24 May 2014

Simples - Week 2 - Skittle


Posle uspešne prve Simples - nail art from muggle to mastery nedelje danas prelazimo na drugu temu - skittle manikir. Pošto volim da dam malo smisla svom ludilu odlučila sam da uradim holo skittle i to isključivo sa China Glaze Hologlam lakovima. Nosim od palca ka malom prstu: Galactic GrayOMG A UFO, Strap On Your MoonbootsWhen Stars Collide i Cosmic Dust.


After successful first Simples - nail art from muggle to mastery week we press on to the second task - skittle manicure. Since I like my madness to have some method to it, I have decided to do a holo skittle using only China Glaze Hologlam polishes. I wear from thumb to pinkie: Galactic GrayOMG A UFO, Strap On Your MoonbootsWhen Stars Collide and Cosmic Dust.




23 comments:

  1. Ljubičasti i plavi su mi krasni!!!
    Obožavam holiće :)

    ReplyDelete
  2. I love this skittle, it's a great way to wear shades from this collection!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. These shades, even though they are quite different, go quite well together.

      Delete
  3. Replies
    1. Jedva dočekah sunce da ih vidim kako se lepo prelivaju.

      Delete
  4. Kako su svi lepi, ne zna se koji je najlepsi *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Tanja. Ni ja ne mogu da se odlučim koji mi se više dopada.

      Delete
  5. Replies
    1. Prelep je, ali malo su mi dosadile takve nijanse.

      Delete
  6. super je, sviđaju mi se svi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gledam slike i imala sam istu ovu misao, tako da se upisujem ispod tebe. hehe :)

      Delete
  7. oooo *.*
    jednostavno savršeno :D

    ReplyDelete
  8. Strap On Your Moonboots mi je i dalje najlepsi. :D

    ReplyDelete
  9. Me gusta! :) Odlicna ideja. Moracu i ja ovako nesto da izvedem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obavezno. Znam da imaš zanimljive lakove za uklapanje.

      Delete
  10. Super je manikir! Holo na kažiprstu mi je najlepši.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj još nisam nosila i baš planiram da iskoristim ovo sunčano vreme da ga probam.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...