31 August 2012

Gabrini Multivitamin 373

Za današnji tematski petak sam odabrala Gabrini Multivitamin 373. Na Ani sam viđala slike ovog laka i toliko sam se oduševila bojom da sam bila spremna da istrpim neugodan miris po kome su Gabrini lakovi poznati. Gabrini lakovi se za sada mogu naći po kineskim radnjama za 80-100 dinara i na Sajmu kozmetike za 70 dinara.

I've chosen Gabrini Multivitamin 373 for Green Friday. I had seen swatches on Ana and I was so enamoured with the colour that I was prepared to endure the vile smell Gabrini polishes are (in)famous for.

Gabrini Multivitamin 373

Kvalitet ovog laka veoma nizak, što se može zaključiti na osnovu mehurića vidljivih na slikama. Mogao bi biti jednoslojac, ali samo ako se maže deblji sloj. Suši se veoma dugo. Boja mu je prelepa tamna zelena koja malko vuče na plavu, ali ima zlatan šimer koji to plavetnilo neutrališe. U šimeru se vide tragovi poteza četkicom, ali nisu mnogo upadljivi.

The quality of this polish is very poor, which can be told from the bubbles visible in the photos. If applied thickly, it could be a one-coater. It takes very long for it to dry. The colour is gorgeous bottle green with a hint of blue, but the gold shimmer in it neutralises the bluishness. It is a fros, but the brush strokes aren't that visible.

Gabrini Multivitamin 373

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Imam dva sloja laka i nemam nadlak.

All photos were taken in daylight. I have two coats of polish and no top coat.


8 comments:

  1. mislim da sam i ja imala og gabrinija. boja je stvarno savršena, ali mi je smrad bio prejak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smrad se da preživeti, ali ovaj lak mi se tako loše mazao da ću ga verovatno proslediti.

      Delete
  2. Ja imam isti, samo je u onoj Elegant bočici. Isto mi je smetao smrad, pa sam mu našla zamjenu medju Flormar 2012 lakovima :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sreća je pa nisam toliki ljubitelj zelenih lakova :D

      Delete
  3. Je l' znas mozda koliko traju Gabrini lakovi? Imam jedan, nisam ga jos probala jer je vise boja za jesen. Ali ako smrde plus se iskrzaju brzo ne vredi kupovati. :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisi. Ovaj nije satima hteo da se osuši pa mi se razmazao i skinula sam ga već danas. A onaj srebrni mi je, recimo, stajao danima.

      Delete
    2. Nema na čemu. Žao mi je što ne mogu da budem od veće pomoći.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...