27 May 2015

Zoya Sunshine


Ranije mi je uspevalo da sunčanim lakovima po tmurnom vremenu prizovem sunce. Današnji lak nije sunčane boje, ali je takvog imena - Zoya Sunshine. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml. Pixie Dust lakovi koštaju 950 dinara i povlače se iz proizvodnje pa savetujem da požurite da nabavite one koji vam se sviđaju. Možete ih nabaviti u Ultra Sun-u, bilo uživo bilo preko interneta, kao i kod njihovih distributera.


I have managed on several occasion to "invoke" sunshine by wearing sunny polishes. Polish I am showing you today isn't sunny in terms of colour, but it has a sunny name - Zoya Sunshine. Sadly, Pixie Dust polishes have been retired so you should hurry and get the ones you like before they are sold out. Zoya polishes come in 15 ml bottles. They don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.


Zoya Sunshine (ZP700) je jesenji Pixie Dust iz 2013. godine, kojoj pripadaju i Zoya Dhara i Zoya Chita. Sunshine je teget teksturni lak ispunjen srebrnim svetlucavim česticama. Kako sam pročitala, svoje neočekivano ime duguje ženi koja ga je osmislila. Sviđa mi se nijansa laka jer nije suviše svetla da mi ne stoji dobro, a nije ni pretamna kako neke teget nijanse umeju da budu. Prilično je pigmentovan i puna boja i pokrivenost se mogu postići iz svega jednog sloja, ali tada tekstura nije dovoljno dobra. Tekstura je dobra, tipična za Pixie Dust lakove. Suši se do potpuno mat, ali svetlucavog finiša. O postojanosti još ne mogu govoriti jer sam ga namazala tek juče, ali verujem da je i ona slična kao kod drugih teksturaca. Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Zoya Sunshine (ZP700) is a Pixie Dust polish from autumn 2013, the same collection that gave us Zoya Dhara and Zoya Chita. Sunshine is navy blue textured polish filled with silvery glitter. I've read that it owes its unexpected name to the woman who came up with the colour. I like this shade as it is not so light that it doesn't suit me, but it isn't too dark either, the way some navy blues can be. It is well pigmented and it gives full colour and coverage ina single coat, but the texture can be off if you only apply one coat. Texture is nice, typical for Pixie Dust polish. It dries to a completely matte, but sparkly finish. I can't say anything about its durability as I have only put this polish on yesterday, but I believe it is up to par with other textured polishes. All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

http://cajkinekandze.blogspot.com/2015/05/darivanje-darivanje-darivanje.html

Ne zaboravite da još uvek možete da se prijavite za neku od pet nagradnih igara koje organizujem povodom tri godine blogovanja. Jedna od nagrada je Zoya lak i baza.

Don't forget that you can still enter to win one of five prizes in my third blogaversary giveaways.

20 comments:

  1. I think it's beautiful - but I don't get the name hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. I find that name odd in English. We have name Sunčica which would be a counterpart for Sunshine, but it differs from our actual word for sunshine.

      Delete
  2. Kakva lepota na noktima!!! Prelep je, prelep!

    ReplyDelete
  3. jaooo breee na kraju cu morati da ga uzmem. kako se divno presijava... bankrotiracu -_-

    ReplyDelete
    Replies
    1. To i ja razmišljam - sada bih ih sve pokupovala, a nisu jeftini. :D

      Delete
    2. Rekla sam sebi jos u januaru da cu od pre plate da ih uzmem i dodje taj dan ^_^ chita i sunshine. Stvarno su predivni na noktima. Jedino sam od chite ocekivala da bude tamnija.

      Delete
    3. Lepo si se ponovila. Čestitam na povodu. :)
      Meni je Chita savršena, a uzela sam i Vespicu.

      Delete
  4. Iako nisam nesto naklonjena ovalvim lakovima priznajem da ovaj izgleda kao savrsenstvo 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. I jeste savršen :D Ja retko nosim plave lakove, a ovaj je predivnoća.

      Delete
  5. Ovaj lak me neverovatno podseća na moj OPI DS Lapis :) Odakle info da se pixie dust povlači? Na sajmu pitasmo za to, i iz Ultra sun-a rekoše da nemaju tu informaciju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zimus je Zoya poslala obaveštenje u kome je glavna informacija da neće praviti nove boje Pixie Dust, ali uz upozorenje da postojeće mogu da se kupe samo dok se ne rasprodaju zalihe.

      "Now's your last chance to stock up on all your favorite PixieDust shades! With even more great colors and new finishes coming in 2015, no further PixieDust Collections will be released. If you're a textured nail polish lover or have been wanting to try texture for the first time, make sure to get them before they're gone! "

      Delete
  6. Imam par plavih lakova, ali skoro uopće ih ne nosim no mislim da ovaj ne bih skidala s noktiju. :D

    ReplyDelete
  7. Wow, I love everything about this polish! How can it be so beautiful?

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Jeste. Baš sam srećna što sam ga ipak kupila. :D

      Delete
  9. royal blue s teksturom, zakon <3

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...