28 June 2015

Matching Manicures - V-manikir


Ove nedelje je usklađeni manikir u znaku mog omiljenog slova - V. Isprva sam mislila da uradim veoma jednostavan ševron manikir, ali sam se onda setila Evanorinog manikira koji se pre dve godine pojavio u filmu Oz the Great and Powerful. Film nisam gledala, ali nokte sam zapazila i zapamtila zahvaljujući blogerima.

This week's mani is marked by my favourite letter - V. At first I wanted to do a simple chevron mani, but then I remembered Evanora's manicure that was featured in Oz the Great and Powerful. I haven't seen the movie, but I noticed and remembered mani thanks to bloggers.


Manikir mi nije uredan jer ne bi to bio moj manikir da sve izgleda čisto i uredno. :D Baza je OPI You're So Vain-illa. Na njoj sam uz pomoć Essence Deep Sea, Baby izvukla V oblik, a potom sam ga oivičila Aurinim She Bunny 515 lakom. Šta su druge blogerke napravile kao odgovor na temu možete videti na linkovima ispod.

My mani is a bit messy because I couldn't be my mani if everything was neat and in order. :D Base colour is OPI You're So Vain-illa. I have done V-shape using Essence Deep Sea, Baby, and I have outlined it with Aurinim She Bunny 515. You can see what other bloggers came up with at the following links.






14 comments:

  1. It's a quite dramatic mani somehow, I like it!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am so glad you do like it. It is quite dramatic. I couldn't stop staring at my hands.

      Delete
  2. super manikura, sviđa mi se odabir boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Boje sam koristila najpribližnije onome kakve su bile u filmu.

      Delete
  3. Kako si me lepo nasmejala ovim -" Manikir mi nije uredan jer ne bi to bio moj manikir ." :D Ja sam verovatno gledala film al se manikira ne secam. :O Odlicne su ti kandzice. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kada je neki nail art koji sam ja radila bio uredan? To je zna kekog drugog, ne za mene. :D

      Delete
  4. Jako mi se dopada ovaj OPI lak. Ne znam zašto se nikad ne sjetim ovog laka kada imam namjeru da kupim neku vanila nijansu. Zapisaću ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On je više bež nego vanila, samo ima vanilu u imenu. Vanilasta nijansa je OPI MY Vampire is Buff.

      Delete
  5. Sviđa mi se dodatak She Bunny laka, čini manikir zanimljivijim. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Krivo mi je što se jedva vidi na slikama. :(

      Delete
  6. Super izgledaju :)! Ja sam se baš namučila sa mojima, nadam se da je bilo vredno truda :D

    ReplyDelete
  7. odlična kombinacija, baza mi je krasna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Baza je odlična, ali se ne da verno uslikati.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...