13 November 2012

Golden Rose With Protein 262


Golden Rose With Protein 262 je jedan od dva laka koja sam stalno mazala godinama. Ne sećam se koliko sam bočica ovog laka potrošila, a i ova je pri kraju. Ne verujem da ću ga narednih godina kupovati ponovo jer već imam dosta drugih crvenih lakova koji su mu veoma slični. Ovo su samo neki od njih. Da li se može primetiti koliko volim ovaj tip crvene boje?

Golden Rose With Protein 262 is one of the two polishes I used constantly for years. I can't remember how many bottles of this polish I used up and this one is almost empty. I don't think I'll buy another in next several years because I already have many other similar red polishes. These are some of them. Can you tell how much I love this sort of red?


U pitanju je veoma uobičajena višnjasta crvena koja dobro ide uz moje bledilo. Na veštačkoj svetlosti deluje tamnije, ali ne i zagasitije što je ponekada slučaj sa ovakvom bojom. Sjaj laka je veoma visok. Pošto se moja bočica već dosta zgusnula, a dugo ga nisam mazala, ne mogu sa sigurnošću da kažem kako se inače maže. Sećam se samo da sam morala da mažem dva sloja i da se sušio relativno brzo. Sada su mi se od gustine laka napravili mehurići na palcu i srednjem prstu. Svakako sam planirala šljoke preko njega pa se nisam trudila da mehuriće zabašurim.

This is a very common cherry red creme, that goes well with my pallor. In artificial light it looks darker, but not muted, which can be the case with some other polishes of similar colour. The gloss of this polish is very high. Since my bottle got rather thick and I haven't used it for quite a long time, I can't say anything about the true formula and application. I just remember that I used to put two coats and that it dried reasonably fast. I got some bubbling on my thumb and middle finger due to the thickness of the polish. I planned to put glitter over it so I didn't bother to cover the bubbles up.


Slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

Photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


14 comments:

  1. hehe, stvarno voliš te nijanse. meni bude nekako žao kad treba da se ratosiljam nekog laka kog sam dugo nosila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa neću se ja ovog baš ratosiljati, ali niću ga kupovati dok imam barem jedan dovoljno sličan, a mislim da će mi ovi koje imam potrajati baš dugo.

      Delete
  2. Isto ko moja ljubav sa Deborah Shine Tech pedes'šest'com :D mada ja nisam našla išta slično njemu. pa sam mu se zavjetovala na vječnu ljubav (njemu i ostalim lakovima iz te linije, a njemu pogotovo). imam i ja ovaj GR al ga nosim jednom u 100 godina. volim crvene lakove i ruževe ali ih rijetko nosim. ne znam što. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lakše je naći crveni lak nego plavo-zeleni duohrom :D
      Poredila sam malo kolekciju iz gimnazije i ovu sadašnju. U gimnaziji nisam imala nijedan crveni, ali sam imala petnaestak plavih lakova, a sada skoro da nemam plave, ali se zato davim u crvendaćima.

      Delete
    2. ja sam tad više furala tamne lakove tipa crnog, bordo, tamno-ljubičastog u svim varijacijama a sad nemam nijedan tamni lak. :D

      Delete
    3. To samo pokazuje koliko nam se ukus menja vremenom.

      Delete
  3. Golden Rose has a few beautiful polishes, and this deep red is a beautiful one. I can imagine it in Christmas manicures too!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, with some pretty glitter or drawn ribbon.

      Delete
  4. LOL - I can tell - but no wonder, it looks great on you, and it is a beautiful shade of red!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks. It is a pretty shade and I can't resist a pretty red polish :D

      Delete
  5. Divno ti stoji! :) I ja volim tu nijansu crvene, samo sto imam samo taj Essence. :D Bas mi je nekad zao sto cesce ne mazem neke boje, ali stvarno ne stizu na red, pa gledam da bar ne kupujem duplikate... I duzina noktiju ti je trenutno odlicna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogla bi malo češće da pišeš pa bi onda češće morala i da mažeš nokte :D

      Hvala.

      Delete
  6. Klasika. Ovo je bila i jedna od mojih boja dok sam imala samo par lakova, obavezni su bili svetlo crveni i ovako neki tamnije crveni lak, i jos mi je ostala ta ljubav iako nesto vise trosim svetlije crvene. Mislim da ovakve boje stoje bas svima ;)

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...