03 November 2012

Kašmirska šara/Paisley


Najviše vremena na sajmu kozmetike sam provela na štandu Alexandar cosmetics. Nije ni čudo pošto oni zauzimaju najviše prostora i donesu najviše robe. Kod njih je uvek veliki izbor ukrasa za nokte i proizvoda za oblikovanje noktiju, na jednom mestu se može videti potpuna ponuda China Glaze, Seche i IBD lakova, kao i druge korisne stvarčice poput rozetni, držača za lakove, polica za lakove, kutijica za ukrase, četkica za slikanje po noktima... Sada sam prvi put uživo videla velike table za pečatiranje sa motivima za ceo nokat. Da sam imala para za sve četiri, uzela bih ih. Ovako sam se teškom mukom odlučila samo za jednu, onu sa kašmirskom šarom i najviše motiva koje bih koristila. Ali kašmirska šara je bila presudna.

izvor/source

At the cosmetics fair I spent most time at Alexandar cosmetics booth. No wonder, since they have the largest booth and they bring most goods. They have wide array of nail decorations and nail shaping tools, whole assortment of China Glaze, Seche and IBD polishes as well as other useful things such as nail wheels, bottle holders, nail polish shelves, decoration boxes, nail art brushes... This was the first time I held large stamping plates with full nail designs in my hands. If I had had enough money, I'd have bought all four of those. Instead I had to pick just one and I chose the one with paisley motif and the most designs I would use. But paisley was the deciding factor.


Pošto mi je ovo prvo iskustvo sa šarom za ceo nokat uspeh nije potpun, ali nisam nezadovoljna rezultatom. Posebno mi je drago što sam uspela i desnu ruku da ispečatiram, čak možda bolje od leve. Koristila sam dva suprotno orijentisana motiva kašmirske šare. Možda sam mogla da izaberem manje kompleksnu šaru, ali zbog ove sam kupila ceo šablon i baš sam nju želela prvo da isprobam. Nokti su mi prekratki za ovaj motiv tako da se on ne vidi u celini i imala sam malo problema sa centriranjem, ali vežbaću i sledeći put će biti bolje. Baza mi je bila Kiko 320, a za pečatiranje sam koristila Rimme Black Cherries. Preko svega sam namazala sloj Seventeen Fast finish nadlaka.


Since this is my first experience with full nail design, the success is not complete, but I'm not dissatisfied with the result. I'm particularly glad I managed to stamp my right hand, perhaps even better than the dominant one. I used two opposite oriented paisley motifs. I could have picked a bit less complicated pattern, but this was the one I bought the whole plate for and I wanted to try it first. My nails are too short for this design so it isn't visible in its entirety and I had some trouble with positioning, but I'll practice and I'll do better next time. I used Kiko 320 for base and Rimme Black Cherries for stamping. I used a coat of Seventeen Fast finish top coat over the whole thing.



14 comments:

  1. odlično ti je ispalo! baš ima interesantnih šara na toj pločici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Meni su posebno su zanimljive ove različite teksture - drvo, pero, list...

      Delete
  2. E ovo hocu i ja da kupim, samo bzvz sto ima samo na Sajmu :/
    Koliko kosta ova ploca za pecatiranje?

    Inace jako lepa kombinacija <3
    Alekta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga, nema samo na sajmu. Klikni na sliku pa ćeš otići na Aleksandrovu stranu gde su izlistane sve ove velike table. Ili možeš da zamoliš u Kiviju ili Ultra sanu da ti poruče. Velike table su 600 dinara.

      Delete
    2. E nisam znala za ovo, hvala ti na informaciji, samo ne znam gde je taj Kivi? Nisam bas u tokovima u poslednje vreme, a volela bih da uzmem par China Glaze lakova i jednu tablu kao i dotting tool, mozes li jos samo da mi kazes gde se to nalazi?
      Izvini sto te smaram, al stvarno nemam pojma :)

      Delete
    3. Kiwi sun je solarijum u 29. novembra, preko puta picerije Orao. Ne znam tačan broj.

      Delete
    4. Hvala mnogo! :)))

      Delete
  3. Ova duzina nokta ti je savrsena :)Sare su odlicne, ali ja nesto nikad nisam imala zivaca za tu igru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga. Meni se opasno svidelo pečatiranje. Toliko čak da planiram da uzmem još barem dve velike table.

      Delete
  4. Super ti je ispalo, ja sam duduk za pecatiranje nikad nisam ni pomislila da pokusam a mnogo volim da vidim na drugima, lepa je ova kombinacija boja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I ja sam bila skeptična prema pečatiranju, tj. prema svom umeću, ali ispostavilo se da zapravo uopšte nije teško. Treba malo vežbe, ali mislim da mi to neće teško pasti :D

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...