06 July 2015

OPI Need Sunglasses


Jedan od lakova oko kojih sam se dugo lomila je OPI Need Sunglasses. Boja mi se uvek sviđala, ali sam znala da mu pigmentacija nije sjajna. No nedavno sam imala priliku da polovnu bočicu nabavim po više nego smešnoj ceni i iskoristila sam tu šansu. Za razliku od mnogih OPI lakova koje u poslednje vreme predstavljam (i koje ću tek pokazati), Need Sunglasses je deo stalne postavke i može se lako naći u prodaji. Bočica od 15 ml u redovnoj ponudi košta 1200 dinara, ali na sajmu se može naći i za 850 dinara.


One of polishes I was on the fence about for a very long time was OPI Need Sunglasses. I have always liked its colour, but I knew that pigmentation isn't that great. I have recently had a chance to purchase a pre-owned bottle at a ridiculous price so I took it, Unlike many of OPIs I have lately shown (and which I am yet to show), this one is part of permanent range and is easy to come by.


OPI Need Sunglasses (NL B46) je deo Brights linije OPI lakova. Ovo je jarki lak, nijanse između sunčane i limunaste i veoma mi se sviđa kako mi stoji. Lak je prozračan, ali ga ne bih nazvala jelly lakom jer se može nadograditi do pune boje. Po konzistenciji me najviše podseća na S.he 300, ali OPI ima daleko bolju četkicu što u ovom slučaju aplikaciju čini mnogo lakšom. Sjaj mu je veoma visok, a brzina sušenja odlična. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


OPI Need Sunglasses (NL B46) is part of Brights line of OPI polishes. This is a vibrant yellow, somewhere between sunny and lemon yellow and I am pleased with how it fits me. It is sheer, but I wouldn't call it jelly as the colour can be built up to full opacity. In terms of consistency it reminds me of S.he 300, but OPI has much better brush, which makes application easier. It is very glossy and it has great drying time. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish and no top coat.

12 comments:

  1. For three coats it still seems very sheer - but it's a nice, sunny yellow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It looks a bit sheer, but I don't mind a bit of a VNL so I'm fine with that and I love this shade as much as you love your pastel yellows. :D

      Delete
  2. A baš je lijep, općenito su mi žuti lakovi super za ljeto, ali mi osobno nikako ne stoje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čujem često od ljudi da im žuti lakovi ne stoje, ali mislim da je tu ista fora kao i sa drugim bojama - samo treba naći pravu nijansu. pravi ton. S druge strane, čini mi se da je žuti lak možda najnezgodniji za nošenje.

      Delete
  3. Ovo je zucko po mom ukusu. ;) Super ti stoji!

    ReplyDelete
  4. baš je ono sunčana žuta :D
    možda mu ne bi naškodila podloga u istoj boji, ako ga želiš sačuvati tako će ti dulje trajati ;)

    ReplyDelete
  5. Ovo je pravi žućko, jarka boja bez primesa naranžaste. Formula baš podseća na S-he 300, jer se i kod njega vidi bela linija ništa manje u tri sloja nego u dva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj bi verovatno izgubio liniju sa četiri sloja, ali nije mi se dalo da ga mažem toliko. Četkica je ipak bolja nego kod S.he pa sam zadovoljna.

      Delete
  6. au, 10 dana sam offline a ti dva žućka izbacila! po mom ukusu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pazi, The IT Color je na putu do mene. Biće još žutila. :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...