30 April 2013

Golden Rose Rich Color 44


Prošle nedelje su u Kristabell stigle letnje kolekcije Golden Rose Selective i Rich Color lakova. Selective mi nisu previše interesantni jer su pakovanja za mene prevelika, ali sam sa vrata videla tri Rich Color koja sam i ponela kući. Ovo su moi prvi Rich Color lakovi pa ne mogu reći da li su bolji/gori od starih, ali boje su im svakako vesele i osvežavajuće. Imaju 10,5 ml i široku, pljosnatu, zaobljenu četkicu. Koštaju 120 dinara.

izvor/source

My favourite retailer got summer collections of Golden Rose Selective and Rich Color nail polishes. I'm not interested in Selective polishes because I find them too big, but from the moment I entered the store I noticed three Rich Color polishes that had to come home with me. These are my first Rich Color polishes and I can't compare them to the old ones, but all these new colours are very fresh and cheerful. These polishes come in 10.5 ml bottles and have wide, flat, rounded brush.


Rose Rich Color 44 je moj prvi rezeda lak. Želela sam da uzmem neki zeleniji mint lak i ovaj je, rekla bih, upravo ono što sam imala na umu. Na prvi pogled mi je delovao krem, ali zapravo ima veoma fin šimer. Na noktu se to ipak ne vidi i deluje krem, plastično. Po konzistenciji me podseća na L'Oreal Jet-Set 115 - kredast je i na nekim sam prstima morala da nanesem tri sloja laka kako bih pokrila ćelava mesta. Veoma je pigmentisan i možda trunku pregust. Suši se pristojnom brzinom. Uz sloj Seche Vite stoji mi na noktima već tri dana, a da se nije pojavila bela crta.


Rose Rich Color 44 is my first cyan polish. I wanted to get a greener mint polish and I'd say this one fits the bill. At first glance it looked as if it had creme finish, but actually it has very fine shimmer. That shimmer isn't visible on the nail and the polish looks creme and plasticky. The formula reminds me of L'Oreal Jet-Set 115 - it is a bit chalky and I had to apply three coats on several nails in order to cover bald spots. It is very pigmented and a bit too thick. It dried in decent time. With a coat of Seche Vite it stayed put for three days without tipwear.


Prve dve slike su snimljene na suncu, druge dve na indirektnom dnevnom svetlu. Imam dva, negde tri sloja laka i nemam nadlak.

First two photos were taken in direct sunlight, other two in indirect daylight. I have two, and on some nails three coats of polish and no top coat.


47 comments:

  1. Replies
    1. To je bila i moja prva reakcija kada sam ga videla :D

      Delete
  2. Savršen je! Volim one šišmiš boje na tvojim noktima :P ali ti i ovaj odlično stoji :) ja sam kupila 6 lakova poslednjih dana, pa ću sad možda da pauziram sa "šopingom", ali me ovi mnoogo mame :S Imaću ih nekoliko, kad-tad :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Savetujem ti da ovaj uzmeš što pre. Baš je upadljiv.

      Delete
    2. Hoću, čim prođu praznici, nadam se da su stigli kod nas ;)

      Delete
  3. Nisam fan zelenih ali ovaj mi je bas lep :) Lepo ti stoji :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Ni sama ne volim mnogo zelene na sebi (oni ipak mnogo bolje stoje Ufiki), ali ovo je bila ljubav.

      Delete
  4. Bogami, Cajka, skoro da te nisam prepoznala sa ovom bojom! :) Ja sam očekivala da bude mnogo plavlji - ali ovako zelenkast je baš interesantan i čini mi se, jedinstven među mintaćima.
    Primećujem da su ti nokti uži nego ranije, reci mi molim te, kako si to postigla? Da li je tajna u prostom načinu turpijanja, ili nekom proteinskom laku za negu,ili...? I moji nokti se prirodno šire i to me nervira...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loše se slika pa zato na slikama ispada znatno plavlje. Ja sam se trudila da ga uslikam što vernije, tako da možeš za ovim slikama da se vodiš.
      Što se kandžica tiče, ovom obliku su doprineli i turpijanje bočnih ivica i Eveline 8 u 1 (biće uskoro članak o njemu). Ne treba mnogo turpijati ivice jer se time smanjuje širina nokta, što ga čini savitljivijim i podložnijim lomljenju.

      Delete
  5. Svidja mi se sto uvodis nove boje.. :D

    Ova nijansa zelene ti bas lepo stoji.. Vesela je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uticaj sredine :D A i ja sam vesela po ovako lepom vremenu.

      Delete
  6. ljepši mi je na promo slici :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da će se mnogi složiti sa tobom. Uživo je ipak mnogo manje plav nego na promo slici.

      Delete
  7. zelim tvoje nokte i ovaj lak-danas! :) prelepo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Oko noktiju ti ne mogu pomoći, ali lak možeš nabaviti :D

      Delete
  8. wow! znam da već neko vreme želiš nešto mintasto, i ovo je pun pogodak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Šmi me je izazvala, a izazovu ne mogu odoleti :D

      Delete
  9. Cajka ovo ti predobro stoji!
    Mada, tebi zaista sve stoji, imas najlepse nokte po meni :)

    Ja slucajno danas uzela 37, nisam ni znala da je deo nove kolekcije (bio mi je potreban neki lep narandzasti za gomilu ruzeva, da frikombinujem :D ), ali svakako mi ova slika nije pomogla, jer mi se spisak samo siri, a toliko su dobri da mi je zaista "tesko i mrsko" da jurim neke druge marke :)))

    Pozdrav i redovno te dnevno overim, Alekta*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na ovim komplimentima. Teška srca sam odlučila da 37 ne uzmem jer zaista lepo izgleda.

      Delete
  10. Cim vidim ovu boju ja se automatski stvorim na tom blogu :-)
    Super je i bice moj, jer sam po promo slici mislila da je plavkast, a takvih imam.
    I fino ti stoji, iako znam da preferiras neke druge boje.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Zaista je zanimljiva i, čini mi se, jedinstvena boja, da mislim da treba da ga uzmeš.

      Delete
  11. Uh kako me mame nijanse,a veliki im je plus sto nisu skupi...Moracu da posetim parfimerijicu uskoro :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znaj samo da se ovaj rasprodao, kao i njegov duplikat iz Selective linije.

      Delete
  12. Predivan je! Mnogo ti lepo stoji :)

    ReplyDelete
  13. Mnogo je dobar! Nikada ne bih rekla da ima simer. Bas je diskretan. Super ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnogo je diskretan šimer, tako da ne vidim njegovu svrhu. Tebi bi divno stajao.

      Delete
  14. Iznenadjujes :) Bas je lep, ja uglavnom obozavam sve nijanse zelene pa tako i ovu :D jesu ovi lakovi malo pregusti po formuli, narocito posle 2-3 koriscenja, ja dodajem razredjivac pre svakog mazanja. Svidjaju mi se nove boje, moracu u izvidnicu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Čekaj da vidiš aprilske novitete da vidiš šta je iznenađenje :D

      Delete
  15. Ovo su tvoje najbolje slike do sada, bukvalno sam otvorenih usta gledala!
    Fantasticno ti stoji, uhvatila si divno svetlo, i sve je SAVRSENO!!! Odusevljena sam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jao, hvala. Trudila sam se da ga što vernije uhvatim (zlikovac neće da se lepo i verno slika i ispada plavo).

      Delete
  16. Ma boja je boja :D Inace mi deluje skoro identican kao flormar 424.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti što me natera da uzmem mintać. I meni se čini da su FM 424 i ovaj slični, ali nisu imali 424 u radnji da ih uporedim.

      Delete
  17. Ja sinoć htela da se počastim nekim lakom u parfimeriji Kristabell i poljubila vrata, zaboravila da rade do 20h :D
    Jako lepa boja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pravo da ti kažem, nemam pojma do kada rade sem subotom. Verovatno bih i ja poljubila vrata.

      Delete
  18. Replies
    1. Očekivala sam da ćeš ga ti prva predstaviti jer uvek dobiješ Golden Rose proizvode pre nas.

      Delete
  19. Lak je divan :))) ja imam nekoliko lakica iz porodice -Golden Rose Rich Color- i zadovoljna sam :D super ti stoji....

    ReplyDelete
    Replies
    1. HVala. Izgleda da su generalno dobri.

      Delete
    2. Da.. Ja moram da nabavim ovaj zuti, na slici izgleda bas fino...

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...