07 December 2014

Matching Manicures - cartoon


Nedavno je na novootvorenoj grupi za noktoljube postavljeno pitanje da li volimo nail art. Ja nisam ljubitelj bilo koje vrste nail arta koja zahteva crtanje jer ne umem da nacrtam krug ni oko novčića. No današnji usklađeni manikir podrazumeva i to da moram uzeti tanku četkicu u ruke i crtati. I ovih nekoliko linija je za mene previše :D

A question do wi like nail art was recently asked in new polishalolics group. I am not a fan of any form of nail art that requires drawing or painting because I can't draw a circle around a penny. Today's matching manicure, however, meant that I'd have to pick up a brush and draw. Even these several lines are too overwhelming for me :D


Ovo nije prvi put da radim ovakav manikir, ali jeste prvi put da ga radim na sebi (prethodno sam ga radila za drugaricu). Lakovi koje sam koristila su Butter London Sprog, Vollare crni crtač, Don Juan LK101 i Miss Sporty Check Matte. Na sledećim linkovima možete videti šta su druge blogerke napravile.

This wasn't the first time that I did this mani, but it is the first time that I was doing it on myself (the last one was for a friend). Polishes I used are Butter London Sprog, Vollare black striping polish, Don Juan LK101 and Miss Sporty Check Matte. You can see other bloggers' designs at following links.






22 comments:

  1. I think you did really well - and it's a great way to challenge yourself :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is a good challenge, but I think I'll stick to what I do well.

      Delete
  2. Odlično je ispalo! :) Meni je već duže vrijeme želja napraviti istu manikuru, ali u pinky varijanti..samo ono, bojim se da radi ovog crnog obruba to ne bude baš najbolje završilo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš da je i meni obrub ispao kao da sam ga vezanih očiju radila. Ništa te ne košta da probaš.

      Delete
    2. Naravno. Nema potrebe za žurbom.

      Delete
  3. ne grintaj dobro je ispalo :D
    mislim da se koji put treba odvažiti i probati i ono što ti baš i ne ide :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probati da, ali ne nužno te pokušaje prikazivati svetu :D

      Delete
  4. nisam neki ljubitelj ovakvih manikura ali tvoja je odlično napravljena

    ReplyDelete
  5. mene si oduševila, baš nekako nestvarno izgleda!

    ReplyDelete
  6. Even if it was hard for you I think the mani came out great. Love that you made it matte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you. It has to be matte in order to accentuate the fake shine :D

      Delete
  7. Odlično si ovo izvela, izgleda super. :)

    ReplyDelete
  8. Ok, bit ću iskrena (kao što uvijek i jesam) i nadati se da me nećeš maknuti s liste :D, ali možeš ti to i bolje :)
    Sviđa mi se ideja, ali kao što si i sama rekla, rubna linija je malo neravna.
    - To iz mene progovara moj OKP :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Friendship over! :D
      Šalim se. Znam da mi je ovo ispalo loše, a ispalo bi još gore da sam radila neki motiv iz crtaća. Prosto taj vid nail arta nije za mene i bolje mi je da se držim onoga u čemu sam dobra.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...