11 May 2013

Skittle


Skittle manikir, verovatno nazvan po Skittles šarenim bombonicama, podrazumeva da je svaki nokat namazan drugom, uglavnom jarkom bojom. Odlučila sam da iskoristim divnu nagradu koju sam dobila od Don Juan kozmetike i da predstavim pet njihovih novih One Coat lakova. Nosim OC251 na palcu, OC255 na kažiprstu, OC252 na srednjem prstu, OC256 na domalom prstu i OC250 na malom prstu i veoma sam zadovoljna rezultatom. Namazala sam samo po jedan sloj laka (deblji) i nemam nadlak. Možete videti kako se divno sijaju, a verujte mi da se i brzo suše.


Skittle mani, I guess named after Skittles candies, means every nail is painted different, usually bright, colour. I wanted to try the lovely prize I got from Don Juan cosmetics and present five of their new One Coat shades. I have OC251 on my thumb, OC255 on my index finger, OC252 on my middle finger, OC256 on my ring finger and OC250 on my pinkie and I love the finished mani. I have only one coat of polish (a thicker coat) and I have no top coat. You can se how glossy they are and you can trust me they dry fast.


42 comments:

  1. Prelepo izgleda! Sviđa mi se svaki posebno, a i ovako "đuture" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čak i meni koja nisam ljubitelj ovakvih boja se dopadaju.

      Delete
  2. Fantazija! Upravo videh devojku u prodavnici sa Skittle noktima, moram i ja! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da li je neka od naših? :D
      Maži noktiće, maži. Dobar je odziv za sada, ali može i bolje.

      Delete
    2. :D
      Idi na temu da je prepoznas! :D

      Delete
  3. Ovo ću tako da uradim :D preslatko mi izgleda
    žao mi je što don juan ne mogu da nađem u sarajevu, ni njih ni auru :( a sviđaju mi se lakovi njihovi posebno, mada mi je i aurina dekorativa <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možeš li da ih kontaktiraš da vidiš kako da dođeš do njih?

      Delete
  4. Super su! Ljubičasti najlepši

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I meni se taj najviše sviđa od ovih pet.

      Delete
  5. Replies
    1. Hvala, Prasli. Hoćeš li ti uraditi nešto na ovaj fazon?

      Delete
  6. Zanimljivo, lepo :-)
    http://milkandhoneyworld-divna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Sve ti boje lepo stoje! :D

    Plavi je prelep.. I koralni.. I pink.. :D
    Steta sto nemaju imena.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da bi tebi posebno koralac i kajsijica divno stajali.

      Delete
  8. Odlične boje, mada pink moj favorit :)

    ReplyDelete
  9. Svidja mi se tvoj kažiprst. Znam koliko sam predvidljiva :)

    Da, nedostajala si!

    ReplyDelete
  10. Odlicne nijanse,bas su za lepe dane...Najvise mi se svidjaju ovako zajedno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ima nečega u tome. Meni se verovatno koralac sam po sebi ne bi dopao, a u ovoj kombinaciji mi se sviđa.

      Delete
  11. I don't know this brand, but wow the colors are beautiful - great skittle!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. This is a local Serbian brand that is trying to show that they can offer quality products for low price.

      Delete
  12. yummy! baš su svi noktići lepi!

    ReplyDelete
  13. Super su boje! Jel taj narandzasti neonac?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapravo je kajsijast. Nije neonac, ali je boja veoma jarka.

      Delete
  14. Bas su im dobre boje, meni se najvise svidja nepravedno zapostavljeni palac ;) i ostale boje su prelepe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije nepravedno zapostavljen, samo se koralci i ja ne slažemo baš najbolje.

      Delete
  15. Videla sam ih uzivo, koralni ubedljivo vodi sto se mene tice :)

    ReplyDelete
  16. Cute skittles mani! I love the colors you chose... they look great together! :D

    ~ Yun

    ReplyDelete
  17. Predivni nokti i super simpa manikura :) Mogla bih i ja isprobati za vikend, a onda se fino zavaliti i udarati po Skittlesićima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Skittle je mnog zabavan i jednostavan.

      Delete
  18. Najvise svidjaju mi se 255 i 256, ali sve zajedno isto super izgledaju.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...