10 October 2012

Gostovanje kod Jelene

Draga Jelena mi je pružila mi priliku da gostujem na njenom blogu. Predstavila sam jedan od svojih omiljenih lakova - Aurin Metropolis. Klik na sliku će vas odvesti do članka. Nadam se da ćemo uzvratno gostovanje imati uskoro.

Dear fellow blogger Jelena gave me an opportunity to write an article for her blog. I chose to present one of my favourite polishes - Aura Metropolis. A Click on the image will take you to the article. I hope she'll be my guest soon.



No comments:

Post a Comment

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...