08 July 2013

Don Juan One Coat OC256


Nastavljam da predstavljam lakove iz nove Don Juan kolekcije za leto. Na redu je bledo-plavi (Tifani plavi?) broj 256. Ovaj lak mi je bio veoma prijatno iznenađenje jer je svetao, a jednoslojac je. Kao i svi drugi One Coat lakovi, ovo je krema veoma visokog sjaja. Na žalost, ne dopada mi se kako mi stoji iako je boja veoma lepa i osvežavajuća. Možda zato što takve boje više volim ako imaju neki šimer ili šljokice. Nanosi se bez problema i suši se brzo.


Today I show you another of the new Don Juan summer polishes. Today is turn of pale blue (Tiffany blue?) one named 256. I was very pleasantly surprised by this polish because it is very light and it is a one-coater. Like all the other One Coat polishes, this is a high-gloss creme. Unfortunately I don't like how it looks on me even though the colour is very nice and refreshing. Maybe that's because I prefer this sort of colour to have some sort of shimmer or glitter. It goes on smoothly and dries fast.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



38 comments:

  1. o, kako je lep! ne smeta mi što nema šimer, ali vidim kako bi mu trunčica istog popravila stvar!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neverovatno je koliko bojama koje su ni da mi se sviđaju ni da mi se ne sviđaju šimer može popraviti kotiranje u mojim očima.

      Delete
  2. Inače svetloplavu ne podnosim, ali ova malo vuče na zelenkasto, pa mi se baš dopada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam. Ja zelenu ne vidim, ali je moguće da je tu.

      Delete
  3. Jao prelep je! Ja bas volim ovakve boje u krem formi pre svega :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam utisak da ti generalno voliš kreme više od šimera.

      Delete
  4. Kako je lepa boja! <3
    Ne mogu da verujem da je samo jedan sloj u pitanju! o.O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, samo jedan sloj. Fantastično je pigmentisan.

      Delete
  5. Prelepa je boja i super ti stoji i bez šimera.

    ReplyDelete
  6. Odusevljavaju me OC lakovi i ove nove nijanse.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Obavezno. Pitam se u kakvom manikiru ćeš da ga upotrebiš.

      Delete
  8. Lepa je boja, vuče mi na China Glaze For Audrey.

    ReplyDelete
  9. Bas je Tifani :) svidja mi se, opet svaka im cast za formulu ako tako izgleda posle jednog sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne prestaju da me zadivljuju kvalitetom i pigmentisanošću laka.

      Delete
  10. Ono sto sam primetila kod ovih lakova je da mnogo bolje izgledaju na noktima nego u bocici :)
    Divno ti stoji <3

    Uzela sam danas GR Selective da probam, imaju fantasticne nudace!

    Alekta :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni se Selective nešto ne dopadaju. Valjda zbog velikog pakovanja. Kada da ih potrošim?
      :D

      Delete
  11. Replies
    1. Prilično je dobra, ali fali joj nešto sitno da bih je zavolela.

      Delete
  12. Savrsen je! Mnogo mi se dopada ova nijansa plave a tebi super stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti. Ja se ne nalazim u ovim bojama, ali ko zna šta budućnost nosi :D

      Delete
  13. Aww, it's so pretty, just send it my way, I love it the way it is :)

    ReplyDelete
  14. Slučajno kliknem "older posts" i vidim da sam propustila neke postove, moj Bloglovin nešto sabotira. Sviđa mi se ova boja, ovakve lakove najviše nosim posljednjih dana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma u ovoj pometnji oko gašenja Google Readera se svašta isporemetilo.

      Delete
  15. Such a pretty color and the formula sounds awesome! :)

    ~ Yun

    ReplyDelete
    Replies
    1. The formula is great. Us Serbs tend to underestimate local products, but these are awesome.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...