19 January 2015

Zoya India


Lak koji danas predstavljam je za mene zvezda poslednje jesenje kolekcije Zoya lakova i deo je poklona koji sam dobila od Ultra Suna. Ovaj lak spada u klasične Zoya lakove, koji posle poslednjeg poskupljenja koštaju 853 din. Može se nabaviti u Ultra Sunu i njihovim distributivnim centrima. O novitetima i povremenim posebnim ponudama se možete informisati na Zoya Srbija Facebook stranici. Zoya lakovi ne sadrže toluen, dibutil ftalat, formalin, formalinski rezin, kamfor, sastojke životinjskog porekla i ne testiraju se na životinjama. Svi lakovi dolaze u bočicama od 15 ml.


The polish I am showing you today is the star of the latest Zoya autumn collection in my book and it was one of three Zoyas I have received as a gift from importer of Zoya polishes for Serbia. Like other regular Zoya polishes it retails for $9. Zoya polishes come in 15 ml bottles. They don't contain toluene, camphor, formaldehyde, formaldehyde resin, dibutyl phthalate (DBP) and animal products and are not tested on animals.



Zoya India (ZP755) me i bojom i imenom asocira na toplotu, začine i kašmirsku šaru. Deo je Ignite kolekcije, koju čini šest lakova ispunjenih zlatnim svetlucavim česticama. Pošto su opisi lakova na zvaničnom Zoya sajtu uglavnom takvi da ja bolje ne mogu smisliti, samo ću preneti da je tamo India opisana kao duboka luksuzna crvena sa zlatnim metalik šimerom. Osnovna nijansa je prilično topla i posebno uz dodati zlatni šimer pomalo vuče na braon, ali ne toliko da mi je neprijatno da ga nosim ili da ga ne mogu uklopiti uz garderobu. Maže se divno. Prilično je tečan (Zoje su obično takve) i dva sloja su dovoljna za punu boju i pokrivenost. Pošto je tečan onda se i suši brzo. Iako i bez nadlaka izgleda veoma lepo, sloj nadlaka mu daje dodatnu dubinu i pojačava svetlucanje šimera. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak. Poredbenu sliku sam ubacila zbog sličnosti šimera u Zoya India, Morgan Taylor Seal the Deal i Zoya Valerie. Sva tri laka su različitih boja i ukoliko ste ljubitelj ovakvih nijansi vredi da imate sva tri.


Zoya India (ZP755) evokes images of warmth, spices and paisley pattern with its colour and name. It is part of Ignite collection, that consists of six polishes with golden sparkles. Since official Zoya website usually describes Zoyas in such manner that I have nothing to add, I'll just say that they have described India "as a deep, luxurious red with a gold liquid metallic shimmer". Base colour is rather warm and that added golden shimmer makes it lean a bit towards brown, but not so much that I wouldn't want to wear it or that I couldn't match it with my wardrobe. It goes on like a dream. It is quite runny (Zoyas tend to be that way) and it takes two coats to get full coverage and even colour. Since it is so runny it dries quite fast. Even though it looks quite nice on its own, a layer of top coat adds depth and improves sparkle. Photos were taken in natural light. I have two coats of polish and no top coat. I have added comparison photo of Zoya India, Morgan Taylor Seal the Deal and Zoya Valerie because of their similar shimmer. All three polishes differ in terms of colour and if you like this sort of polish you should get all three.

Zoya India - Morgan Taylor Seal the Deal - Zoya Valerie

28 comments:

  1. mnogo mi znaci ova poslednja slika

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti je od koristi. Sada ću se truditi da gde god je moguće ubacim i poređenje lakova.

      Delete
  2. Obožavam ovaj lak. Imala sam ga prethodna tri dana na noktima i uživala sam svaki put kad ga pogledam. Izuzetan je, čak i meni kojoj ovakve nijanse nisu pri srcu.

    ReplyDelete
  3. Wow, amazing polishes, both India and Valerie too! I love deep shades!

    ReplyDelete
  4. Mislim da ću se na narednom sajmu najviše zadržati kod Zoya lakova. Boja izgleda odlično, dopada mi se. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vredi zadržati se tamo, posebno sada kada su stigle nove kolekcije :D

      Delete
  5. This is one of my favorite polishes from 2014. It's a stunning one.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you think so too. It really is something special.

      Delete
  6. prelepa je india i drago mi je da se toliko razlikuje od valerie. i slažem se za njihove opise

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš kako su različite, a mislila sam da će biti znatno sličnije.

      Delete
  7. It's sooo beautiful - and so is that MT <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. MT leans a bit too much towards brown for my liking, but I haven't worn it yet so I may still grow to love it.

      Delete
  8. Na poslednjoj fotografiji je magična.

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. To sam i ja pomislila kada sam je videla. :D

      Delete
  10. Replies
    1. Hvala na komentaru. Drago mi je da ti se sviđa. :)

      Delete
  11. amejzing. <3 baš si ga verno uslikala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi je uvek briga kod ovakvih boja. Ma kod svih boja. Hvala :*

      Delete
  12. Ovo je prelepo O_O
    Bas je Indija.
    Odusevljena sam Zoya lakovima, predobro ti ovo stoji!
    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alekta. I ja sam njima oduševljena. Ta četkica mi je savršena, a boje su veoma lepe.

      Delete
    2. Izvini opet ja, sad gledam kolekciju, bas me nesto skoro nije odusevilo ovako u koloritnom smislu, gledam ovaj tvoj post nekoliko puta dnevno O_O
      cak sam saznala kako se zapravo zove ova boja, jer trazim i karmin identicnog izgleda :D
      Da li znas, kojim slucajem, da li bi ovo moglo da se nadje na predstojecem Sajmu kozmetike ili da pojurim to ipak ranije? Mnogo mi se svidjaju Autumn i India :)
      Evo ovoliko mi se svidjaju:
      https://www.youtube.com/watch?v=F2PRvvpWbws <3

      Jos jednom hvala unapred na informaciji ako znas :-)
      Alekta*

      Delete
    3. Trebalo bi da ga bude i na sajmu, ali istina je da ne znam ni koja količina je uvezena ni koliko je prodato ni kakvo je generalno interesovanje za ovu boju. Autumn mislim da će svakako biti.

      Delete
  13. Moram da priznam da se meni od ova tri laka India najmanje dopada. Meni je u ovoj kategoriji Valerie pobednik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako od prave ljubiteljke ljubičastih lakova i očekujem :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...