13 February 2013

China Glaze When Stars Collide


When Stars Collide je poslednji Hologlam lak koji imam da predstavim. Mada su ostali lakovi iz kolekcije nesumnjivo zanimljivi, nisu u bojama koje ja nosim te ih sasvim izvesno neću ni kupovati. Hologlam kolekcija, za proleće 2013. godine, sadrži 12 linearnih prizmatičnih lakova. Ova linija je skuplja od klasičnih China Glaze lakova, ali nije skuplja od drugih kolekcija sa srebrnim zatvaračima (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces) i svaki lak košta 489 dinara. Na žalost nema ih u radnjama kod beogradskih distributera, ali možete ih naručiti preko njih ili direktno od uvoznika.


The last Hologlam polish I have to show you is When Stars Collide. Although the other polishes from the collection are undoubtedly interesting, those are not colours I wear so I quite certainly won't be buying them. Hologlam collection for Spring 2013. contains 12 linear prismatic polishes. These polishes are more expensive than regular China Glaze polishes and in Serbia they cost the same as other collections with silver caps (Bohemian Luster Chrome, Glitz—Bitz ’N Pieces).


When Stars Collide (81160) se poput druga dva Hologlam laka koja sam predstavila najlepše maže preko Golden Rose Hydrating Aquafix baze. Nešto je tečniji od Galactic Gray i Cosmic Dust, ali je veoma pigmentovan i solidno pokriva i iz jednog sloja. Sa dva sloja je boja trunku tamnija nego sa jednim. Brzina sušenja je zapanjujuća.


As was the case with the other two Hologlam polishes I showed you, When Stars Collide (81160) goes on best over Golden Rose Hydrating Aquafix base coat. It is somewhat runnier than Galactic Gray and Cosmic Dust, but it is highly pigmented and gives nice coverage and even colour in one coat. Two coats give slightly darker colour than single coat. Drying time is amazing.


Osnovna boja When Stars Collide je topla zagasita srednje-ljubičasta. Duga se vidi, ali ipak dominira osnovna boja laka, što ga čini veoma nosivim. Prelaz između boja je podjednako fin kao i na prethodna dva laka. Ono što sam u prethodna dva prikaza zaboravila da spomenem je da ovi lakovi nemaju visok sjaj. Nije baš da se suše mat, više imaju finiš folije.



Base colour of When Stars Collide is warm, dusty medium purple. The rainbow is visible but it doesn't overshadow the base colour, which makes it quite wearable. The shift between the colours is as fine as in the other two polishes. What I forgot to mention in my previous two reviews is that these polishes dry rather flat, not glossy. They aren't really matte, but similar to foil finish.


Prvih pet slika je snimljeno na dnevnom svetlu, preostale četiri na direktnom veštačkom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.

First five photos were taken in daylight, other four in direct artificial light. I have one coat of polish and no top coat.


Dodajem i ove dve slike snimljene na dnevnom svetlu na kojma imam dva sloja laka i sloj Seche Vite nadlaka.

I add these two photos taken in daylight. I have two coats of polish and a coat of Seche Vite.



Edit:

Pošto je konačno proleće odlučilo da zaista dođe i sunce je granulo, mogla sam da snimim i nekoliko slika na suncu. Jedan sloj laka bez baze i nadlaka.

Since spring finally came, I managed to take several photos in sunlight. One coat of polish without top or base coat.




20 comments:

  1. Ja sam juce preuzela moj i obzirom da nije bilo sunca boja mi je bila nesto cudna pa sam mislila da sam omasila kupovinu. Sad kad gledam tvoje svoceve ipak mislim da nisam. Odlicno si ga uslikala. :) Bas je lep.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno neugledno deluje u bočici, ali na noktima je predivan. Mislim da će se on pokazati kao opšti forumski favorit.

      Delete
  2. uh, predivan je! za moj ukus bi holo efekat mogao biti malo jači, ali ok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom - mogao bi biti efekat jači, ali lak je toliko lep da mu opraštam sve :D

      Delete
  3. Meni se dopada sto holo efekat nije prejak, ali sam se nadala da ce ovom osnovna boja biti nesto tamnija, bio mi je na nekom preliminarnom spisku ali mi po tvojim slikama ipak vodi Galactic Gray ;) ni meni ostale boje nisu zanimljive.

    ReplyDelete
  4. Prelep je, uživo mi je baš moćan a i verno si ga uslikala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svetlo je ovih dana odlično za verno hvatanje boje, ali užasno za slikanje hologramaca :(

      Hvala, Prasli.

      Delete
  5. Aww, this is really gorgeous, I don't think I ever saw it before...

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is rather pretty. Of the twelve in the collection I think this one is my favourite. I'm sure you'll get the collection soon.

      Delete
  6. Boja je savršena, obožavam te holografske lakove... ite sjajne čestice unutra <3

    pusa velika

    ReplyDelete
  7. Slike su super! Verno docarana nijansa.

    ReplyDelete
  8. Divan je! Mada je preko holo lakova ne stavljam tc, sve dobijem utisak da prigusuju holo efekat. Radije stavim tc izmedju dva sloja laka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam da postoje holosi koji se ne slažu dobro sa nadlakom, ali ovaj nije jedan od tih.

      Delete
    2. Odlicno! To znaci da mogu samo da mu dam jos jaci sjaj, sto je po meni odlicno :)

      Delete
    3. Negde sam naišla na podatak da nadlak svim holosima ubija efekat, ali samo dok se ne osuši.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...