28 January 2013

China Glaze City Siren


City Siren (81069) jedan je od šest lakova iz Uptown dela Metro kolekcija za jesen 2011. Čini mi se da sam ga kupila posle Šmupsinog gostovanja kod Jelene na blogu. Sada je deo stalne kolekcije i može se naći po ceni od 387 dinara u Alexandar cosmetics i kod njihovih distributera.

City Siren (81069) is one of six polishes from Uptown part of Metro Collection for autumn 2011. I think I bought it after Shmoopsy did a post on it at Jelena's Wonderful Colors. It is part of the core collection now and should be available at your local retailers and etailers.


Nemam mnogo šta reći o ovom laku sem da ga morate imati ako tražite pouzdan plavetno-crveni lak. Divno se maže, nije pregust niti redak nego taman kako treba. Veoma je pigmentisan, toliko da je dovoljan samo jedan sloj za potpuno pokrivanje čak i dugih noktiju. Suši se brzo i sjsj mu je visok. Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam jedan sloj laka i nemam nadlak.

There isn't much to say about this polish except that it is a must if you're looking for reliable bluish-red polish. It goes on wonderfully, the formula isn't too thick or runny but just perfect. It is very pigmented, so much that one coat gives full coverage and even colour even on long nails. It dries fast and has high gloss. Photos were taken in daylight. I have one coat of polish and no top coat.


24 comments:

  1. Gorgeous swatches!!
    It was among the very first polishes I bought, so it holds a special place in my heart :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Our first polishes always hold very special places in our harts, especially when they are this beautiful and wearable.

      Delete
  2. Replies
    1. Hvala. Boja je skoro kao Just a Little Rosti.

      Delete
  3. zelim zelim zelimmmm! mislim da sam na jos nekom blogu kukala koliko zelimmmm ovaj lak <3

    divan!

    ReplyDelete
  4. Prelepota! Ne mogu da verujem da je to samo jedan sloj. I ja sam ga pikirala, pa odustala, pa sad opet uzimam u razmatranje, kako to vec ide... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako imaš neki slične boje, sačekaj da ga potrošiš. Lak je dobar, ali boja nije jedinstvena, nalazi se u stalnoj ponudi i lako se može naći. Ako nemaš ovakvu crvenu, nemoj gledati druge lakove i odmah uzmi ovaj.

      Delete
  5. Navikla si me na tamnije crvene, pa mi je sad ovo neobicno svetlo. :D Ali lak je prelep i divno ti stoji! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš ti hvala. Samo si se odvikla da me vidiš sa ovakvom crvenom. U rangu je sa Fateful Desire po svetlini.

      Delete
  6. Mmmm I need a red like this. It's simple but it looks wonderful on you! Very flattering blueish tone.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much. If you are looking for such red, I strongly recommend City Siren.

      Delete
  7. Uzivo je jos lepsi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste. Teško je dočarati punu lepotu nekih lakova.

      Delete
  8. Jako ti lepo stoji. Ja sam izgleda jedna od retkih osoba koja ne nosi crvene. Valjda jos nisam pronasla onu koja ce dobro ici uz moj ten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni je bilo potrebno dosta vremena da nađem svoju crvenu, a kada sam je našla samo se za nju hvatam.

      Delete
  9. Neobicno mi je videti ovu boju na tvojim noktima. ALi odlicno ti stoji!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Istina je da dugo nisam pisala o ovakvom laku, ali ovo je baš moja crvena. Ona kakvu imamam od nekoliko proizvođača :D

      Delete
  10. Savrsen je CS, odlicna formula i vrlo nosiva crvena, cak i za mene koja se blago prepadnem od crvene na svojim noktima :) nije vristeca i ne deluje onako jeftino.

    Odlicno si ga prikazala i stoji ti perfektno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Sofi. Zaista je veoma nosiv i kvalitetan lak.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...