26 June 2015

MoYou Nails 304


Možda je malo rano za tematske manikire za Noć veštica, ali znam da među mojim čitateljkama ima onih koje poput mene ne mare za taj praznik, a tipične motive za taj datum nose tokom cele godine. Bilo da ste u malo mračnijem fazonu ili samo želite da nađete neke dobre strašne (ili "strašne") motive za žurku u oktobru, bacite pogled na ovu MoYou Nails pločicu. Predlažem da kao muzičku podlogu pustite Noć na Golom brdu ili Nox Arcana.

MoYou Nails Image Plate 304
http://moyounails.com/shop/image-plate-304/

It may be a bit early to do some Halloween mani, but I know that there are among my readers those who don't really care about that holiday and wear motifs typical for that date all year round. Whether you prefer dark style or just want to find some good scary (or "scary") designs for a party in October, do give this MoYou Nails stamping plate a look. I suggest you play Night at Bald Mountain or Nox Arcana as musical background.

Manhattan Liquid Metals 101z preko Essence Miss Universe

Od nekoliko pločica koje za temu imaju Noć veštica koje imam, MoYou Nails 304 je najpotpunija. Činjenica da se izbor motiva ne svodi na četiri, pet, sedam sličica već da je cela pločica pokrivena veoma dobro uklopljenim motivima svakako igra važnu ulogu u ovom doživljaju. Među mnogobrojnim sličicama se nalaze i stripskiji, detinjastiji dezeni (duhovi, bundevice), ali i ozbiljnije sumorni motivi, poput ogoljenog drveta. Svi motivi osim velike kuće, groblja i drveta u celini staju na po jedan nokat. Kuća je jedina koju je teško preneti u celini jer je generalno krupan motiv. Ja sam prenela samo gornji deo i mislim da je on sasvim dovoljan. Druga kuća je uz samu ivicu pločice pa joj je jedan ćošak odsečen. Radije bih videla taj motiv u celini. Druga zamerka koju imam je što nisu bundevice urezane već prostor oko njih, koji nije dovoljno velik da se dobije jasna slika.

crni pečatni lak preko Aura She Bunny 508

Out of several Halloween-themed image plates I have, MoYou Nails 304 is the most complete. The fact that it doesn't have just four, five, seven separate images, but that it is entirely covered with well matched and joined designs certainly plays large part. Among many motifs there are both more cartoonish, childish images (ghosts, pumpkins) and more seriously gloomy designs, such as bare tree. All images except the manor house, graveyard and the whole tree fit on single nail each. Mansion is the only design that can't be transferred in entirety as it is generally large. I transferred only the upper part and I think that is just enough. The other house is on the edge of the plate so it has one part cut off. I'd rather see that design whole. The other criticism I have is that the pumpkin images aren't intaglio images, but they are in relief so that you actually transfer their surrounding, which isn't large enough to get clear image.

MoYou Nails White preko Don Juan OC229

Kvalitet izrade je kao i uvek odličan. Svi su motivi dobro urezani i prenose se lepo. Treba malo ispitivati smerove za grebanje i prenošenje motiva koji imaju veću površinu (najveći duh, veštica). Nijedan motiv ne zahteva čišćenje posle svakog transfera. Ovu i mnoge druge pločice, kao i ukrase za nokte, možete poručiti sa sajta MoYou Nails. Predstavljeni proizvod sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

crni pečatni lak preko OPI Need Sunglasses, OPI A Roll in the Hague, Essence Fateful Desire i Deborah Grape Masquerade

Quality of make is excellent as always. All images are well etched and they transfer nicely, but you should try several angles for scraping and picking up images with larger surfaces (the largest ghost, witch). None design require cleanup after each transfer. You can order this and many other stamping plates, along with nail decorations from MoYou Nails. They ship worldwide. I have received this product for an honest review. For additional info see my disclosure policy.

16 comments:

  1. ovo si pravila za mene, priznaj!!! :D odlični su, moram i ja tako nešto zbavit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tebe sam imala u vidu kada sam pisala uvod. :D

      Delete
  2. Kako je dobra... :O Ovo ja zovem potpunom pločicom. Svaki manikir je savršeno urađen i isto tako izgleda, svaka ti čast. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. :*
      I slažem se - ovo je potpuna pločica.

      Delete
  3. Baš tvoj fazon :D Posebno mi se sviđa prvo pečatiranje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Mislila sam se da će ti se možda svideti onaj sa gradijentom.

      Delete
  4. Spoooooky :)
    I like all of them, but the last one is simply perfect!

    ReplyDelete
  5. Ova plocica je savrsena. Malo mi se vise dopada 307 al to je samo zbog palmi. Zanimljivo je kako svi imamo totalno razlicite ideje u glavi za kombinovanje motiva. Jako lepo si je iskoristila. :) I meni se prva kombinacija najvise dopada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Još nisam stigla do 307. Radim ih redom, što znači da do nje imam još dve nedelje i dve druge pločice. :D
      A stoji to da je zanimljivo kako drugačije doživljavamo i samim tim kombinujemo motive. Zato ja volim da gledam druge recenzije pločica kakve i sama imam, baš da vidim kako su oni bili inspirisani.

      Delete
  6. Ohhh, the last one is my absolute favorite one!

    ReplyDelete
  7. ahah, preslatka pločica! drvca su mi favoriti

    ReplyDelete
  8. ajmeeee ajmeee *.*
    e ovo je pločica po mom ukusu, a manikure su mi sve do jedne - savršene <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...