04 January 2015

Essence Mystic Mermaid


Danas ne predstavljam lak već toper, mada ovaj toper je toliko pigmentisan da može proći kao lak. U pitanju je sada nedostupan Essence Mystic Mermaid, toper za koji ne znam da li je kod nas ikada bio u prodaji, a više se ne proizvodi. Ja sam ga dobila u razmeni preko Krpica, mesta koje se pokazalo odličnim izvorom raritetnih drogerijskih lakova.


Today I don't have a polish to show you, but a topper, although this one is so pigmented that it can pass as a nail polish. This is now discontinued Essence Mystic Mermaid.


Mystic Mermaid u bočici deluje kao srebrna folija, ali na noktima se vidi da se preliva na plavo i roze. Svetlucavih čestica ima toliko da je jedan sloj preko Essence Red ahead prekrio osnovnu boju do neprepoznatljivosti. Mislim preko crnog ili sivog da bi izgledao skoro kao Sephora It's Time To Rock. U dva sloja bi verovatno mogao da se nosi sam.


In bottle Essence Mystic Mermaid looks like silver foil, but on nail you can see it shifts to blue and pink. There is so much shimmer in it that one coat over Essence Red ahead has covered base colour so that it is indistinguishable. Over grey or black it might look like Sephora It's Time To Rock. It could probably be worn on its own in two coats.

16 comments:

  1. It seems to be a very efficient topper - and I like the effect!!

    ReplyDelete
  2. Sa Essence-om se nikad ne zna. Nekad u toperu ima toliko malo sljokica a nekad je obrnuto. Mozda bi i preko plavog bio dobar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obično ih ima premalo. Ovo me je baš prijatno iznenadilo.

      Delete
  3. Super izgleda u ovoj kombinaciji.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Onda svrati uskoro ponovo jer planiram da predstavim još neke topere sa tako zanimljivim efektima.

      Delete
  5. Divan je i verujem da super izgleda u mnogim kombinacijama u vidu podloge ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Za sada sam ga probala samo preko ovog, ali imam još neke kombinacije u planu.

      Delete
  6. baš je dobar i efektan, a i ime mi se sviđa :D

    ReplyDelete
  7. Bas dobro izgleda. Super ulov, moracu cesce da svracam na Krpice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima na krpicama i skrivenog blaga. Ovo mi je devojka ponudila za razmenu, nije ga imala u ponudi tamo.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...