08 March 2014

Deborah Prêt à Porter 25 Emerald Bijoux


Emerald Bijoux je lak koji sam prvi put videla kada ga je Jipijej mazala za On The Edge tematski petak na Ani. Pošto je odlučila je da ga prosledi, a meni nisu dovoljni On The Edge (i rezerve) i Emerald Fitzgerald pružila sam mu nov dom. Ovaj lak je bio deo Deborah Prêt à Porter kolekcije iz 2011. godine i više se ne može naći.


Emerald Bijoux is a polish I first saw when Jipijej picked it for her entry for On The Edge Themed Friday. Since she decided to give it away, and On The Edge (and a backup bottle) and Emerald Fitzgerald weren't enough for me, I took this one in. This polish was part of Deborah Prêt à Porter 2011. collection and has since been discontinued.


Sasvim mi je jasno zašto je Jipika odlučila da se odrekne ovog laka. Pregust je, a opet prozračan. Meni su bila potrebna tri sloja da postignem ravnomernu pokrivenost, a zbog gustine su se slojevi veoma sporo sušili. Boja je prelepa zacrnjena smaragno zelena, čak imam utisak da baza jeste crna. U bočici se vidi i blag duohrom efekat, preliv na ljubičasto, ali to se ne vidi i na noktu. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tri sloja laka i nemam nadlak.


I entirely understand why Jipi decided to give this polish away. It is too thick and unevenly pigmented at the same time. It took me three coats to achieve even coverage, and it took quite some time for each coat to dry. The colour is gorgeous blackened emerald green shimmer, I have a feeling the base is black. Bottle shows mild duochrome effect, shift to purple, but it doesn't translate to the nail. Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.

15 comments:

  1. OH, wow, that sure looks good on you - but it's a shame the formula was a total let-down...

    ReplyDelete
    Replies
    1. I was prepared for that. The friend I got it from did tell me about the formula, which is why it just set in my stash this long.

      Delete
  2. Bas je lepa boja. Al isto prezirem lakove koji su gusti a prozracni, treba imati zivaca da ih namazes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da kucnem u drvo, ovo je tek drugi takav lak kojeg mogu da se setim (Kiko Malva Beige je prvi). Zbog boje ovome opraštam. Ionako ću ga brzo i lako potrošiti.

      Delete
  3. Bas nemas srece sa tim Deboricama..

    Ali lepa je boja, isplati se da se pomucis malo. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nešto Deborah i ja nismo u ljubavi. Ne samo ove male nego i one klasične mi nisu po volji, mada tu je više pitanje boje nego kvaliteta.

      Delete
  4. šteta za formulu, jer je boja definitivno po mom ukusu! i ja nisam neki deborah fan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sećam se kako smo za taj petak ti i ja mazale nokte dva puta :D Ova porodica boja je zaista fantastična, ali kada imam dva kvalitetnija laka slične boje više mi nije žao što ovaj više nije u ponudi.

      Delete
  5. Replies
    1. Na boju mislim naravno, vredi pomuciti se :)

      Delete
    2. Jasno je da si mislila na boju jer je zaista nešto posebno. Kvalitet je ipak u strašnoj disproporciji sa lepotom.

      Delete
  6. šteta što i formula nije savršena, jer boja je :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta, no na svu sreću imam Auru i China Glaze. Zamalo da uzmem i Cuckoo For This Color, ali sam povukla ručnu jer iako je lepa ovo nije boja koju nosim često.

      Delete
  7. Boja je predobra, stvarno šteta za formulu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuckoo mora da je znatno bolji. Sada mi je malo žao što ga nisam uzela.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...