23 May 2014

Bourjois 2001 Coup de Théâtre


Danas predstavljam drugi i poslednji Bourjois lak koji imam. Ne verujem da ću se vratiti lakovima ove kompanije jer mi se ne dopada izbor boja, a i cene su im previsoke za moje shvatanje. Poput 1928 Soir de Paris i ovaj je iz kolekcije od 15 lakova kojom je kompanija Bourjois obeležila 150 godina postojanja. Ova ova laka, kao i mnoge druge lakove i kozmetiku, moći ćete da kupite u humanitarnoj blogorasprodaji u subotu u podne na blogu Šminka i ostalo.


Today I present you the second and last Bourjois nail polish that I have. I don't think I shall go back to this company for polishes because I don't like their choice of colour and I find them overpriced. Like 1928 Soir de Paris this one is from a collection Bourjois released to celebrate their 150th anniversary. I shall offer both of these polishes along with many others for sale on charity blog sale that starts on Saturday at noon at Makeup & More. While the blog sale probably won't open for international orders, I do hope you, my readers from abroad, will take your time to donate to one of flood relief funds (you can find account numbers in my sidebar and here and here) in order to help flood-stricken Serbia, Bosnia and Croatia.


Coup de Théâtre je dvostrana maskara koju je Bourjois predstavio 2001. godine. Istoimeni lak je crn i ispunjen jedva vidljivim srebrnasto-plavim šljokicama. Čak i na suncu se jedva vide. Pigmentacija crne baze je odličan i potpuno pokriva nokat u dva sloja. To je verovatno i razlog zašto se šljoke slabo probijaju kroz nju. Ako se izuzme krtaka drška četkice, mazanje ovog laka je prosečno, kao i brzina sušenja. Slike su snimljene na direktnom suncu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Coup de Théâtre is double-ended mascara Bourjois placed on teh market in 2001. Nail polish of the same name is black and filled with barely visible silvery-blue glass flecks. They are hard to see even in direct sunshine. The black base is well pigmented and gives full coverage in two coats. That is probably the reason glass flecks are hard to see. If we disregard the short brush handle, the application of this polish is average, as is the drying time. Photos were taken in direct sunshine. I have two coats of polish and no top coat.

15 comments:

  1. Casablanca mi je definitivno bolja varijacija na temu. :) A crni lakovi su ti s pravom među omiljenima, super ti stoje zaista. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Casablanca je neuporediva. Sada sam se setila da mi stoji Unripened (puna bočica). Mmmm, mogla bih ga nositi uskoro.

      Delete
  2. Crna mi je omiljena boja i nikad dosta crnih lakova. Ovaj je prelep =^.^=

    ReplyDelete
  3. The silver flecks could have been a little bigger and there could have been a few more of them - but it's beautiful!

    ReplyDelete
  4. Moram priznati da mi nije nešto, iako iskreno općenito mi Bourjois lakovi nisu baš nešto posebno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Delim tvoja osećanja. Generalno mi Bourjis deluje precenjeno kao firma, mada je sasvim moguće da grešim i da su to moje predrasude.

      Delete
  5. Svidja mi se ta njihova ideja za LE kolekciju, a i bilo je zanimljivih boja, samo sto su stvarno bili solidno skupi za mini lakove, pa sam preskocila.

    Ovaj lakic mi je super, cak mi se i svidja sto se shimmer ne vidi mnogo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ideja je sjajna, ali ralizacija je mogla biti znatno bolja.

      Delete
    2. Pa da, ti možeš iz iskustva da govoriš. Meni je ovo bio izlet u Bourjois i mislim da ga neću ponavljati.

      Delete
  6. Jako volim crne nijanse lakova za nokte jer mi izgledaju jako profinjeno, čak i kad su pomalo goth :) Kod ovog mi je super što se dobra prekrivenost može postići sa samo 2 sloja, definitivno ga moram isprobati! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam kakvi su ti sve crni lakovi dostupni, ali ima i kvalitetnijih (i jeftinijih) od ovog.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...