19 August 2012

Essence Night in Vegas preko Don Juan OC 228



Morala sam isprobati kako bi raznobojne ljuspice izgledale preko crvenog laka jer je ljuspicama osnovni odsjaj crvenkast. Preko crvenog laka izgledaju užareno. Mislim da je ovo veoma dobra kombinacija. Ne sviđa mi se što sam četkicom pokupila i malo laka za nokte.



I had to see what would the multichrome flakies look over red polish because the main colour they flash is red. Over red they look like glowing embers. I like this combination very much. What I don't like is the fact that the brush picked up some polish from my nails.



Namazala sam dva sloja Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas ljuspica preko Don Juan One Coat 228. Nisam stavila nadlak. Slike su snimljene u senci.

I have two coats of Essence Nail Art Special Effect! Topper 08 Night in Vegas flakies over Don Juan One Coat 228 and no top coat. Photos were taken in shade.


15 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...