16 March 2014

Matching Manicures - Leptiri


Leptiri su tema današnjeg usklađenog manikira. Isprva sam htela da ih pečatiram, ali sam ipak odlučila da probam nešto novo. Koristila sam uputstvo sa sajta Nail art 101. Nisam sigurna koliko zaista moji nokti podsećaju na leptirovo krilo, ali dopada mi se kako je manikir ispao. Lakovi koje sam koristila su Don Juan Excessive EX14, Flormar True Color 027 i Don Juan LK101.


Butterflies are the theme of today's Matching Manicures. At first I wanted to do some stamping, but I decided to do something new instead. The tutorial I used is from Nail art 101. I am not sure how much my nails resemble butterfly wings, but I do like the look of this mani. Don Juan Excessive EX14, Flormar True Color 027 and Don Juan LK101.







22 comments:

  1. Odlicni su! Bas lice na one narandzaste leptirove :) I super si odradila ovo. Za promenu bez pecata (u njima ti svakako nema konkurencije).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pošto plairam da dosta pečatiram uskoro moslila sam da mogu sada da preskočim.

      Delete
  2. Da se ispravim leptire. Zeznula mnozinu... :D filolozi...

    ReplyDelete
  3. Bas podsecaju. Tacno se vidi na koje leptire lice. SUper si uradila!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Računala sam da su boje dovoljno prepoznatljive.

      Delete
  4. Well, I think they look like butterfly wings - and very gorgeous ones too :)

    ReplyDelete
  5. I ja sam pre radila leptira, prelepi su :3 Posebno mi se svidja sto si koristila sljokicavi lak =^.^=

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Računala sam da monarh treba da bude svetlucav :D

      Delete
  6. Baš si "ubola" bazni lak, predobro je ispalo.

    ReplyDelete
  7. Твоји су лепши него на туторијалу.

    ReplyDelete
  8. Ovo je odlično ispalo :)
    Slažem se da je boja idealna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zadesilo se da među malobrojnim narandžastim lakovima imam baš dobar. Hvala ti.

      Delete
  9. o kako su lijepi tvoji leptiri *.*

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...