01 November 2014

Oktobar


Još jedan mesec je za nama, a u njemu je bilo raznih noviteta. Pre svega zahvaljujući sajmu kozmetike, ali i van njega. Moje sajamske novitete ste mogli da vidite u izveštaju sa sajma, a neke i u pojedinačnim predstavljanjima. Ove godine mi je sajamske novitete zasenila narudžbina koju sam ostvarila zahvaljujući nagradi na The Nail Polish Blogger Connection darivanju. Takođe sam dobila najslađi Halloween set lakova - OPI Little Peanuts. Narednih nedelja ću testiraću i predstaviti vam još dva Trind proizvoda - ulje u olovci i bezacetonski skidač laka (usput, na ovom linku možete učestvovati u nagradnoj igri i osvojiti jednu od tri Trind nagrade). Uspela sam da nađem i Credo staklenu turpiju te ću kada je budem malo bolje testirala ubaciti nova zapažanja u tekst o staklenim turpijama.

Another month is behind us and it was filled with new stuff, mostly thanks to the cosmetics expo. You could see my haul in the article about the expo, and some of my new polishes have already gotten their individual reviews. That haul is however overshadowed by my order from Llarowe that I was able to place thanks to winning a The Nail Polish Blogger Connection giveaway prize. I have also gotten the sweetest Halloween nail polish set - OPI Little Peanuts. I will be trying out a couple of Trind products in the following weeks - cuticle oil pen and an acetone-free nail polish remover. I have also managed to find Credo glass nail file and after I have tested it for a while I shall add my thoughts about it to the post about glass files.


Noviteti u ponudi u Srbiji su uglavnom predstavljeni na sajmu. China Glaze kolekcije koje su nam stigle su All Aboard, Celebrate Courage, Apocalypse of Color i Twinkle (9 od 12 nijansi). Od OPIja su tu Peanuts, Nordic i Gwen Stefani Holidays kolekcije. Morgan Taylor je ponudio Playin' It Cool, Enchantment i Home For The Holidays kolekcije. Alessandro Showtime mini lakovi su izgleda dostupni samo direktno kod uvoznika. CND baze i nadlak se napokon mogu nabaviti kod nas, i među retkim su CND proizvodima koji nisu samo za profesionalnu upotrebu. Sasvim novi u Srbiji su Cuccio tretmani i lakovi za nokte, dostupni samo u Aluni i partnerskim salonima. Stigle su i nove nijanse Golden Rose Color Expert lakova, a nisam sigurna da li su nam stigli i novi Rich Color lakovi. Prijatno sam se iznenadila kada sam saznala da i La Roche-Posay ima liniju lakova za nokte. Kod nas ih trenutno možete dobiti samo kao poklon uz kupovinu proizvoda iz Hydreane linije za negu i jednog od La Roche-Posay fizioloških čistača, a u budućnosti će se naći i u slobodnoj prodaji. LRP lakovi su 4-free, hipoalergeni su, vode se kao jačajući i ima ih u 15 boja. Promocija je dostupna u odabranim ovlašćenim LRP partner apotekama i traje do isteka zaliha. Nova je i Nail'd It emisija, u kojoj se manje i više poznati

New collections and products were mostly presented at the cosmetics expo. We got China Glaze All Aboard, Celebrate Courage, Apocalypse of Color and Twinkle collections. New OPIs are Peanuts, Nordic and Gwen Stefani Holidays collections. Morgan Taylor has offered Playin' It Cool, Enchantment and Home For The Holidays collections. Alessandro Showtime mini polishes seem to be only available directly from the importer. CND base and top coats are among the rare products that aren't for professional use only and they are finally available in Serbia. An entirely new line of products her is Cuccio nail polish and nail care line. We have also gotten new Golden Rose Color Expert shades. I have only recently learned that La Roche-Posay has a nail polish line. They are 4-free, hypoallergenic, marked as fortifying and come in 15 colours.


Spomenula sam narudžbinu sa Llarowe, što je bilo moje prvo iskustvo sa online kupovinom lakova. Llarowe je američka online prodavnica specijalizovana za lakove za nokte, a nedavno su otvorili i pravu radnju (Amerikanke iz Kolorada, zavidim vam). Moja lista želja lakova koji se mogu nabaviti kod njih je podugačka, ali pošto je većina njih skupa, a ja sam želela da mi pošiljka sa poštarinom bude ispod 50 € onda sam se ograničila na ovo što vidite na slici iznad. Poštarina se naplaćuje u zavisnosti od težine, a u svakom trenutku na sajtu možete proveriti kolika će ona biti. Najjeftinija opcija slanja za Srbiju (United States Postal Service - First-Class Package International Service) ima mogućnost praćenja statusa pošiljke, što mi je veoma značilo. Llarowe prima uplate preko PayPala, ali i preko kartice, ali ne prima kartice Reiffeisen banke. Sa Intesa bankom nije bilo problema. Paket mi je poslat dan pošto sam naručila robu, a stigao mi je za manje od deset dana. Svi lakovi su dobro zapakovani i izolovani, prvo pojedinačno u pucketavu foliju, a potom po tri u zip-lock kesicu kako se ne bi pomerali tokom transporta. U paketu se nalazi i faktura narudžbine, ali na samom paketu na deklaraciji je upisana vrednost od 10 $. Pošto je porudžbina u svakom slučaju bila manje vrednosti od 50 € nisam plaćala carinu, ali prijatno me je iznenadilo što mi ni PDV nije naplaćen. Kako god, ne bih rizikovala i naručivala sa ovog sajta robu u većoj vrednosti od 50 € jer, kao što rekoh, u paketu se nalazi faktura sa tačnim sadržajem i cenama. Veoma sam zadovoljna kvalitetom i brzinom usluge i korisničkim servisom.

I have mentioned an order I have placed with Llarowe, which was my first online order of nail polish. Llarowe is an American e-tailer that specialized in nail polish and they have recently opened a brick-and-mortar store (Americans from Colorado, I envy you). My wish list of available polishes is a lengthy one, but since most of what I wanted is pricey and I wanted to keep my entire order with shipping under € 50 I have limited myself to what you see in the photo above. Shipping costs vary depending on the weight of the order, but you can check them on website at any point. United States Postal Service - First-Class Package International Service has tracking. Llarowe accepts payment through PayPal and credit cards, but not all banks' cards will work (I couldn't complete my payment using Reiffeisen bank card). My order was shipped the day after I have placed my order and it has reached me in under ten days. All polishes were tightly wrapped in bubble wrap bags and additionally secured from moving with a zip-lock bag. I am very happy with the service and with their customer support.


16 comments:

  1. A lot of new beauties in your stash <3
    And a lovely looking back on all your beautiful posts the past month!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Maria. I was so happy to acquire this many goodies :D

      Delete
  2. Divni noviteti. Posebno A-England. Čekam utiske o Trind uljanoj olovci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pretpostavljam da si mislila na Dance Legend (nemam nove A-England). Počela sam da koristim olovku i nadam se da će biti dobra koliko sastav implicira da bi morala biti.

      Delete
    2. Što je babi milo to joj se i snilo :D Da, mislila sam na Dance Legend :D

      Delete
    3. Prođe mi lepo vreme za nošenje holosa te su ovi još neisprobani. I Dragon takođe :(

      Delete
  3. Bogat mesec! Drago mi je što ti je prva internacionalna kupovina protekla lepo, ja još uvek nisam imala iskustva sa tim (možda bi mogla da posvetiš ceo jedan post tome?).
    Najupečatljiviji manikir su mi gradijent tačkice na beloj podlozi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne verujem da ću napraviti poseban post o tome prosto zato što nisam u prilici da naručujem iz inostranstva jer je poštarina uglavnom veoma visoka.

      Delete
  4. Vidim da ti je oktobar bio veoma dobar mesec što se noviteta tiče! :)
    Slažem se sa Danijelom za gradijent tačkice. Iako mi se svaki manikir dopada na svoj način, ovaj me posebno oduševio. :)

    ReplyDelete
  5. krasni noviteti :D
    danas sam pregledavala llarowe shop i skoro poklekla, imaju pravih dragulja *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imaju savršene stvari, a posebno je zanimljiv njihov brend - Colors by Llarowe.

      Delete
  6. dobro ti je prošao ovaj mesec, čekamo novitete

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesec je prošao odlično. Llarowe noviteti će sačekati neko lepše vreme, a ove druge polako, ali sigurno već predstavljam.

      Delete
  7. Divan lakomesec, svi komadi su izuzetni, ali moram da izdvojim OPI zelembaće i Dance Legend, savršeni su. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. OPI zelembaći su zaista odlični i veoma sam zadovoljna tom kupovinom.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...