02 August 2015

Matching Manicures - Caviar


Danas na noktima nosimo perlice. Iskreno, isprva nisam želela da radim ovaj manikir, ali jutros sam videla da je Destany oglasila novu nagradju igru povodom širenja svesti o postojanju ropstva i time me inspirisala da spojim dve teme. O ropstvu i trgovini ljudima u Srbiji sam pisala prošle godine, a mislim da se situacija nažalost nije popravila od tada te da nije zgoreg podsetiti se kako možete prepoznati žrtve trgovine ljudima i kako se možete same zaštititi da ne upadnete u mrežu trgovine ljudima. Članak možete pročitati ovde.

Today we are wearing beaded manis. T be honest, I had planned to give this mani a miss, but this morning Destany announced another giveaway with the intention to raise awareness about slavery in 21st century and inspired me to combine the two themes. I have written an article about slavery and human trafficking in Serbia before and I think that the situation is sadly unchanged so some more awareness-raising wouldn't be so bad.


Perlice mi nisu među omiljenim ukrasima za nokte. Zapravo su mi veoma odbojne, sa izuzetkom metalnih koje sam koristila za Rock & Roll manikir, što je čudno s obzirom na to da su staklene perlice maltene jedini materijal od kog pravim nakit (Cajkin kovčežić sa blagom). Perlice u tradicionalnom kavijar manikiru na mojim noktima ne izgledaju dobro pa mi je odgovaralo da od njih uradim nešto drugačije. Jednostavnost End It simbola i kombinacija boja koja mi je po volji su se savršeno uklopili sa mojom željom za netipičnim kavijar manikirom. Koristila sam OPI My Gondola or Yours? i crvene perlice. Radove drugih blogerki možete videti ako posetite linkove na kraju čanka.


Beads aren't among my favourite nail decorations. In fact, with the exception of the metal ones I had used for Rock & Roll mani I detest them, which is unusual considering that glass beads are the main material I make my jewellery of (Cajkin kovčežić sa blagom). Traditional caviar manicure doesn't look good on my nails so I was happy to use beads differently. The simplicity of End It symbol and the colour scheme that I like fit well with my desire for a different caviar mani. I have used OPI My Gondola or Yours? and red caviar beads. You can see other bloggers' manis if you click on the links below.







12 comments:

  1. I ja se premisljam da li uopste da ucestvujem ove nedelje. Sumnjam da ce se perlice zalepiti za moje nokte. :\

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nekako ćeš uspeti da ih pričvrstiš. Pitanje je da li će hteti da ostanu na mestu. :P

      Delete
  2. I like this result, simple but eye catching, or rather placing the bead probably wasn't very simple LOL

    ReplyDelete
  3. Jako jednostavno, ali sa efektnom porukom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, ovom prilikom poruka mi je važnija od same teme.

      Delete
  4. odlično je, sviđa mi se sto mislis i na druge i sto si spojila dvije teme u jednu manikuru :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se sviđa ovaj pristup. :)

      Delete
  5. super, sviđa mi se tvoja verzija... još više svrha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Računam da je misija onda uspela. :D

      Delete
  6. Ovo je najbolji caviar koji sam vidjela! Jednostavno, efektno i s porukom!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...