23 February 2014

Matching Manicures - French mani


Današnji usklađeni manikir je posvećen francuskom manikiru. Pošto nisam ljubitelj francuskog manikira odlučila sam da uradim nešto veoma diskretno. Pečatirala sam centralni motiv sa pločice MoYou Nails 81. Baza mi je Flormar Supershine Miracle U34, a pečatirala sam lakom Flormar Supershine Miracle U12. Nadlak koji sam koristila je Mavala Colorfix.


Today's Matching Manicures theme is French mani. Since I'm not a fan of French manicure I decided to do something very low key. I stamped the central motif from MoYou Nails 81 image plate. My chosen base colour is Flormar Supershine Miracle U34, and I stamped over it with Flormar Supershine Miracle U12. I topped it off with a coat of Mavala Colorfix.








27 comments:

  1. meni se sviđa, prekrasne lakove si upotrijebila :D
    ne volim french, to mi je najnemaštovitija i najdosadnija manikura, ali neka danas ide ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ni ja ne volim frenč, ali ne umeju svi crtkati po noktima kao ti pa je dobro da imamo i ove jednostavnije teme.

      Delete
  2. Svidja mi se. Znam da nisi ljubitelj klasicnog. Iako je ovo skoro neprimetno, odlicno je odradjeno za svako pazljivo oko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ovo je moglo da bude i malo upadljivije, malo jasnije, ali neka ga.

      Delete
  3. Baš je dobra fora. :) Volim ove nijanse lakova! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. To su baš moje boje i volim kada mogu da ih upotrebim i za nešto drugačije.

      Delete
  4. Mi lajk,lakici su predivni,lijepi diskretni french :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Malo je prediskretno, ali mislim da se ipak vidi da je u skladu sa temom.

      Delete
  5. Dopada mi se, diskretno je ali opet tu je frenč :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Samo mi je žao što se šara ne vidi bolje.

      Delete
  6. Baš je fensi-šmensi :)))
    Super mi je kombinacija lakova!

    ReplyDelete
  7. Prelep je ovaj U34 i sviđa mi se krajnji ishod.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je. Meni je U34 jedan od omiljenih lakova i jedan od malobrojnih koje imam i u rezervi :D

      Delete
  8. Na prvu nisam uregistrirala da su razliciti lakovi, al poslije skuzih da se ipak primjeti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispalo je mnogo neupadljivije nego što sam planirala, ali dešava se i to.

      Delete
  9. Vau! Boja ovog U34 je odlična! Samo mi se otvaraju novi vidici, pre godinu dana za mene bi ovo bilo too dark, ali pred kraj ove zime baš sam poželela da imam neki ovakav, i dodaću neku varijaciju na temu u kolekciju sledeće jeseni. French je vrlo diskretan i dopada mi se :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzmi U34 odmah jer više ne proizvode Supershine Miracle liniju. Šta sada uhvatiš to ti je.

      Delete
  10. Da, ovo je nesto kao Finland mani pre, ni f od Francuza :D
    Sve sve, al DJ OC 229 <3
    Njabolji "crnac", upravo ga mazem u ove sitne sate :)
    Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Izmislićemo srpski manikir :D
      I ja upravo mažem OC229. Drago mi je da si zadovoljna njime.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...