09 March 2014

Matching Manicures - Vintage


Za ovonedeljni usklađeni manikir sam znala šta želim da radim čim je tema predložena. Želela sam da uradim diskretno pečatiranje koje bi dočaralo starinski mebl štof, draperije ili tapete od žakara. Teže mi je bilo da odaberem lakove koje bih koristila, ali na kraju sam odlučila da za bazu koristim lak koji sam mazala za tematski petak (OPI I Brake For Manicures), a za pečatiranje sam koristila srodnu nijansu Flormar 418. Šara koju sam pečatirala je centralni motiv sa MoYou Nails pločice #75. Opet je moje pečatiranje ispalo skoro suviše suptilno, no tako sam i želela da bude da bih dočarala tu razliku u teksturi tkanja tekstila, a na slikama sa blicom se jasno vidi šara.


I have know what I wanted to do for this week's Matching Manicures theme from the moment the theme was suggested. I wanted to do subtle stamping that would evoke the look and feel of vintage jacquard upholstery fabric, drapes or wallpaper. The harder part was picking polishes I'd use, but I settled on the polish I picked for Themed Friday (OPI I Brake For Manicures), and I chose the stamping shade from the same colour family, Flormar 418. The design I stamped is the central motif from MoYou Nails 75 image plate. The stamping turned out to be almost too subtle, but that is the way I wanted it to be so I could depict the difference in the weave of the textile. Flash photos show the pattern better.








33 comments:

  1. OHMG this is so gorgeous - and I completely agree, it gives that vintage fabric feel...
    It's amazing Vedrana!

    ReplyDelete
  2. Auuuu ovo je stvarno predobro! Hocu ovakve nokte!!!!

    ReplyDelete
  3. Prelepa kombinacija! Podsetila si me na stare draperje koje smo imali u kuci... Plafon od par metara i crvene draperje, teske, sa zlatnim detaljima... Boze, kako smo se mama i ja namucile da ih skinemo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zvuče baš lepo. Mi imamo isto crveno-zlatne draperije i mučenje je kada ih treba prati jer skupljaju prašinčinu i dim kao blesave.

      Delete
  4. Lubičanstveno :) I meni je prva asocijacija na vintage tapeta s uzorkom :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da. Ljubičanstvenih imam mnogo pa lako mogu da ih kombinujem za pečatiranje.

      Delete
  5. Mnogo dobro! Mislim da ne bih umela nikada da odaberem dve boje koje bi se ovako lepo uklopile a da pečatiranje na kraju bude diskretno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Da sam birala neku drugu boju verovatno ne bih mogla da izvedem ovo, ali imala sam sreće da mi se kombinacija sama nametne.

      Delete
  6. Odlicna ideja za manikir, prelepo je ispalo. :)

    ReplyDelete
  7. uspela si da preneseš ideju u delo! super je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, hvala. Malo je suviše diskretno, ali sam zadovoljna rezultatom.

      Delete
  8. prekrasno odrađeno, odlični lakići... ali sve mi se čini da ću morat i sama u nabavku ovih pločica ;)
    moja baka je nekad preko kreveta imala sličan pokrivača, tek za nijansu-dvije svjetliji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mora da je to bio baš lep pokrivač. I kul baka :D

      Delete
  9. Sviđa mi se "misao vodilja" i stvarno si je odlično interpretirala :)
    Svaka čast!!!

    ReplyDelete
  10. Uf,uf kakva sofisticirana kombinacija boja...prelepo,predivno :)))

    ReplyDelete
  11. Bas je dobra kombinacija! I boje i motiv. :)
    Super :)

    ReplyDelete
  12. You achived what you wanted, this a very pretty subtle manicure!

    ReplyDelete
  13. Bas mi se svidja sto nije ogromna razlika u bojama, pruza neku dozu elegancije. Mnogo me podseca na viktorijanski stil. Svaka cast, tvoji nokti su uvek divni. Umes dobro da uklopis boje i izneses kombinaciju dok ja uglavnom ne obracam mnogo na boje vec na crtanje. Jedan od nasih najboljih nail art blogova =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja sebe ne vidim tako jer ipak više volim da radim obične recenzije nego nail art (ima veze sa time što sam operisana od crtanja), ali u pečatiranju uživam.

      Delete
    2. Ja mnogo volim tvoj kako izbor lakova tako i samu kombinaciju boja. Imas nekako osecaj za to, bar po meni :) A oblik noktiju divan :3

      Delete
    3. Hvala ti mnogo. Veoma si ljubazna.

      Delete
  14. Totalno vintage!! I totalno po mom ukusu :)
    Divno!

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...