17 December 2013

Essence Superheroes dekoracije


Napokon se Superheroes kolekcija pojavila i u našim Lilijima. Cela kolekcija je posvećena noktima i sastoji se od šest lakova za nokte, skidača laka, tri vrste šljokica, četkice za nanošenje šljokica, dve vrste nalepnica i nesesera-tašnice. Zadovoljstvo mi je da vam konačno predstavim dekoracije koje sam dobila na recenziju, a u nekom od kasnijih postova ću vam pokazati i par lakova iz ove kolekcije koje sam odabrala. Neseser neću predstavljati, samo ću spomenuti da košta 399 dinara i da ga nosim u torbi uz svoj redovni neseser. U ovom držim priručnu turpiju i balzam za zanoktice. Predstavljene proizvode sam dobila na iskrenu recenziju. Za više informacija vidite moju politiku rada.

Superheroes trend edition finally hit our drugstores. The entire collection is nails-related and sonsists of six nail polishes, a polish remover, three sorts of glitter dust, a brush for glitter application, two sets of stickers and a cosmetics bag-purse. It is my pleasure to finally be able to show you the products I received for review, and I will show you a couple of polishes I picked from the collection. I won't show you the cosmetics bag, I'll just say I carry it in my bag alongside my usual cosmetics bag and I use it to keep a spare nail file and cuticle balm. I have received these products for an honest review. For additional info see my disclosure policy.


Prve su šljokice. Već ste ih videli u skittlette manikiru, ali sada zapravo mogu i da pišem o njima. Prvo, na stalcima možete videti i opipati uzorke ovih šljokica, što mislim da je veoma lepo rešenje za one koji nisu sigurni šta se nalazi u teglici. Šljokice su u tri boje - srebrni holo prah 01 Super, Man; ružičasti holo rombovi 02 Fantastic Girl i plava mešavina sitnijeg i krupnijeg praha 03 The Incredible. Svaka teglica sadrži 2,5 grama šljokica, poklopac koji se odvrće i ispod njega poklopac poput slanika, za posipanje šljokica po noktima, ali se može skinuti i nokat se može umočiti direktno u teglicu. Šljokice koštaju 289 dinara. Super, Man je moj favorit po pitanju nosivosti - u pitanju je veoma ujednačen prah, koji se može nositi i sam i kao deo dezena na noktima i u teksturisanom manikiru iz domaće radinosti. The Incredible mi se najviše dopada po boji. Zbog krupnijih šljokica treba biti malo oprezniji pri nanošenju ovog praha na nokte jer krupnije šljokice lakše otpadaju sa nokta. Fantastic Girl ima najzanimljivij oblik, ali zbog oblika su najnezgodnije za upotrebu. S druge strane, one se same veoma lepo mogu aranžirati u različite dezene, što nije slučaj sa preostale dve vrste šljokica.


The first is glitter dust. You have already seen it in skittlette matching manicure, but now I can actually write about it. Firstly, I like that Essence counters hold testers of glitter dusts so you can see and feel them. These come in three colours - silver holo dust in 01 Super, Man; pink holo diamonds in 02 Fantastic Girl and blue mix of fine dust and larger glitter in 03 The Incredible. Each jar holds 2.5 g of product, a screw cap and a salt and pepper shaker-like lid underneath, but you can remove that one too and dip the finger directly in the glitter. Super, Man is the most wearable one - this is quite even fine dust that you can wear on its own, as part of a design in a manicure and as a DIY textured mani. The Incredible is my favourite when it comes to colour. Because of larger glitter this one should be used with more care as the larger glitter pieces fall of nail more easily. Fantastic Girl has the most interesting shape of glitter, but that is also why they are the most difficult to use of the three. On the other hand, they can be arranged in different shapes on their own, which isn't the case with the other two glitters.


Nalepnice 01 Be My Hero sadrže 37 pojedinačnih malih nalepnica stripskog dizajna. Nalepnice su prilično tanke i lepo naležu na nokat, bez gužvanja. Lepak je prilično jak i dobro drži nalepnice na mestu. Ivice nalepnica su stanjene tako da ih je teško slučajno zakačiti i odlepiti. Meni su bez nadlaka preživele pranje kose. Kada sam želela da ih skinem (kao i lak ispod njih) naišla sam na problem jer drže veoma dobro i nisam mogla da ih skinem redovnim putem - lak oko njih se rastvorio, ali ispod njih nije. Na svu sreću mogla sam da ih ogulim, a da ne oštetim nokte. Predložila bih da ako ih koristite na noktima za uklanjanje koristite folija metodu. Ove nalepnice koštaju 209 dinara.


Stickers in 01 Be My Hero have 37 individual cartoonish stickers. These stickers are quite thin and adhere on the nail very well, without wrinkling. Their adhesive is rather strong and keeps stickers well put. The edges of stickers are thinner, which makes it very hard to catch on them and take them off. Applied without top coat over them these stickers stayed on my nails undisturbed through hair wash. I ran into problem when I wanted to remove them (and the polish beneath) because they hold so well and I couldn't take them of the usual way - the polish around them dissolved, but not underneath them. I had to scrape them off, but I fortunately managed to do that without damaging my nails. I'd suggest removing them with foil method if you use them on your nails.


Nalepnice 02 Rescue Me! sadrže po dvadeset tri srebrne i zlatne holo tračice. Meni je jedna tračica dovoljna za svojevrsni francuski manikir na svim noktima jedne ruke ili za četiri horizontalne pruge na palcu. Mada je i ovde lepak prilično jak, tračice su nešto deblje pa bih preporučila da se preko njih stavi nadlak. Zbog boje pretpostavljam da su ove nalepnice predviđene da se nose samo preko laka, a ne i za stvaranje šara u slojevima laka. I ove nalepnice koštaju 209 dinara.


Stickers in 02 Rescue Me! are twenty three strips of silver and gold holo striping tape each. To me one strip is enough for a sort of French manicure on all nails on one hand or for four horizontal lines on my thumb. Although these have quite strong adhesive too, I'd recommend wearing them with top coat because they are a bit thicker than the other stickers. Because of colour I suppose these are only meant to be worn over polish, and not to be painted over in tape manis.


26 comments:

  1. That's a great review - I would start picking those glitters after a very short while, I'm afraid - but they are pretty to look at!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I did start to pick the pink ones. They weren't very comfortable, but I didn't have the time to arrange them in a pleasing manner.

      Delete
  2. Što su cool! Hoću te roze šljoke, jeste da nisu office friendly, ali ima da ih nosim vikendom.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih očekivala da će ti se toliko dopasti :D

      Delete
  3. Replies
    1. Tračice su veoma dobre. Pohvaljujem izradu, a i izbor boja.

      Delete
  4. Ove tracice su mnogo simpaticne. Samo sto bih ja njih koristila verovatno u potpuno desete svrhe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja, ali računam da za prikaz treba da ih pokažem kako je zamišljeno da se koriste :D

      Delete
  5. Haha Pow i Wow, smejem se već 5 minuta. Fenomenalno. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te nalepnice bi strava iše uz one stripske manikire - posebno onaj pikselizovani.

      Delete
  6. Te srebrne sljokice su mi favorit!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srebrne šljokice imaju i holo sjaj, ali nisu suviše upadljive i najnosivije su.

      Delete
  7. Kolekcija me malo podseca,na MAC Wonder Woman,inace svidja mi se,ali posto sam ja nesposobna da bilo sta kreativno uradim svojim noktima,mogu samo da gledam,ili da kupim skidac laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tema je slična, samo što se Essence nije ograničio na određenog junaka nego na kategoriju. Više mi se dopada dizajn MAC ambalaže iz te kolekcije, ali sadržaj Essence kozmetike.

      Delete
  8. Ja inace ne volim srebrne lakove, ali mi je najlepsi srebrni gliter. ;)

    ReplyDelete
  9. o bože, kupila sam te trakice onda u slo i zaboravila da ih imam :D isto, i neseseru nisam odolela, baš mi je simpatičan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno? Uzela si i tračice i neseser? Ja razmišljam da kupim sve ostale lakove i četkicu kada budu bili na sniženju. Čisto da imam celu kolekciju.

      Delete
  10. Ja nemam strpljenja za ove zezalice, ali trakice i plave šljoke su baš dobre :D
    Danas sam prvi put videla ovu kolekciju u Liliju, Oil slick lak je rasprodat dok od ostalih fali po jedan ili je pun stalak :( Oil slick je hit kolekcije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tek si danas, tj. juče videla? Pošto se nalazi u prodaji već dve nedelje ne čudi me da je oil slick rasprodat jer je najlepši. Videćeš :D

      Delete
    2. Kod nas u Pančevu obično malo kasne sa postavljanjem kolekcije :) Mada moguće i da je stigla samo sam je ja previdela. :)

      Delete
    3. Ako si na nekom odvikavanju od lakova moža si je namerno previdela :D A možda zaista nije stigla u Pančevo do nedavno.

      Delete
  11. Cool manis! That first glitter one looks really pretty and sparkly, although I think the loose glitter might bother me a bit. Still, it's really interesting! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. It can be bothersome, especially the large, chunkier pieces.

      Delete
  12. Prelepa je kolekcija stvarno, najlepši su mi roze šljokice :)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...