31 August 2015

Noviteti u avgustu


Avgust je bio iznenađujuće bogat novitetima iako mi nije bila namera da preterano uvećevam kolekciju. Ups. :D

I've gotten surprisingly many new items in August despite not intending to add so many polishes to my collection. Oops. :D



Pre svega sam kupila OPI My Gondola Or Yours jer mi je izgleda nemoguće da odolim crnom laku. Sa rasprodaja su kod mene zalutali jedan Essie i par Sephora lakova. Stigle su mi i dve narudžbine sa Born Pretty Store - jedan kameleon lak i par jastučića za pečate. Pošto sam završila predstavljanje MoYou Nails Concept kolekcije, odabrala sam desetak starijih MoYou Nails pločica, kao i nov pečat. Mislim da sada konačno imam sve pečate koji bi mi mogli biti potrebni. Jelena je uspela da mi ulovi Maybelline stik za negu zanoktica koji jedva čekam da isprobam. Najveći novitet je, ne samo kod mene već i u prodaji, nova kolekcija Aurinih lakova. Imaću priliku da vam ove nedelje predstavim sve nijanse (ima ih dvadeset četiri), kao i novu bazu i tri nadlaka.

Firstly, I bought OPI My Gondola Or Yours because I can't seem to resist a black polish. I've also picked up an Essie and two Sephora polishes on sales. Two orders from Born Pretty Store had arrived as well - a chameleon polish and a couple of squishy stamping heads. After I've finished reviewing MoYou Nails Concept collction I've gotten some older MoYou Nails stamping plates as well as a new rectangle stamper. I think that now I have all the stampers I might need. Jelena managed to find me a Maybelline stick for cuticle care, which I can't wait to try. And of course, the biggest new arrival is the entire Aura Amazingly Resistant polish collection. This week I'll be showing you all the colours (there are twenty four of them) as well as the new base coat and three new top coats.


U Lilly drogerijama je počela rasprodaja Essence proizvoda koji se povlače iz ponude te se nadam da će nam u septembru stići novi proizvodi. Oni noviteti koji su meni zanimljivi nažalost neće biti dostupni u Srbiji tako da ću preskočiti i Essence rasprodaju i novu kolekciju. U Liliju bi od pre neki dan trebalo da je dostupna Aura Amazingly Resistant kolekcija lakova za nokte. Aura polako prestaje sa proizvodnjom Professional, Inches i Nail Beauty linija i svih baza i nadlakova i umesto njih ubacuje ovu novu dvadesetosmodelnu kolekciju. Stare linije će moći još da se kupe u Crnoj Gori, ali se iz Srbije povlače iz ponude. She Bunny linija će i dalje biti dostupna svugde.

As I've mentioned, the biggest news in drugstores is Aura Amazingly Resistant line of polishes. Aura is discontinuing all of their older lines of polish except She Bunny and swapping them for this twenty eight-piece new line. We also expect new Essence products to hit our stores soon, but since those that I might be interested in won't reach Serbia, I'll give the rest a miss.



18 comments:

  1. So many wonderful polishes! Great haul! Have a fantastic day and week!

    ReplyDelete
  2. Iznenadi me malo tvoj post, nešto mi prebrzo došao kraj meseca. :D Na stranu moj (ne)osećaj za vreme, noviteti su odlični, ima od svega po malo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni je kraj meseca baš brzo došao, a sa njim i ispitni rok. :(

      Delete
    2. Proći će i to. Srećno sa ispitima. :)

      Delete
  3. I look forward to your swatches of that new collection...
    I knew you love black, but be carefull your addiction doesn't go alle the way as with my pastel yellows LOL - I have 90+ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wow, that is quite a number. I think I'm safe - I actually use black a lot since I only paint my toenails black.

      Delete
  4. Ah, ta Aura :D Inace ne znam zasto povlace sve osim She bunny. Meni, licno ta linija nikad nije bila interesantna ( moje skromno misljenje).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imala sam nekoliko tih lakova i bili su mi okej, samo me je ona mini četkica nervirala.

      Delete
  5. Hahaha, ups :D
    Gondola mi se baš svidela. Koji je Essie novitet?

    Od novih Amazingly Resistant jedino me zanima da li postoji dupe za Inches 323 One Step Too Early.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemam taj Inches, ali ne verujem da među ovima postoji djup za njega. Ovaj tamnoljubičsti mi deluje toplije.
      Essie je The Perfect Cover Up.

      Delete
  6. Replies
    1. Ali baš ih je mnogo i to skoro sve iz jednog paketa. :D

      Delete
  7. bit će tu posla, skupilo se prilično toga :D
    sve su mi manikure s tiskovinama genijalne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Veći deo posla sam već obavila. Sada treba lepo isprobati sve ove pločice. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...