28 June 2013

Essie Wicked


Kako je danas na Ani Essie tema za tematski petak, odlučila sam da konačno probam najstariji neisprobani Essie koji imam. Ovo je jedan ot tri laka koja sam zimus uzela od Jelene, ali iz nekog razloga nikako da stigne na red za mazanje. Ovo je salonska verzija, od 15 ml i sa tankom četkicom, ali postoji i u drogerijskoj ponudi u bočici od 13,5 ml i sa širokom četkicom.


Today we have Essie polishes for theme and I have finally decided to try the oldest untried Essie in my collection. This is one of three polishes I bought from Jelena this winter, but for some reason I never got round to wearing it. This is a salon version, in 15 ml bottle and with a thin brush, but this polish has a drugstore version, of 13,5 ml and with a small brush.


Na Essie sajtu je ova boja predstavljena kao duboka, tamna, kremasta, zlokobna crvena. Da je duboka i tamna, jeste, ali nikako je ne bih mogla opisati kao kremastu. Prilično je prozračna boja i meni su bila potreba tri sloja za ujednačenu boju i punu pokrivenost. Na svu sreću suši se prilično brzo. Sjaj ovog laka je visok, staklast. Tamna boja trule višnje je vidljivija u dva sloja, ali lak je toliko neujednačen da nisam mogla da ga ostavim tako. Sa tri sloja više vuče na braon.


This colour is described as a deep and dark creamy sinister red on Essie website. While it is deep and dark, I wouldn't describe it as a creamy. It is rather sheer and it took me three coats for even colour and full coverage. Fortunately it dries fast. It has very high, glassy gloss. Dark cherry-red colour is very visible when this polish is applied in two coats, but it was so streaky that I had to apply another coat. In three coats it leans more towards brown.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam tru sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have three coats of polish and no top coat.


33 comments:

  1. It looks gorgeous on you, lovely swatches as always!

    ReplyDelete
  2. volim vamp lakove i bas dobro ti stoje <3

    ReplyDelete
  3. Ide mi ovaj uz tebe nekako... A šteta što lažu da je kremast, ja ne volim kad neko laže :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veliki je problem u tome što su opisi verovatno za drogerijske verzije, a izgleda da su njihove formule drugačije od salonskih.

      Delete
  4. Divno si ga namazala. Sudjen je tebi, a ne meni :) Prelepo ti stoji.

    ReplyDelete
  5. joj, ova slika sa sladoledom! baš je tvoja boja, odlično ti stoji!

    ReplyDelete
  6. Obozavam ovakve boje, prelepa je! I sjaj je vau!

    ReplyDelete
  7. Ajme... boja je savršena <3 i'm in love ;))


    pusa,

    Matea

    ReplyDelete
  8. Predivna je boja. Meni je to savršeno.

    Moj Dive Bar iz NL je dosta redak, mazala sam dva sloja, ali baš debela sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. A moj iz Lilija je dobro pigmentisan i skoro da je jednoslojac.

      Delete
  9. Super boja i sviđa mi se što je tako staklast.

    ReplyDelete
  10. Moćna boja. Predivno se sija, nadlak mu ni ne treba.

    ReplyDelete
  11. Meni se sviđa sve što namažeš. :) Inače, ja se samo bojama sličnim ovoj iz nekog razloga zamažem sva.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja se često zamažem, zato uvek imam aceton i četkicu pri ruci.

      Delete
  12. Uh, fantastican je! Mislim da se isplati trud oko mazanja. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rekla bih da se isplati. Evo stoji mi već treći dan na noktima i i dalje mi se dopada.

      Delete
  13. Bas lepo izgleda i ima neverovatan sjaj!

    ReplyDelete
  14. Predivan je! Jos nisam nabavila ovako nesto. Moracu da ispravim gresku. ;)

    ReplyDelete
  15. Prelep je! Ja sam se na ovom snizenju dvoumila izmedju njega i Sole Mate i izabrala potonji, a Wicked ostavila za zimu. Mada sam ubedjena da imam 100%tni djup, ali ipak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Imam i Sole Mate :D Tvoj se sigurno maže bolje od mog jer moj je salonski.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...