 413 Milkshake i 434 Lose Direction, mi se čine vrijednima pažnje :)

    ReplyDelete
  13. Poslednje četiri mi se sviđaju, ali i preostale boje nisu za bacanje :D posebno nudaći (poslednja dva), samo treba ubosti da se boja slaže sa bojom tena. Što je kod mene lutrija. A tebi baš stoje lepo ove boje iz ove nove kolekcije!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti da prestaneš da gledaš ovakve boje i da se držiš veselih, živih tonova. Važi? :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...