26 August 2013

Miss Sporty 470 Raindrop


Nedavno sam ponovo poklekla pred odlukom da ne kupim više nijedan Miss Sporty lak, ali kako sam se oko ovog već ranije lomila i kako je u Mauricijusu bio na rasprodaji (svi stari Miss Sporty lakovi su bili 90 dinara) računala sam da je ovo potencijalna greška koju mogu da priuštim. Ispostavilo se da nije greška i da je dobro što sam ga uzela. Ova se boja više ne proizvodi tako da zdušno preporučujem da je potražite ukoliko je već nemate.


I had made up my mind not to buy another Miss Sporty polish, but I recently succumbed and got this one after I'd seen it on sale. I wanted to get it before, but was unsure whether to do it or not and since it was under 1€ I thought it was a potential mistake I can allow myself to make. It turned out it isn't a mistake and that I did well to get it. It has been discontinued and I heartily suggest you get it while you can if you don't already have it.


Raindrop je tamno-zeleni lak koji vuče na petrolej-zelenu. Prvi sloj je veoma vodenast i proziran, ali drugi daje punu pokrivenost, ujednačenu boju i visok sjaj. Nije mi jasno zašto je povučen kada su ovi noviji Miss Sporty lakovi daleko lošijeg kvaliteta. Četkica je pljosnata, ali nije široka i zaobljena kao na novima. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.


Raindrop is dark green leaning towards teal polish. First coat is very sheer and watery, but the second one gives even colour, full coverage and high gloss. I don't understand why it has been discontinued when the new Miss Sporty polishes are of much worse quality. The brush is flat, but unlike the new ones it isn't wide or rounded. Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


33 comments:

  1. Imala sam 4 njihova laka i kvalitet nije bio na zadovoljavajucem nivou, da ne kazem `ocajnom`.
    Ovaj mi se dopada, pravi je jesenji - za moje pojmove boja jesenji. Bas cu sad kad krenem u grad da vidim ima li ga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste jesenja boja, slažemo se, samo što je ne marim za takve konvencije pa nosim jarke i svetle boje zimi, a tamne leti. Zapravo tamne nosim uvek :D

      Delete
  2. Oduševim se svaki put kad vidim tvoje nokte. Mislim da ti i malo prase imate najlepši oblik noktiju. Da li imaš neku recenziju o tome kako ti neguješ i oblikuješ svoje nokte? Tražila sam na blogu, ali možda mi je promaklo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti mnogo. Davno sam radila članak o generalnoj nezi noktiju, ali imam seriju članaka o nezi gde zapravo predstavljam pojedinačne proizvode koje sam probala pa možeš to da pogledaš. O oblikovanju noktiju nisam ja pisala, ali sam u članku o oblikovanju dala link do najbolje serije članaka na tu temu. Sve se nalazi u ovoj kategoriji http://cajkinekandze.blogspot.com/search/label/nega%2Fcare

      Delete
    2. Hvala ti puno baš ću iščitati. Pročitala sam veliku većinu tvojih postova sa foruma. Ono što mene najviše interesuje i buni je pravilna upotreba turpija. Nadam se da ću naći nešto na tu temu :)

      Delete
  3. Mnogo mi se sviđa! Danas idem u kupovinu, pa ako naletim kupujem definitivno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da sam ga videla danas u Mauricijusu na Slaviji.

      Delete
  4. Sviđa mi se, rado bih nosila ovu boju.

    ReplyDelete
  5. ti i miss sporty kao ja i essence :D a stvarno je dobra boja!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tako nekako, ali teško mi je da odolim jeftinom laku lepe boje.

      Delete
  6. Boja je odlicna, samo sto verovatno nije bila popularna (em tamna, em zelena) pa je povlace zbog slabe prodaje - to je moja pretpostavka zasto je nisu ostavili u ponudi. On ima bas lep sjaj, samo sto meni hoce da ostavi celava mesta i posle drugog sloja. Moguce je to i zbog cetkice, posto nije lepo, ravno secena, a inace su Miss Sporty lakovi "poznati" po felericnim cetkicama. Ja ih ipak volim, ima nekih nijansi koje bas trosim, ova crvena 400 je jako dobra, visok sjaj i ooodlicna kremasta formula, da ne verujes da je Miss Sporty: http://i1212.photobucket.com/albums/cc457/SofiJak/Swatches/4003.jpg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, ne vidi se onako, link ka temi :)
      http://www.ana.rs/forum/index.php?topic=152304.msg4051222#msg4051222

      Delete
    2. Vidi se, vidi se. Ne brini se. Lepa je boja.

      Delete
  7. Divno ti stoji!
    Nije ni cudno sto je ovaj lak jedno vreme bio toliko popularan na forumu, stvarno je mnogo lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Mene jedino čudi što ga ranije nisam kupila.

      Delete
  8. It's a good thing you got it, it looks amazing on you!

    ReplyDelete
  9. boja je odlicna, a nokti su ti wooow! :)

    ReplyDelete
  10. Imam sličnu boju i skroz je ok lak :) Samo što je moj sedefasti...
    Lepa je tvoja mat!

    ReplyDelete
  11. Boja je predivna, a fascinantan mi je taj visok sjaj bez TC, odlično izgleda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šteta što ga ne zadrži. Ipak treba zbog trajnosti naneti sloj nadlaka.

      Delete
  12. Imam ga, volim ga i moj je super kvaliteta :) Ja sam poklekla na njemu i na 425, mislim da su im to mozda i najlepsi lakovi koje imaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da si u pravu. Svakako su najzanimljiviji i to tvrdim pošto sam probala Metal Flip lakove.

      Delete
  13. Lepa je nijansa. Ne bas moja, ali lepa, prava jesenja i zimska :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne bih mogla da zamislim ovu boju na tebi :D

      Delete
  14. That's so pretty on you... great shade! I love how glossy it looks. :)

    ~ Yun

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...