01 April 2015

Mart


U martu obično nemam mnogo noviteta, ali ove godine je Dodir Pariza održan u martu te je to uticalo i na količinu novih stvari u mojoj kolekciji. Pre svega su tu noviteti sa samog sajma - o njima možete više pročitati ovde. Potom su počele da mi pristižu Born Pretty i MoYou Nails pločice za pečatiranje - što naručene, što osvojene u nagradnim igrama, što dobijene za recenziju. Neke od njih ste već imali prilku da vidite na blogu sada tokom marta. Znajući moju naviku da stalno mažem ruke Jelena i Dijana su me dodatno opskrbile kremama. Hvala ženske :*. Mazalica za ruke meni nikada nije dosta. Ako me pratite na Instagramu (@cajkinekandze) i Facebooku, a trebalo bi jer tamo ima i stvari koje ne završe na blogu, videli ste da su OPI noviteti stigli sa zakašnjenjem i da je napravljena prezentacija i demonstracija sistema Infinite Shine (ovde možete naći ceo izveštaj). Deo tih noviteta, tačnije Little Hulas i 50 Shades of Grey, moći ćete da vidite uskoro i na blogu, a u komentarima mi slobodno napišite šta od ta dva želite da vidite prvo.

I usually don't have that many new additions to my collection in March, but having Touch of Paris in March this year instead of April had an influence this time. Firstly there are new stuff I got on the expo itself. You can see them here. Then stamping plates from Born Pretty and MoYou Nails started to arrive - some of them for review, some won at giveaways and some ordered. You have already seen some of those on blog during March. Knowing that I tend to use hand cream constantly, Jelena and Dijana got me some hand creams. Thanks gals :*. I can never have too many of those. If you follow me on Instagram (@cajkinekandze) and Facebook, and you should as you can find things that don't end up on blog there, you could see that new OPI collections have arrived too late for expo, but there was a separate promotion and demonstration of Infinite Shine system (you can see some photos here, text in Serbian only). You will see Little Hulas and 50 Shades of Grey on my blog soon and feel free to leave me a comment which of the two you'd like to see first.




Ovog marta je u prodaju stiglo dosta noviteta, pre svega razne prolećne i letnje kolekcije. Počeću od onih koje nisu stigle na vreme za sajam kozmetike, ali sada su tu. Alexandar Cosmetics je uvezao China Glaze Electric Nights kolekciju, koju čine jarke neonske boje i zanimljivi šljokičavi toperi. Nadam se da će nam uskoro stići i Road Trip kolekcija. OPI je imao najviše noviteta. Osim letnje kolekcije Hawaii, stigla je i kolekcija urađena u saradnji sa produkcijom filma 50 Shades of Grey i Soft Shades kolekcija. U ponudi se nalaze i novi setovi OPI proizvoda sa poklonom, kao i novi mirisi Avojuice losiona (dostupni pojedinačno i u setovima), a za profesionalce su stigle nove nijanse gel lakova i Infinite Shine sistem. U DM i Lilly je stigla prolećna Essie kolekcija Flowerista. U drogerije su stigle i Essence I Love Trends The Nudes i Essence I Love Trends The Pastels linije, sa ukupno devet lakova. U ponudu su vraćene Essence kapi za brzo sušenje laka, kao i reformulisani skidač u olovci. Očekujemo da se uskoro pojave i Essence The Gel lakovi (u dvadeset devet boja), baza i nadlak, koji treba da zamene Colour & go lakove. Colour & go lakovi su u Lilly drogerijama na sniženju i koštaju 129 dinara. Više o Essence novitetima možete pročitati ovde. Osim tih dodataka stalnoj postavci stigla je i trend kolekcija Hidden Stories. Ne očekujem da u aprilu stigne mnogo noviteta. U aprilu nas očekuje drugi sajam Svet lepote, ali ne verujem da će na njemu biti mnogo laknoviteta, samo popusti. Aluna je najavila da će im stići nova kolekcija Jessica lakova.

Many new products arrived in stores in March. Firstly there is China Glaze Electric Nights, that arrived before Road Trip collection, which I hope will be available soon as well. OPI has had the most new arrivals - Hawaii, 50 Shades of Grey and Soft Shades collections, including mini sets, are the new regular polishes. Then there is Infinite Shine system, a hybrid polish system. New Avojuice lotions arrived as well. Essie Flowerista collection is now available in drugstores as are Essence Hidden Stories trend edition and new additions to regular offer. I don't expect many new products to hit our stores in April.



16 comments:

  1. Bogme dosta noviteta. Čini mi se da je mart mnogima bogat u ovom pogledu (šta sajam uradi čoveku :D).
    Zanimljive su mi obe OPI kolekcije, možda malo više Hawaii zvog raznovrsnosti ali ni 50 shades nije neprivlačna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sajam je zlo. Ili riznica blaga. :D Zavisi od ugla gledanja.

      Delete
    2. Upravo tako, novčanik bude prestravljen ali zato lakoholičarski apetit zadovoljen. :D

      Delete
    3. Pitam se da li je lakoholičarski apetit ikada sasvim zadovoljen. :D

      Delete
  2. Super noviteti zaista!
    Mozes li molim te uporediti cetkicu malih lakova u odnosu na standardnu. mislim na OPI.
    I koja je cena Hawaii seta sa slike.
    Hvala, veliki pozdrav!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala tebi na komentaru.
      Četkice su sada iste - mini OPI lakovi imaju standardnu ProWide OPI četkicu, samo su im drške razumljivo različitih dužina. Preporučena maloprodajna cena za Little Hulas je 1560 dinara.

      Delete
  3. Pošteno si se obnovila :D A bome i zasluženo, manikure su sve vrh <3

    ReplyDelete
  4. Divni noviteti. <3 Žao mi je što nisam bila na sajmu ovaj put, ali biće ponovo uskoro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biće ovaj Svet lepote, a vidim da su neki najavili da će imati novitete na tom sajmu, tako da će verovatno vredeti otići.

      Delete
  5. Mart mi je realno bio sr....amno baksuzan mesec, ali ova tvoja grupna slika ga zaista ulepsala :-)
    Ne znam koja slika pojedinacno ti je bolja, ovo pecatiranje mi je nestvarno. Mislim, vidi se da je stvarno, a opet je nestvarno da je stvarno, ako me kapiras u ovom sitnosatovskom predspavanjskom prolupavanju hahaha :-D
    Zelim ti jos lepsi mesec :-)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da sam malo mogla da ti ulepšam takav mesec i želim ti da se takvi meseci ne ponove. Od sada samo da budu sramno dobri :D

      Delete
  6. Ajmeee koliko noviteta, svaka čast!!!
    Ja sam OVE GODINE kupila pet lakova za nokte - jedan Catrice na sniženju, jedan novi Maybelline topper i jedan by Bipa pjeskić i čekam DL Sahara TC s Hypnotic Polisha te A England Briar Rose (s ta dva zadnja sam se počastila za B-Day) i sad ne smijem ni pomisliti na kupnju sljedeća 2-3 mjeseca :(
    Gledala sam CG neonske toppere i moram priznati da su mi sva tri super :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...