30 June 2014

Essence Jacob's Protection


Davno beše Essence The Twilight Saga Breaking Dawn II trend kolekcija aktuelna. Posle fijaska sa Alice Had a Vision - Again nisam htela ni da uzmem u razmatranje druge lakove iz ove kolekcije i naravno da mi vrag nije dao mira kada su povučeni te sam poželela i Jacob's Protection. Nisam uspela da ga nađem, ali jedna dobra duša je mislila na mene i uspela je da mi ga nađe. A onda sam opet čekala više od godinu dana da ga probam.


It was a long time ago that Essence The Twilight Saga Breaking Dawn II trend edition was in stores. After Alice Had a Vision - Again fiasco I didn't want to even think about other polishes from this collection, but when it was withdrawn from stores I couldn't keep still and had to look for Jacob's Protection. I didn't manage to find it, but a kind friend did think of me and she got one bottle for me. And then it took me over a year to try it.


Jacob's Protection je crni lak ispunjen raznobojnim, ali dominantno plavim, ljuspicama. Plava se dosta vidi, što mi se dopada jer lak ipak ne deluje obično crno, kao što je bio slučaj sa Bourjois Coup de Théâtre. Završnica nije sasvim glatka i sjajna i zahteva sloj nadlaka. Formula je znatno bolja nego kod Alice. Dva sloja su potrebna za punu pokrivenost i jednaku boju. Volela bih da se suši brže. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Jacob's Protection is a black polish filled with colourful, predominantly blue, glass flecks. Blue is quite prominent, which I like, and the polish doesn't look plain black, which was the case with Bourjois Coup de Théâtre. Finish isn't quite smooth and glossy and this polish needs a layer of top coat. Formula is much better than Alice. It took me two coats for full opacity and even coverage. I wish the drying time was better. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


8 comments:

  1. prekrasan *.*
    nisam čak sigurna niti jesam li ga isprobala, ali znam da ga imam, barem nešto ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto, meni je godinu dana stajao neisproban. Sva je sreća pa nisu kvarljivi :D

      Delete
  2. Meni je formula nezgodna i kod ovog. Pregust je i malo guta nadlak. Ipak, dovoljno mi se dopada da bih ga se odrekla :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni je nezgodna formula, ali neuporedivo bolja od Alice. Ono je katastrofa.

      Delete
  3. Auh al je dobar zamatiran! Divotica

    ReplyDelete
  4. Iskreno, meni je bolji matiran, nekako mocan! Nekako sam ih obisla zbog formule, i mislim da sam ipak dobro uradila, deluje kao TC-upijajuci lak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih znala da li upija nadlak jer sam ga samo pokrila matirajućim. Mislim da nisi pogrešila što si preskočila ovu kolekciju.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...