26 October 2013

Deadpool mani sa Mistiqarts

Kada sam pre nekoliko nedelja dobila poruku od Mine sa predlogom da radimo Deadpool manikir, nisam imala pojma o čemu se radi. Za razliku od nje ja se veoma slabo razumem u stripove, posebno o superherojima. No ovo nije bio zahtevan manikir, a prati ga i njen video klip u kome crta Deadpoola.Mina će danas na Sajmu knjiga na štandu ambasade Japana crtati portrete posetilaca, a u Strip sali će biti održan stripski cosplay te vam predlažem da danas svratite na sajam.
Several weeks ago when I received a Message from Mina suggesting we do a Deadpool mani, I had no idea what she wanted. Unlike her, I know next to nothing about comics, especially superhero ones. But this turned out to be not a difficult mani, and there's a video of her drawing Deadpool.
Lakovi koje sam koristila su Essence Colour & go Fateful Desire, Don Juan OC229, Don Juan LK101 i Golden Rose Sweet Color 102.
Polishes I used are Essence Colour & go Fateful Desire, Don Juan OC229, Don Juan LK101 and Golden Rose Sweet Color 102.

14 comments:

  1. I'm not really into super hero's either LOL - I hope we get some photos of your mani a little closer, I can see Huglife's eyes, but that's it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw, I'm so dumb, now I realize you did that masterpiece at the start, what an amazing drawing!
      You are seriously good!

      Delete
    2. No, no, no. She did the drawing, I only did the "nail art". There's actually nothing more to see than Deadpool's eyes. Other is crackle polish :D

      Delete
  2. Svaka čast, ja ovo nikada ipak ne bih izvela!

    ReplyDelete
  3. Jao i nokti su bas lepi i to sve za sajam. Na zalost ja nikako necu moci da stignem na sajam ove godine :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta. Ja neću stići da odem danas, kada je najzanimljivije.

      Delete
  4. Ja sam imala pozivnicu za otvaranje al niko nije bio raspolozen za Sajam knjiga.
    Odlican manikir! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Čula sam da je za školski dan i u subotu bila baš velika gužva. Ja sam išla u utorak i uopšte nije bilo gužve.

      Delete
  5. Baš mi je žao što nisam stigla da odem na Sajam knjiga...
    Super si nokti. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Sajam valjda traje još danas pa možda uspeš nešto da uloviš.

      Delete
  6. Hehe the eyes on the thumb are cool! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. The eyes are sorta the whole mani :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...