30 July 2012

Maybelline mini Colorama 17 Redcurrant Jelly

Maybelline Mini Colorama lakovi spadaju u meni omiljenu grupu lakova. Do sada sam bila zadovoljna njihovim kvalitetom, četkica mi odgovara, a i pakovanje mi se dopada. Bočica je od 7.5 ml. Zbog povlačenja iz proizvodnje (na zvaničnom Maybelline sajtu ih više nema) bili su na znatnom popustu u Lilly drogerijama (ne u DM-u). Očekujemo da uskoro na njihovo mesto stignu, ako već nisu, novi Maybelline lakovi - Color Show.

Maybelline Mini Colorama polishes are among my favourite polishes. I've been satisfied with their quality, the brush suits me, and I like the packaging. They come in 7,5 ml bottles. This line seems to be discontinued (they can't be found on official Maybelline website) and replaced with new Color Show line.

Maybelline mini Colorama 17 Redcurrant Jelly

Iskoristila sam popust u Lilly drogerijama da kupim neke nijanse Maybelline mini Colorama lakova za koje ne bih inače želela da platim punu cenu. One koji su mi delovali zanimljivo, ali za koje nisam bila sigurna da li će mi se svideti na noktima i mislim da sam ispravno postupila jer bih se silno razočarala da sam platila punu cenu za Redcurrant Jelly. Ovo je prvi Colorama lak kojim sam bila razočarana.

I took the opportunity and bought several mini Colorama polishes on discount. I picked those that looked interesting, but that I was unsure whether I was going to like them on nails and I think I did the right thing because I'd be disappointed if I had paid full price for Redcurrant Jelly. This was the first Colorama polish I was disappointed with.

Maybelline mini Colorama 17 Redcurrant Jelly

Nije mi jasno zašto se ovaj lak zove tako kako se zove - nije ni ribizlast ni žele. Na slikama na kojima imam dva sloja laka se vidi da je ovo samo lak loše formule. Ne može se prozračnost i neujednačenost boje pravdati žele tipom. Na srednjem prstu sam htela da uradim žele sendvič, ali lak je dovoljno gust da je u jednom sloju potpuno prekrio 50% šljokica, a ostale se tek naziru. Tri sloja su potrebna za potpunu pokrivenost.

I have no idea why is this polish named this way - it is neither redcurrant-y nor jelly. It is clear from photos in which I have two coats of polish that its formula is bad. Sheerness and unevenness can't be justified by calling finish jelly. I wanted to do a jelly sandwich on middle finger, but the polish is thick enough to have entirely covered 50% of glitter, and the rest is just about visible in one coat. It takes three coats for complete coverage.

Maybelline mini Colorama 17 Redcurrant Jelly

Boja ovog laka je braon, mada se na mahove može činiti da je bordo-ljubičasta. Čak nije neka lepa nijansa braon već sasvim obična tamna braon. Finiš je krem, ne žele, a sjaj je visok. Lak sam odmah prosledila ljubitelju braon boje.

The colour of this polish is brown, although at times it may look as purple-burgundy. It isn't even a nice shade of brown, but quite ordinary, uninteresting dark brown. The finish is creme, not jelly and the gloss is high. I passed the polish to a fan of colour brown.

Maybelline mini Colorama 17 Redcurrant Jelly

Sve slike su snimljene na dnevnom svetlu. Na prve dve slike imam dva sloja laka, a na druge dve tri sloja. Nemam nadlak.

All photos were taken in daylight. In first two photos I have 2 coats of polish, in other two 3 coats. No top coat.

Edit:
Izgleda da ne postoji univerzalna definicija žele laka, tako da prema nekim mišljenjima ovaj spada u žele lakove.

It seems that there is no universal definition of jelly finish so this one can be considered a jelly according to some definitions.


2 comments:

  1. Ne razumem kako ih oni to prave i da li je moguce da se toliko razlikuju?! Ja sam moj kupila prosle godine i bio mi je savrsen, mazanje i sve. Cak me je i decko terao da ga mazem vise puta zaredom, on obozava tu boju. Moguce je da se ovaj tvoj malo razdvojio od stajanja a posto nemaju kuglicu ne moze da se izmucka kako treba. Ili je iz druge serije koja je ispala losije. U svakom slucaju ti divno stoji, meni se boja dopada.
    btw, kakvi su im to novi sto treba da dodju, sad si me zainteresovala odoh da guglam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Možda je neka loša tura u pitanju. Ne znam u čemu je problem jer nije otvaran, nisu mu se razdvojile faze, a i dobro mućkam lakove.
      Ove nove potraži na zvaničnom sajtu - imaš sve nijanse. Neki deluju neverovatno dobro, ali uglavnom su klasične boje.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...