06 August 2014

S.he Stylezone 310


Ne pišem često o S.he Stylezone lakovima, a nekoliko mi ih stoji neisprobano još od septembra. Ovo je jedan od njih. Uzela sam ga kada me je uhvatila zelena groznica i odmah se ohladila od njega jer sam se setila koliko zapravo ne volim ovaj brend. S.he Stylezone je DMova marka i stoga dostupna samo u DM prodavnicama. Lakovi imaju 10 ml i koštaju oko 290 dinara. Ne znam koji im je sastav, a na zvaničnom sajtu samo piše da ne sadrže formalin i toluen.


I don't writhe that often about S.he Stylezone polishes, and several have been sitting in my untrieds box since last September. This is one of them. I bought it when I was in my green phase and almost immediately grew cold towards it because I actually don't like this brand. S.he Stylezone is a DM Drogerie Markt brand and therefore available only in DM stores. Polishes come in 10 ml bottles for about 2.5 €. I can't find the ingredients list anywhere, but the official website of the brand states that it doesn't contain toluene or formalin.


Lak pod brojem 310 je pastelno zelen lak sa jedva vidljivim, ali simpatičnim šimerom. Začudo se lepo maže iako su ponegde potrebna možda i tri sloja za ravnu površinu, jer ovaj lak nije samoravnajuć. Sjaj mu je visok. Suši se prosečnom brzinom. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Polish number 310 is pastel green with barely visible, but charming shimmer. Oddly, it went on quite well, although at times it could take three coats to achieve even surface as it isn't self-levelling. It is very glossy. Drying time is average. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.

14 comments:

  1. Kod mene u dm-u je ovaj lak mesecima stajao medju sniženim proizvodima, ali sa punom cenom i samo zato ga nisam kupila. Sad sam shvatila da mi i ne treba, jer imam par sličnih nijansi, takodje nisam nešto luda za S-he lakovima. Kod ovog se izdvojio šimer, ali vidim da nije mnogo izražen na noktu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne treba ti, veruj mi. Šimer se na noktu jedva vidi.

      Delete
  2. I agree 3 coats in a shade like this is too much - especially if it's the self leveling that's the problem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've seen worse, but I also have far better products in my stash.

      Delete
  3. ne znam zašto, ali teško se odlučujem na kupnju s-he lakova, premda u kolekciji imaju zbilja krasnih bojica i ovo malo lakova što imam uopće nisu tako loši...
    a ovaj mi se sviđa, zgodna bojica :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ti beše imaš još ona stara pakovanja? Ja sam ih otkrila tek pre dve-tri godine i mnogo mi se dopada ova ambalaža, ali kvalitet im nije preterano visok.

      Delete
    2. imam nešto starih, koje sam kupila kad su to pakiranje povlačili iz asortimana, i par novih bočica :D
      ako ništa drugo, barem su praktični za slaganje ;)

      Delete
    3. Veoma su praktični za slaganje, slažem se.

      Delete
  4. Nikad me nisu privukli njihovi lakovi, valjda zbog izgleda bočice.
    A ova boja mi je nekako beživotna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malo je i na mojim slikama zbog senke ispao umrtvljeno, mada nije preterano živa boja u svakom slučaju.

      Delete
  5. Još uvek nisam probala ni jedan njihov lak, zaista ne znam šta me sprečava :D
    Ne deluje loše, Golden Rose Paris ima sličnu nijansu, opisala bih je kao boju zelene jabuke.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisi ništa propustila ako si preskočila S.he. Imam mnogo kvalitetnijih lakova za manje novca.

      Delete
  6. It's an interesting color and the shimmers are beautiful, though I wish they were more obvious. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...