23 May 2013

Don Juan One Coat OC257


OC257 je drugi lak iz najnovije kolekcije One Coat lakova koji vam predstavljam. U pitanju je zagasita tirkizno-plava krema. Dobro ide uz moj ten i od novih osam lakova moj je favorit. Maže se prilično lepo. Jedan deblji sloj daje punu pokrivenost, ali četkica može povući boju ako pređete preko istog mesta više puta. Zato bih ipak savetovala mazanje dva tanja sloja. Brzo se suši (imam utisak da se sušio brže od OC254). Sjaj mu je visok.


OC257 is the second polish from the latest One Coat collection I'm showing you. This is a muted turquoise blue creme. It goes well with my complexion and is my favourite of the collection. It goes on quite well. One thicker coat gives full coverage, but brush might take some of the colour off if you go over same spot twice. That's why I'd recommend two thinner coats. It dries fast (I have a feeling it dried faster than OC254). The gloss is very high.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan deblji sloj laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have one thicker coat of polish and no top coat.



27 comments:

  1. Vau, to su tvoje boje! Predivno ti stoji i super se sija :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala. Da mi je neko prošle godine rekao da ću nositi ovakav lak, bila bih u "yea right" fazonu, ali sada...

      Delete
    2. haha, otvaramo se ka novim horizontima! prelep je!

      Delete
    3. Hoće proleće to da učini čoveku :D

      Delete
  2. Oduševljena sam koliko je lep! I predivno sija, a i predivna boja!

    ReplyDelete
  3. It's a very pretty color, and the finish is beautiful!

    ReplyDelete
  4. Predivan je i stavrno ti odlično stoji :)

    ReplyDelete
  5. Svaka ti cast sto si uspela da nadjes favorita,meni su svi podjednako lepi :D

    ReplyDelete
  6. Odlican je i bez obzira sto nije u tvom fazonu super ti stoji. :)

    ReplyDelete
  7. Odličan! I meni ovakve zagasite nijanse dobro stoje, upamtiću ga.
    Imam OC 222 i takođe preporučujem mazanje u 2 tanja sloja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš sam im poredila bočice i iskreno nisam uspela da nađem razliku. Treba ih uporediti na noktu.

      Delete
    2. Ja imam 222 i mislila sam da je ovo on, pošto se teško slika, izgleda da su baš slični.

      Delete
    3. Kao da je ovaj za mrvicu tamniji i zeleniji... Moraću da uporedim bočice u parfimerijici, ako budu imali oba.

      Delete
    4. Spavala sam dva sata i to se vidi :/ Sad čitam da si uradila poređenje bočica. OC 222 je na noktu plavlji nego u bočici, to je moj subjektivan utisak.

      Delete
  8. Mogu ti reci da ti odlicno stoji! :) Mozda bas zbog te zagasitosti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I ja mislim da mi pristaje baš zato što je zagasitija nijansa.

      Delete
  9. prelep je :) lici mi na jedan gabrini iz proslogodisnje kolekcije :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, pojma nemam šta Gabrini ima u ponudi.

      Delete
  10. Kako se divno sija, kao i moj 222. A boja je prelepa, prava pravcata 'aqua' nijansa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vidiš, uopšte nisam u toku sa nijansama plave.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...