28 December 2014

Matching Manicures - Candy Cane


Još uvek smo u prazničnom raspoloženju i ove nedelje usklađeni manikir za temu ima šećerne luše. Iako luše nisu baš tipične za Srbiju čak i naše bombondžije ih prave. Na noktima mogu biti veoma simpatične u šta se možete uveriti ako pogledate sve manikire koje su blogerke napravile ove nedelje.

We're still in holiday mood and we have candy cane as this week's matching manicure theme. Even though candy cane isn't a typical candy for Serbia, local candymakers do make them. They are cute in manicures, which you ca see for yourself if you check out other bloggers' manis.



I za ovu temu se držim što jednostavnije moguće realizacije. Umesto da crtam luše pokušala sam da rekreiram prepoznatljive pruge tipične za ovaj slatkiš. Za bazu sam koristila Flormar 400, a za pruge Akzent Red Magic. Nadlak mi je nažalost malo razmazao lak, ali generalno sam zadovoljna kako mi je ovaj manikir ispao.

I'm still keeping it simple. Instead of drawing candy canes I wanted to recreate recognisable stripes typical of this candy. I have used Flormar 400 as base and Akzent Red Magic for stripes. Sadly, top coat has smudged my design, but on the whole I am pleased with this mani.





20 comments:

  1. Lajkam ideju, a upravo iz tog razloga ja nisam koristila nadlak!!!
    Pruge su mi ispale predobro (ako to tako smijem reći) i bojala sam se da će ih nadlak pokvariti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, znam, znam, ali morala sam da izađem iz kuće pre nego što sam slikala pa sam morala da nanesem nadlak za brzo sušenje :(

      Delete
    2. Uteha mi je što uživo ipak izgleda mnogo bolje. :D

      Delete
  2. Manikura je preslatka i šteta što ju je nadlak malo razmazao, razmazala se i moja, pa opet, nekako. Ja mislim da candy canesi i nisu baš svi savršeni,i slatkiši su 'razmazani', tako mi ovo izgleda uvjerljivije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravo da ti kažem, takvom brzinom smažem sve bombone i luše i lizalice da ne stignem da obratim pažnju na njihov izgled. :D

      Delete
  3. Nije savršeno, ali je svakako lepo. :)

    ReplyDelete
  4. I hate when top coats smudge nail art - but it is very pretty non the less :D

    ReplyDelete
  5. Mnogo mi se sviđa ideja, posebno to što ima i debljih i tanjih linija :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I prave luše imaju pruge raznih debljina pa sam (ne baš najuspešnije) pokušala da to predstavim u manikiru.

      Delete
  6. Ja sam mislila da je ovo razmazivanje namerno :D Posto i same bombone cesto imaju malo mesanja boja na linijama :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh, ne umem da se pretvaram pa da kažem da jeste namerno, da sam upravo tako htela da ispadne :D

      Delete
  7. Ovo je free hand? Fenomenalno je! Mislila sam da si pečatirala. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije slobodoručno, koristila sam trake. Htela sam da pečatiram, ali nemam odgovorajući motiv.

      Delete
  8. muke po nadlaku, znam kako to izgleda :(
    svejedno, manikura je super :D

    ReplyDelete
  9. šteta za nadlak jer je baš lepo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da nisam bila u žurbi slikala bih ga bez nadlaka, ali desila se situacija :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...